Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Pakketje met zaadjes bij douane?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Pakketje met zaadjes bij douane?

    Korting op 420shop
    Beste forumvrienden,

    Ik heb vorige week zaadjes besteld uit Nederland maar nu op de track and trace van PostNL zie ik dat mijn pakket wordt gecontroleerd door de douane.

    Op de track and trace pagina staat :

    Hoera! Je pakket is veilig aangekomen in België. Voordat onze bezorgpartner ermee aan de slag kan, wordt je pakket gecontroleerd door de douane. Deze controle kan even duren. We laten je weten wanneer je pakket door de controle heen is.


    Ik ben van België en vroeg me af of iemand dit al heeft meegemaakt en of ik mij zorgen moet maken.

    Bedankt alvast!

    Gr


    #2
    Nog nooit meegemaakt. Hopelijk krijg je het nog, ik denk ook dat je niets doet dat tegen de wet is.
    Het saaie eraan is wel gaan ze dit door vertellen aan de politie?

    Comment


      #3
      Ik bedoel als je achteraf zal kweken dan zal get wel tegen de wet zijn.

      Comment


        #4
        Het zal toch een standaard mailtje zijn behorende bij een punt in het verzendproces waarop de barcode weer eens word gescand, en niet dat ze uw pakketje daadwerkelijk gaan openmaken.

        Comment


        • Kleinzaadje
          Kleinzaadje commented
          Editing a comment
          Bedoel je dat het pakje niet wordt gecontroleerd door de douane? Pakje moest eigenlijk vrijdag al toegekomen zijn. Gr

        #5
        Oorspronkelijk geplaatst door Snuitje View Post
        Het zal toch een standaard mailtje zijn behorende bij een punt in het verzendproces waarop de barcode weer eens word gescand, en niet dat ze uw pakketje daadwerkelijk gaan openmaken.
        Ik bestel regelmatig met PostNL maar nog nooit dit meegemaakt

        Comment


        • Snuitje
          Snuitje commented
          Editing a comment
          Het is wel apart inderdaad

        #6
        Oja welkom klein zaadje😉

        Comment


          #7
          Best even voorstellen als je nieuw bent op het forum😉

          Comment


            #8
            Waarschijnlijk heb je deze zaadjes buiten E.U besteld.. en waarschijnlijk bestelde je hiervoor binnen E.U..

            Correct?
            De Bloemen Van Bri

            Comment


              #9
              Oorspronkelijk geplaatst door Italbri View Post
              Waarschijnlijk heb je deze zaadjes buiten E.U besteld.. en waarschijnlijk bestelde je hiervoor binnen E.U..

              Correct?
              Zaadjes zouden uit Nederland moeten komen . Weet niet of ik de zaadbank mag vernoemen maar heb altijd bij hun besteld zonder problemen

              Comment


                #10
                In het uiterste geval kan je zeggen dat je van niks weet en dat kennelijk iemand een flauwe grap met je uithaalt.
                Horks Fototopic 2.0

                Comment


                • NewNoobie
                  NewNoobie commented
                  Editing a comment
                  Paypal is dat iets appart?

                • Bo$wachter
                  Bo$wachter commented
                  Editing a comment
                  Zaadjes worden toch als souveniertje verkocht?? Dat staat zelfs op de verpakking volgens mij. Aan z’n zaadje zelf is niks illegaals aan bij mijn weten. En ik verwacht dat het heel wat meer “souveniertjes” besteld wordt op een dag en ook in hele grote getallen. Weet niet hoveel zaadjes je hebt besteld, maar om een stuk of 20 ofzo zou ik me niet zo druk maken. En anders zeg je dat ze voor in je vitrine kast zijn..🙃🤷🏼‍♂️ je bent dan wss wel de enige met zaadjes in z’n vitrine kast maar iemand moet de eerste zijn toch!?

                • Bo$wachter
                  Bo$wachter commented
                  Editing a comment
                  Maar als het effe kan gewoon alles cash betalen en alles zelf gewoon ergens ophalen. Ik heb vorig jaar juli/augustus wat bij otg besteld en dat zit me nog steeds niet lekker. Ik haal alles alleen nog maar zo, zelfs de zaden.

                #11
                Spijtig dat niemand bekend is met dit soort bericht . Wil echt geen wouten aan mijn deur 🙁

                Comment


                • NewNoobie
                  NewNoobie commented
                  Editing a comment
                  Met een plant ga je geen gevolgen hebben behalve dat ze het kunnen wegnemen. Ik zou dan een monster plantje maken. Idd als je boven een bedrag koopt buiten europa is dat standaard procedure

                • Snuitje
                  Snuitje commented
                  Editing a comment
                  Had nog even gegoogled op die precieze tekst, en er kwam niks boven. Misschien wat nieuws. Denk nog steeds dat ze geen pakjes tussen bel en ned gaan openen, en dat het standaard berichtje is.

                #12
                Heb je het zaad dan nog ontvangen?

                Comment


                  #13
                  Deze precieze melding ook al 2x gehad met pakketjes naar België, geen zorgen die komt gewoon aan. Is zon standaard bericht. Track en trace eenmaal in BE klopt ook niets van is soms al aangekomen en tt zegt nog steeds op depot.

                  Comment


                    #14
                    Hoe is dat dan nog afgelopen?

                    Comment


                    • Bo$wachter
                      Bo$wachter commented
                      Editing a comment
                      Die zit al sinds begin april achter slot en grendel, hoorde niks meer van.

                    • Rreppellsteeltjam
                      Rreppellsteeltjam commented
                      Editing a comment
                      27 maart laatste keer ingelogd.

                    #15
                    Die ziet voorlopig het daglicht niet meer... hopelijk zijn planten ondertussen wel lol

                    Comment

                    Bezig...
                    X