Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

iemand al een keer gepakt?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Nederland: iemand al een keer gepakt?

    Korting op 420shop
    Hoi,

    verveel me op zondag was op de forum, dacht:

    wie is er al een keer gepakt met hun prive tuin? zo ja wat is er toen gebeurd?

    je hoort hier en daar toch tuintjes die opgerold worden (denk altijd zonde van de wiet!)

    #2
    Re: iemand al een keer gepakt?

    ah, de sectie sterke verhalen

    #1 de "professionele stekker"
    Niet lang geleden, in een stad helemaal niet ver van de meeste van jullie, leefde er een gast met groene vingers. Zo groen dat werkelijk alles uitkwam, regelmatig tot wanhoop van de kweker want waar moet je met al dat moois naartoe ? Buiten wiet worden er grote hoeveelheden zonnebloemen gekweekt, evenals sierspul assorti, diverse keukenkruiden en groenten, wat bollenspul...nou eigenlijk alles waar maar met geduldig wachten wat uitkomt (nee geen puistjes of staatsloten). De stekkenrondes waren net geweest, en stonden al veilig op hun stiekeme guerillaplekjes buiten mooi te wezen. Dus nu de zonnebloemen. Daar dacht de buurt anders over...want -dingdong- daar ging de bel en op hetzelfde moment vloog de voordeur met veel donderend geraas het halletje door. Niet minder dan 4 opgeschoten jongeren in een toneeluitrusting wisten zich naar binnen te persen, een snelle blik op het stoepje voor liet een drietal inder haast en uiterst stout geparkeerde politiewagens zien. De kweker (met bakje koffie in de hand) ging eens polshoogte nemen en werd prompt in de boeien geslagen.
    De volgende discussie speelde zich vervolgens af (en komt nog weleens om de hoek kijken als er zwaar getafeld is)
    "Heb je al rondgekeken ?"
    "neu we hebben hem toch ?"
    "moet je toch eens doen joh, ik eum... nou kijk maar effe"
    "pontiedom -fluit-fluit-pomtiedom... leuk huisje heeft u hier"
    andere stadswacht met pistool komt terug, kijkt verwilderd in het rond en grijpt de kweker van z'n tijdelijke zitplek
    "we hebben je nou echt hoor! wat een kwekerij heb je hier joh, zeker 250 stekjes tel ik zo! dat wordt zitten knul!"
    eerste voorheen fluitende stadswacht kijkt eens naar z'n nagels en zegt : "dat zijn helemaal geen stekken"
    kweker : "inderdaad dat zijn 250 zonnebloemzaadjes die leuk aan het uitkomen zijn"
    -gerommel met handboeien, gedempt gevloek, driftig gebabbel in radiodingen-
    "zijn dat echt zonnebloemen ? "
    Kweker : "jahaa, kijk daar op het balkon staan m'n wietplanten, zien er wat anders uit toch ? Heb je weleens een zonnebloem gerookt ? "
    -nog wat gerommel met handboeien, 2 van de 4 in blauw geklede pleziernummers hebben snel hen snor gedrukt-
    agent: "meneer we kregen een melding dat u grote hoeveelheden planten had staan"
    kweker: "ja dat klopt"
    agent: "dat zien we ja, verdomme dat meldnummer wordt weer misbruikt. Die wietplanten ben je wel mooi kwijt"
    kweker: "da's wel kut, wat betalen jullie per gram?"

