Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Regular magazine, ''Daarom is Cannabis illegaal...!''

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Algemeen: Regular magazine, ''Daarom is Cannabis illegaal...!''

Korting op 420shop
    Al sinds ik joints rook galmt die vraag door me gedachtes. En als we er over filosofeerde dan ging het meestal zo van; Als het legaal zou zijn gaat er niemand meer naar ze werk en gaat iedereen wiet kweken. Mensen zouden anders gaan denken en dat willen ze ook niet, je weet toch, stoners zijn vaak non-conform, dus de hele maatschappij zou er op stuk lopen, die is toch gebaseerd op meedoen. En als toevallig de goeie politieke partij een move maakt dan zou Europa het nooit toelaten vanwege de farmaceutische en IndustriŽle concurrentie. Dat levert ze gewoon veels teveel geld op. En we hebben het maar te slikken, een pilletje als je depri voelt, een pil als je een slappe lul hebt. En een pil voor als we doordraaien.
    Onder andere angststoornis, slaap stoornis en ADHD zijn met succes met cannabis behandeld, maar waarvan de resultaten nog niet hard gemaakt zijn met een grootschalig wetenschappelijk onderzoek. En we kennen toch allemaal de Ritalin affaire die voor talloze slachtoffers heeft gezorgd. Een grote groep ADHD patiŽnten kan heel goed geholpen worden met de juiste verhouding van cannabinoids (veel CBD ten opzichte van laag THC gehalte).
    CBD, Cannabidiol werkt kalmerend en angstremmend en vermindert de kans op psychosen na blowen. Hoe minder CBD in verhouding tot de THC, des te meer kans op angst en onrust, iets wat een ADHD patiŽnt niet trekt, denk ik....................

Bron: Regular magazine nr1 2011
    Last edited by Jointjedraaien; 27th August 2014, 15:05.

Re: Regular magazine, ''Daarom is Cannabis illegaal...!''

ik heb het altijd vertikt om pillen te slikken tegen mijn "adhd".
    Maar mito het is allemaal zoveel makkelijker als je gewooon medicijnen slikt.... Nooit en te nimmer!
    Ik ben mito en ik zal tijd mito blijven.

Wat jammer toch dat iedereen eigenlijk continue productief moet zijn. Het liefst 18 uur per dag 7 dagen in de week.
    Door al deze onnodige stress genieten mensen veel minder en wordt daardoor ook meer zelfmoord gepleegd

In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

Comment

Footer Left Ad

Collapse
    Bezig...
    X