Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat er nog meer te verwachten valt nog voor 2012...

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Nederland: Wat er nog meer te verwachten valt nog voor 2012...

    Korting op 420shop
    Wat er nog meer te verwachten valt nog voor 2012...

    1) Kweekgereedschap verkopen; lampen en dergelijke strafbaar stellen.
    2) Verplaatsing canabis van lijst 2 naar 1.
    3) Voorbereidingen tot productie/handel lijst 2 middelen als misdrijf aanmerken.
    4) Vergemakkelijken van bovenstaande als misdrijf aanmerken.

    In praktijk betekend dit:
    Growshops verboden
    Internetsites met informatie over kweken verboden
    Voor jezelf een plantje in het venster is een misdrijf, brom maar even 4 jaar, en ook de growshops en hun medewerks/koper en leveranciers zijn strafbaar op grond van het lid zijn van een criminele organisatie

    Getekend,

    De minister van Veiligheid en Justitie,
    I. W. Opstelten

    De minister van Volksgezondheid, Welzijn en Sport,
    E. I. Schippers

    Bron: officielebekendmakingen.nl

    Directe bronlink
    of Pdf

    --------------

    Bron van bovenstaand bericht: Peter Lunk's hideout
    Last edited by Jointjedraaien; 27 August 2014, 16:08.

    #2
    Re: Wat er nog meer te verwachten valt nog voor 2012...

    als we dan toch zo erg illegaal bezig zijn per 2012 kunnen we dus net zo goed meteen de hele kelder vol gaan zetten

    Comment


      #3
      Re: Wat er nog meer te verwachten valt nog voor 2012...

      kga toch men idee voor men belgische growshop nog keertje terug bekijken hehe

      ---------- Post added at 15:05 ---------- Previous post was at 14:59 ----------

      Deze faciliterende activiteiten zijn mede door het illegale karakter van de productie van cannabis zeer winstgevend. Verder is het bekend dat de professionalisering mede is bevorderd door betrokkenheid van de georganiseerde criminaliteit.
      lees ik in het artikel
      dus maw legaliseren die handel?
      verder las ik ook dat ze de growshops willen aanpakken die meehelpen aan georganiseerde grow... dus maw een growshop die iemand 10 HPS paketjes en 300m2 vijverfolie verkoopt aan 1 persoon zal idd hangen ...
      heb wel ni het volledige artikel gelezen... wor altijd misselijk van zo'n taaltje

      Comment


        #4
        Re: Wat er nog meer te verwachten valt nog voor 2012...

        "Op hoop van zegen" actualiseren richting wietteelt. Bij ontdekking kun je verzuchten: "De wiet wordt duur betaald".
        Maar terug on topic: al verbiedt de overheid alle growshops: het maakt toch geen fuck uit: HPS-lampen zijn buiten de growshop in alle maten te verkrijgen: vaak significant goedkoper dan bij de growshops. Koolstoffilters en afzuigers: elke groothandel in professionele keukenapparatuur verkoopt die evenzeer en eveneens goedkoper. Voeding: sommige voeding wordt regulier voor de tuinbouw verkocht en door handige jongens overgegoten in kleinverpakking: kijk maar eens naar Sweet Jane 1 en 2. De leverancier woont in de omgeving van Zeewolde: dus SpeesKees van No Mercy hoeft daar niet ver voor te rijden.
        Het zal inderdaad wat omslachtiger worden als niet alles meer op 1 adres te verkrijgen is: maar met enige inventiviteit is aan alles een mouw te passen. Het is niet meer of minder dan "spatlappenwetgeving" (google maar eens wat dit inhoudt).
        Last edited by Xtreme; 11 October 2011, 16:49.

        Comment


          #5
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: Wat er nog meer te verwachten valt nog voor 2012...

            hihi als ik daar op google kom ik enkel hier op uit lol.

            Comment


              #7
              Re: Wat er nog meer te verwachten valt nog voor 2012...

              Eigenlijk moet je "spatlappenbesluit" googlen: daar is spatlappenwetgeving van afgeleid. Het was namelijk geen wet maar een Koninklijk Besluit (ergens in de jaren 60 van de vorige eeuw)

              Comment


                #8
                Re: Wat er nog meer te verwachten valt nog voor 2012...

                Maarre...doe mij eens een link waar ik een beetje koolstoffilter (1500m3) kan aanschaffen, en dan niet in de growshop ?
                Lampen en voeding lijkt me idd niet zo'n probleem.

                Ik vermoed dat het toch recyclen wordt.
                Filter open, koolstofpellets eruit, en 100 liter nieuwe erin.
                Dus een adresje waar je onopvallend geschikte actieve koolstof pellets kunt kopen is tegen die tijd ook welkom.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9
                  Re: Wat er nog meer te verwachten valt nog voor 2012...

                  ach geen probleem jongens, feitelijk heb je niet eens een growshop nodig
                  alles is te krijgen. zo word er bij boerenbond ook vaak growmix verkocht en alles dat is al 1.
                  dan gaan we verder winkelen en vinden we de rest,

                  voordeel dat je niet alles in 1x koopt? wie verwacht nou dat je spullen haalt voor je kweek op te halen, tja bij de growshop weet elke gek het.

                  en 4jaar brommen? dan gaan we toch massaal guerilla, niet op eigen bodem, mooi die boeten wat je krijgt op gelegd of 80uur taakstraf wat is dat nou.

