Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 planten legaal

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    5 planten legaal

    Korting op 420shop
    je mag 5 planten kweken.
    Is dit per persson of is dit per huis.

    #2
    Re: 5 planten legaal

    Legaal is het niet.. het wordt gedoogd.
    5 Planten per huishouden, bij ontdekking of overlast worden deze wel door de blauwen verwijderd btw.

    Comment


      #3
      Re: 5 planten legaal

      gedoogbeleid belgie ; 1 plant per huis/gezin meer niet , en dan mogen er nog geen klachten zijn

      Comment


        #4
        Re: 5 planten legaal

        en als je ze geoogst hebt? een kilo aan wiet thuis gedogen ze dat ook?

        Comment


          #5
          Re: 5 planten legaal

          Wat denk je zelf
          God was never on your side..

          Comment


            #6
            Re: 5 planten legaal

            30 gram mag je in huis hebben.

            Comment


              #7
              Re: 5 planten legaal

              ik ga binnenkort zelf ook ff een paar plantjes neerzetten
              en trouwens WTF is er waar van die geruchten dat je er binnenkort misschien nog maar 1 mag ofso?!?!
              me moeder vertelde dat ze dat plan in gedachte hadden blijkbaar
              ik mag hopen van niet in ieder geval

              Comment


                #8
                Re: 5 planten legaal

                Het is toch volledig willekeur. Ken er genoeg die vorig jaar hun 5 planten vermoord hebben zien worden door de blauwe petten.
                Bij mij mochten ze dan met zicht erop vanaf de straat weer gewoon op het dak blijven staan, de politie tankt zelfs bij de pomp waarvandaan je ze kunt zien.
                Het is niet zo dat de buren moeten klagen om ze verwijderd te laten worden. Wanneer er een agentje lucht van krijgt kunnen ze gewoon weggehaald worden. Je wordt bij maximaal 5 stuks zonder hulpmiddelen, in de volle grond etc, alleen niet strafrechtelijk vervolgd wanneer je vrijwillig afstand doet. Dat is het enige dat het gedoogbeleid voorstelt wat plantjes in je tuin betreft, het is 3x niets eigenlijk.

                Comment


                  #9
                  Re: 5 planten legaal

                  Tis toch iets he, geen kans hebben op een boete, halen ze ze weg zet je gewoon nieuwe. Is natuurlijk wel klote als ze komen halen vlak voor de oogst en je geen optie hebt om een nieuwe kweek te starten indien de winter eraan komt..

                  Comment


                    #10
                    Re: 5 planten legaal

                    een vorm van verborgen werkloosheid Jan, anders kan ik het niet noemen... je zou toch deken dat de petten wel wat anders aan hun hoofd hebben dan volgens willekeur hier en daar wat groens uit liefdevol onderhouden tuintjes te trekken
                    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                    Comment


                      #11
                      Re: 5 planten legaal

                      Ik zie het als een vorm van een wit voetje halen bij de baas..zie je wel: ik heb een hennepteelt opgerold! STEPENJAGERS!!!!
                      In mijn geval bleek het zo te zijn, daar de oudere garde, waar ik mee gesproken heb, niet zo maar planten gaan snoeien zonder ruggespraak van de kweker.
                      Voor eigen (medicinaal) gebruik doen ze hier hopelijk niet (meer) moeilijk in mijn omgeving.
                      Tenminste dat was het laatste wat ik meekreeg van agent P. Of je moet net weer een jambek op je erf krijgen.....

                      Comment


                        #12
                        Re: 5 planten legaal

                        Het is ook heel erg ondoordacht en onzinnig wanneer ze planten in de tuin weghalen. Ze halen op dat moment een paar maanden tot een jaar blowen weg van iemand.
                        Ze forceren de kweker/blower dan dus voor die periode naar het illegale circuit of coffeeshop toe, waar ze zelf van zeggen dat ze er last van hebben.
                        Een buitenkweker met een paar planten kweekt vrijwel altijd voor zijn eigen rokertje, dus waarom kan dat niet met rust gelaten worden? Ik kan daar dus echt met mijn kop niet bij.
                        Ik kan wel honderden zaken opnoemen waar ze in die tijd beter aan kunnen werken.

                        Comment


                          #13
                          Re: 5 planten legaal

                          Wat je schrijft is de waarheid mathijs!

                          Der Ivo en zijn kornuiten:
                          Tegenstrijdig beleid... dansen naar de pijpen van de EU.... niet weten waar de klepel hangt enzovoort, enzovoort.
                          En kom me niet aan met sancties van de EU-landen vanwege het drugsbeleid, want dit beleid loopt al 35 jaar, het predicaat van drugsland is voor sommige de reden om dit te doen!
                          Erfenis van JP en zijn bende....


                          Net als in de tijd van Adolf, sommige Nederlanders (lees o.a. politici) willen hun eigen volk "verraden" om er zelf beter van te worden, niks meer en niks minder.

                          Comment


                            #14
                            Re: 5 planten legaal

                            Oorspronkelijk geplaatst door vale View Post
                            Net als in de tijd van Adolf, sommige Nederlanders (lees o.a. politici) willen hun eigen volk "verraden" om er zelf beter van te worden, niks meer en niks minder.
                            En tegelijkertijd het volk stimuleren dat dan ook maar te doen, met dat meld misdaad anoniem enzo. Verdeel en heers , en de meerderheid trapt er nog in ook.
                            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                            Comment

                            Bezig...
                            X