Iemand enig idee hoe het kan dat dit in Belgie legaal is? Verkopen ze hennep aan wiet prijzen? Enkele jaren geleden hebben er ook een aantal die Zwitserse cbd wiet proberen importeren, die zaken zijn snel gesloten. 0 informatie op hun website, site staat nogal vol schrijffouten en dat doet mij al direct twijfelen aan het soort van ondernemer.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
cbd belgie
Collapse
X
-
cbd belgie
Iemand enig idee hoe het kan dat dit in Belgie legaal is? Verkopen ze hennep aan wiet prijzen? Enkele jaren geleden hebben er ook een aantal die Zwitserse cbd wiet proberen importeren, die zaken zijn snel gesloten. 0 informatie op hun website, site staat nogal vol schrijffouten en dat doet mij al direct twijfelen aan het soort van ondernemer.Tags: Geen
-
Zelf bij de gazetten winkel hier op den hoek ligt er CBD wiet.
Bij Cannahouse in Brussel ook al eens besteld. Sommige soortjes hebben wel wat smaak maar ja er mist toch iets.. maar goed slapen doe ik er wel van.
Kga binnenkort ook eens zelf wat CBD wiet groeien, maar wel een 1:1 soortje 8% THC en 8% CBD
Comment
-
Cannactiva heeft soorten met 26% cbd, E1.79 per gram
Happease heeft 5 soorten van 20%, E5.00 per gram
Comment
-
Er is vermoedelijk een proces gaande die thc in bloemen kan reduceren tot minder dan 0,1 % , zoals beschreven in de wet is 0, 3 denk ik endogeen , maar sla me dood als ik mis ben.
De eerste cbd die je kon kopen , was alsof het gewatercurede bestraalde hennep was idd , later waren het mooie bloemen met betere smaak , zonder fijne takken of zaad, ik weet r het fijne niet van maar simpelweg een extra proces zoals bij na bier of deca koffie? Waar zeer weinig over word gezegd? Via kruisen kom je mss ook uit bij zoiets die redelijk neutraal is en via testen mag het verkocht worden.
Nu is het toch gelabeld als ' tabaksvervanger' in belgie , met dezelfde taxering, de ene shop moest sluiten de ander mocht openblijven, van gemeente tot gemeente verschillend. Dikke grijze zone laag heGanja always does the trick.
Comment
-
Ik denk dat er een heel deel waren die het importeerden via zwitserland waar je tot 1% thc kan gaan. Die soorten vind je nu bij de meeste zaadbanken ook. Maar nergens minder dan een halve % en dat zijn al uitzonderingen.
Ze hadden de wetgeving aangepast waardoor de buds niet meer verkocht konden worden, op enkel cbd zalf konden die niet overleven. In Leuven werd het verboden op minder dan een kilometer van een school, dus dat sluit wsl heel het stad uit.
Alhoewel er dus nu ook terug een winkel is die buds verkoopt. Maar wel op minder dan een km van een school, dus sowieso al in overtreding. Zolang het zo'n grijze zone is waag ik mij er toch niet aan;Last edited by beowulf; 3 uur geleden.
-
Is daarmee mijn vermoeden ook ng nooit zaadjes gezien die dat hebben 0,1 .. maar buds heb ik sinds de ban in cbd shops gewoon in tankstations gezien , is idd wat raars .
-

?
Comment