Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Staatswiet uit de Betuwe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Nederland: Staatswiet uit de Betuwe

    Korting op 420shop
    We zijn inmiddels een half jaar verder, en nee, ze gaan nog niet oogsten, er is nu een locatie gevonden voor 1 bedrijf.
    Nu nog wat vergunningen regelen enzo...als het meezit hebben we over een jaar pas de eerste staatswiet gok ik ?
    Jammer dat er niet wat vaart achter gezet kan worden, maar er zitten vaak Amerikaanse bedrijven achter de geselecteerden en die willen liefst groter dan groot natuurlijk en dan is bekrompen Nederland natuurlijk wel even wennen
    Voila, we wachten maar weer af..


    Eerste legale wietteler wil naar Gelderland komen, gemeente is akkoord.

    BEMMEL/ HUISSEN - Een grote legale wietteler strijkt waarschijnlijk neer in de Betuwe.
    Een bedrijf dat een vergunning van de rijksoverheid krijgt, heeft het oog laten vallen op Lingewaard.
    Die gemeente gaat akkoord.

    [...]

    Lees het hele artikel op Gelderlander.nl
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    #2
    ... Ik vind het een trieste ontwikkeling eigenlijk..
    Hoe meer ik er over lees, hoe minder hoop ik heb voor een goeie afloop.
    In het bsgin van deze proef was de claim dat we begin 2021 legaal gekweekte wietjes zouden kunnen scoren.. Tja, corona helpt ook niet natuurlijk.
    Maar er wordt natuurlijk weer naar de grootste bieder gekeken. Zucht.
    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

    Comment


      #3
      Wiet kweken met vergunning lijkt mij sowieso waardeloos, dat zet ons nog meer buitenspel.

      Comment


        #4
        Hebben we grote legale wietkwekers dan in Nederland? Elke tuinder zou dit kunnen,vooral de chrysanten kwekers,die hebben ervaring met verduisteren en zouden dan 2 kweken in het jaar kunnen doen zonder lampen,maarja duurzaam kweken dat moeten we niet willen he
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

        Comment


        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          Iedereen kon een bedrijfsplan indienen vorig jaar. Er zullen best wat tuinders bij zitten die door Bibop heengekomen zijn en die het zien zitten om een complete beveiliging op poten te zetten

        #5
        Is een was anders dan Betuwe jam.
        Horks Fototopic 2.0

        Comment


          #6
          Ik ben voornamelijk benieuwd wat het met de prijs gaat doen wanneer het legaal gekweekt wordt. Mag van mij best wat omlaag in de coffeeshops. Zit hier gauw op een euro of 13 voor een gram haze

          Comment


          • Sinaasappel
            Sinaasappel commented
            Editing a comment
            Ben het met Slome Joop eens, vreemd dat het dan voor dezelfde prijs moet, lijkt mij dat het een proef is om de illegale kweek de wind uit de zeilen te nemen? Op deze manier houdt de overheid het in stand en vult het lekker de staatskas ermee. want laten we wel wezen, op grote schaal kweken is niet moeilijker dan tomaten of sla kweken, waar blijven die woekerwinsten uit de wietteelt zo meteen dan? Dan hebben we straks naast het kwartje van Kok het tientje van Rutte

          • Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            Ik denk dat er een wietloket komt, een centrale staats groothandel, zodat de staat de controle houd.

          • batmeid
            batmeid commented
            Editing a comment
            Met geregistreerde klantenpas pafpunten sparen.

          #7
          A la dispensaries in Canada/USA

          Comment

          Bezig...
          X