                  legaliseren dat hoor ik hier te vaak, ik denk dat jullie mensen even verder moeten googelen of lezen in schriften, want die legalisisatie gelul is slechts een groep die elkaar ermee gek maakt, ja mensen nederland is nu eenmaal achterlijk,de hele wereld word soepel en wij? wij gaan van ooh die zware recessie wat werd gezegd, (nou waar is die dan) ze kunnen wel het noodfonds ophogen en griekenland alweer miljoenen schenken, en wij betalen meer, hoor je nog iemand hier over een recessie?

                  gefeliciteerd aan de belgen jullie idiote gevallen kabinet, is nog slimmer en beter, dan deze rechtse malloten,

                  en nu zeg ik het alweer, die idioten praten teveel over hennep, en alles eromheen, waar zijn deze stoere jongens.
                  als ze echte serieuze problemen moeten aanpakken helemaal nergens.

                  stafford

                  Comment


                    #10
                    Re: Wat er nog meer te verwachten valt nog voor 2012...

                    Voeding: sommige voeding wordt regulier voor de tuinbouw verkocht en door handige jongens overgegoten in kleinverpakking: kijk maar eens naar Sweet Jane 1 en 2. De leverancier woont in de omgeving van Zeewolde: dus SpeesKees van No Mercy hoeft daar niet ver voor te rijden.
                    En nu post je die onzin nog een keer terwijl het onterecht is. Weet waar je over spreekt voordat je over een ander praat. De sweet jane 1 en 2 zijn niet simpel overgegoten en nergens anders te verkijgen dan bij No Mercy Supply. Ga dus maar op zoek naar een ander voorbeeld. Ik heb je dit al een keer verteld, dus je bent wel een heel eigenwijze eikel om het nog eens te herhalen.

                    Comment


                      #11
                      Re: Wat er nog meer te verwachten valt nog voor 2012...

                      Nergens anders te verkrijgen? Van Iperen International te Oud-Beijerland: methana liquid (NPK 7-7-7), thera liquid (NPK 2-4-9). Kostprijs € 15 per 25 liter. Meng er wat sporenelementen bij en je komt op een kostprijs per liter van minder dan € 1.
                      Eigenwijze eikel? Ik kom met feiten om de juistheid van mijn stelling aan te tonen (althans dat de "unieke" samenstelling ook elders te verkrijgen is). Jij reageert onbeschoft omdat mijn standpunt en het aangedragen feitencomplex je kennelijk niet aanstaan. Zo reageerden mijn kinderen vroeger ook in hun koppigheidsperiode. Ze zijn thans volwassen en dit stadium gelukkig ontgroeit. Hopelijk zul je zelf ook ooit zo ver komen: verstand komt met de jaren, niet waar?
                      Overigens neem ik ook het standpunt in dat Sweet Jane 1 en 2 prima voeding is: wat ik uitsluitend aan de orde stel is dat je Sweet Jane 1 en 2 voor een fractie van de verkoopprijs ook zelf kunt vervaardigen.
                      Uiteindelijk ging het toch er over hoe te handelen in geval de growshops zullen moeten sluiten?
                      Met de vriendelijke groet van een "eigenwijze eikel".
                      Last edited by Xtreme; 13 October 2011, 10:15.

                      Comment


                        #12
                        Re: Wat er nog meer te verwachten valt nog voor 2012...

                        kostprijs per liter van minder dan € 1.
                        No Mercy Supply - No Mercy Shop

                        Comment


                          #13

                          Comment


                            #14
                            Re: Wat er nog meer te verwachten valt nog voor 2012...

                            De grondstoffen NPK 7-7-7. en NPK 2-4-9, zijn evenwel niet het wiel dat door SpeesCees is uitgevonden.
                            klopt maar dat is ook meer de basis voor de voeding maar er zit meer in dan alleen die NPK's. Heb jij eigenlijk iets tegen Cees?

                            Feit blijft dat de kostprijs van de grondstoffen in geen verhouding staat tot de consumentenprijs van het geleverde product.
                            Dat is echt niet waar, als je hier bent zal ik het rekensommetje wel uitleggen.

                            Over die slager: Wij willen alleen goede producten produceren en verkopen waar we zelf achterstaan. Onzin verkopen wij niet. Dat is er al genoeg!
                            No Mercy Supply - No Mercy Shop

                            Comment


                              #15
                              Re: Wat er nog meer te verwachten valt nog voor 2012...

                              Zelf heb ik niets tegen Cees, ik heb immers niets van hem te vorderen (in tegenstelling tot vele anderen)! Echter de grondstoffen zijn zo in bulk te betrekken en de additieven evenzeer. En begin liever niet over specifieke additieven: aan de taal der alchemisten heb ik geen behoefte.
                              Overigens respect brabo, dat je correct bent en blijft en dat zal ik richting jou ook blijven. (Terzijde: dat doe ik ook tegen lieden die mij een eigenwijze eikel noemen) Ik ben er van overtuigd dat je bedoelingen goed zijn en dat je ook een ambachtelijk product op de markt zet. Alleen, wiet is te vergelijken met onkruid: het nut van kostbare voeding vermag ik gewoon niet in te zien.
                              Last edited by Xtreme; 13 October 2011, 16:54.

                              Comment

                              Bezig...
                              X