    gevolg : boete voor bijdehand zijn (60 euries), vernielde voordeur en zorgvuldig opgekweekte zaadplanten kwijt (wel nadat ze stekken hadden voortgebracht gelukkig)
    ------
    #2 : "frisse lucht"
    Langer geleden, in een stad die absoluut dichterbij is dan die eerste stad... ik werd gebeld door een knul die ik vagelijk wel wat kende... hij had iets wat ik eens van dichtbij moest zien. Leuk, ik hou van kijken, dus -hop- op de fiets het grote avontuur tegemoet. Aangekomen op de plek vol verrassingen bleek het te gaan om een tweetal leuke kamertjes. Iets vertelde me wel dat er stiekem iets werd gerommeld (vooral de spaghetti van snoeren op de grond, achteloos weggegooide voedingskannen, en -haast niet te missen- een joekel van een schakelsysteem op de muur). Deur 1 ging open : OVERAL groen. Zo van "even de lamp verhangen" uitgeschoten > planten over de lampen en weer terug, echt geen exemplaar wat niet tenminste 2 meter haalde ertussen. Dus snel deur dicht, en op naar de volgende verrassing : wow! kamertje vol supermooierds die eraf mochten, en wel meteen. Wat ook de reden was van mijn gewenste bezoek > "help es effe knippen nu je hier toch bent..." fout, maar oke > een schaarhash-jointje staat wel hoog op de lekkere-dingen-lijst dus niet getreuzelf en gaan met die schaar.
    Halverwege (ik zal dit nooit vergeten helaas) vraagt een van de andere aanwezigen "vinden jullie het ook zo apart ruiken hier?". antwoord "ja dat komt van de buurman, die houdt van rare dingen koken". Niet meer op gelet, heerlijk aan de knip. Tot er op de deur wordt geklopt. Ik was net klaar en al richting keuken voor een fijn beurtje handjesboenen, een van de anderen doet de deur open en wie staat daar ? Oom agent. "ja we vonden dat er zo'n apart luchie hing hier dus m'n maat is effe versterking aan het halen nu en ik zorg dat jullie niet weggaan". Oke. Door met handen wassen, valt toch niks aan te doen nu. Bij het teruglopen en inmiddels omringd door een zee van blauw valt me het openstaande voorraam op. Terwijl we ietsjes later geboeid en wel worden verscheept richting de dichtstbijzijnde lik krijg ik als antwoord op de vraag wie er nou een raam open zet tijdens wiet knippen: "ja hee da's niet mijn fout, ik zei toch dat het binnen stonk!" Drie dagen vast in m'n knipkleren, dus een likje van m'n broek was voldoende voor een zalig afwezig gevoel (en 22 uur slaap per dag).

    gevolg : Boete € 500 voor medewerking verlenen aan wietteelt, 2e boete voor "vandalisme tijdens het verhoor" (werd een kamertje in gestuurd waar een computer plus agent zat, en die ging nogal onzin verkondigen. Dus een glaasje water gevraagd en dat bij de computer naar binnen gegoten. -poef- en toen was het verhoor voorbij
    Last edited by moreweed; 7 February 2011, 01:15.
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #3
      Re: iemand al een keer gepakt?

      Ben vorige week nog gepakt door de cops.....
      Had hokje met amnesia haze staan...
      moest nog een week staan..m ja ben verlinkt door wat ik denk de buren g.v.d.!!!@@@
      wat hebben ze er nou aan...hebben ze niks aan toch....kan er met me verstand nie by..
      ze hebben geen last van me..

      Mja moet nog voorkomen in leeuwarden binnenkort zal me benieuwen....
      grtz mokkie
      Last edited by mokkie; 7 February 2011, 11:16. Reden: iets vergeten juh

      Comment


        #4
        Re: iemand al een keer gepakt?

        Moreweed geweldig hoe je dat allemaal verteld! wel jammer natuurlijk, maar je laat me stieken toch hopen dat het een 3de keer gebeurt om nog een leuke verhaal te horen

        Comment


          #5
          Re: iemand al een keer gepakt?

          @ MoreWeed,Mooie vertaling van een droevig verhaal!

          Ikzelf ben een keer aanwezig geweest tijdens een knipsessie bij een maat van me toen we ongewenst bezoek kregen. De heren hadden geen bevel tot huiszoeking dus de deur ging weer netjes dicht en als een gek zijn we alles gaan omhakken (100stks) hebben deze in vuilniszakken gedaan en via de achterkant bij de buurman in de tuin gegooid. Helaas hadden we niet door dat oom agent aan achterkant alles stond te bekijken. Maat heeft een boete gehad ikzelf kwam weg met plakkerige handen van het omhakken lol

          Lange tijd later nadat ik was verhuist was heb ik zelf bezoek gekregen. Reden melding meld misdaad anoniem..jammer dat de verrader tijdens het bezoek naar de betreffende agenten liep om te vragen hoe en wat maar goed.. Heren liepen me hele huis door en nix aant handje ..wel vonden ze ut vreemd dat er lege Grodan dozen stonden maar goed..uiteindelijk alles gezien en ze lopen de trap af en 1 agent draait zich om en ziet een touwtje aant plafond hangen en vraagt "goh heb je nog een zolder" toen wast Bingo...alles weg met alle toebehoeren..7uur opt bureau gezeten...boete kwam incl het aan en afsluiten van de meter op 1350 euro. viel dus mee!

          GreetZ
          Last edited by Natures Finest; 9 February 2011, 22:51.
          sigpic

          Comment


            #6
            Re: iemand al een keer gepakt?

            Thanx gasten, inderdaad NaturesFinest > hoe leuk je het ook kan vertellen > het blijven van die (&*%*&T^)*&)*&T)$#^%#@^& momenten
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment

            Bezig...
            X