Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

steelt elektriciteit

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Nederland: steelt elektriciteit

    Korting op 420shop
    Kande elektrischebedrijf te zienals u steeltelektriciteit (als jeeenveel)?Watis het meest waarschijnlijk,datje gepaktoverconsumingof het stelen vanelektriciteit?

    #2
    Re: steelt elektriciteit

    Ga Es' een spatiebalk fixen!!Mijn gevoel zegt mij dat je een regeringsmedewerker bent...je stelt dubieuze vragen op een nog dubieuzere wijze..Pz

    Comment


      #3
      Re: steelt elektriciteit

      wablieft?

      Comment


        #4
        Re: steelt elektriciteit

        dat lijkt me een mooie vraag om te stellen als je weer eens z'n smurf van Oxxio of de nederlandse energie maatschappij aan de deur krijgt (vooropgesteld dat hij/zij dan weet wat je bedoelt...)
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment


          #5
          Re: steelt elektriciteit

          ik vermoed dat hij zich afvraagt of de regering kan zien of je elektriciteit steelt...
          aangezien hier niemand elektriciteit steelt denk ik toch dat je op een verkeerd forum terecht bent gekomen?
          misschien wat duidelijker schrijven of al beginnen met zichzelf voor te stellen? maar ik heb het vermoeden dat we niet meer van hem iets gaan terug horen
          --------------------------------------------
          Bosjesplant 2012 Bosjesplant 2011
          ik voel me een geurillaboer

          Comment


            #6
            Re: steelt elektriciteit

            lalala broodkwekert
            In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

            Comment

            Bezig...
            X