Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Feest

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Algemeen: Feest

    Korting op 420shop
    Heej gasten,
    Ik heb donderdagavond een feest en nou had ik met een paar maten het idee om te gaan blowen van te voren en daarna daar naar toe te gaan.
    Nou staat er op de folder dat de politie gaat foulieren op eigengemaakte drank E.D. en dat iedereen moet blazen.
    Is het veilig om van te voren te gaan blowen wat raden jullie aan?

    MVG,
    Chris

    #2
    Re: Feest

    Foulieren op eigen gemaakte drank? Is dat feest in polen of good old russia ofzo?
    Ik kan me de laatste keer dat ik iets drank gestookt heb niet meer herinneren hoor

    Comment


      #3
      Re: Feest

      Ik denk dat ze daarmee bedoelen flugels of andere troep maar is het verstandig om daar stoned aan te komen lopen met de politie die daar staat is er een of andere test die zij kunnen doen om aan te tonen dat ik stoned ben??

      Comment


        #4
        Re: Feest

        Hoe oud ben je? En als je niet vaak blowt hebben ze ni eens een test nodig dan zien ze het zo aan je, ga gewoon naar een ander feest.

        Comment


          #5
          Re: Feest

          20 jaar en blow wekelijks bijna nooit doordeweeks meestal op vrijdag zaterdag en zondag zo'n 5 to 7 joints

          Comment


            #6
            Re: Feest

            ik zou gewoon op safe spelen en naar een ander feestje gaan, of gewoon nuchter.

            Comment


              #7
              Re: Feest

              maar zouden ze iets van een speeksel test af kunnen nemen??

              Comment


                #8
                Re: Feest

                Op die alcoholblaastesten zien ze niets van eventueel cannabis gebruik

                En een speeksel test afnemen lijkt mij persoonlijk een beetje overdreven om iemand toegang te verschaffen tot een feestje. Bovendien lijkt mij dat ook veel te veel werk om dat bij iedereen te doen.
                [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                Comment


                  #9
                  Re: Feest

                  Ik weet niet wat voor feest het is , maar ik denk dat het ze niet vel uit maakt als je daar vaag aankomt. het gaat ze er waarschijnlijk om dat je je eigen drank niet mee neemt zodat je het daar moet kopen. dat is vaak het geval(ze moeten toch winst maken). tenzij daar natuurlijk niet word geschonken.
                  ook is er vaak helemaal geeneens een blaastest bij feesten als dit word gezegd. Mischien is de controle wel net zo als de drugscontrole bij hardcore feesten,daar word ook altijd een hoop controle beloofd. vervolgens krijg je ff een snelle body search omdat ze niet iedereen grondig kunnen controleren door drukte.

                  Comment


                    #10
                    Re: Feest

                    Af en toe wordt er inderdaad bij de ingang van dancings gecontroleerd of de bezoekers niet dronken aankomen. Immers, als je je elders (thuis) "indrinkt" en je komt "met je zakken vol" aan dan besteed je in het algemeen weinig. En de dancings willen ook omzet draaien. Even blazen lijkt me niet zo'n inbreuk op je persoonlijke levenssfeer. Ik betwijfel evenwel of een "onbevoegde" wangslijm of speeksel aan een onderzoek mag onderwerpen. Ze hebben dan in principe toch de beschikking over je DNA-gegevens.

                    Comment


                      #11
                      Re: Feest

                      Als het feest in Nederland gehouden word zal er weinig aan de hand zijn. Alleen blowen voor een feest lijkt me een minder slim plan, je word hier alleen maar sloom van.
                      Dit merkte ik nadat ik de eerste paar keren stoned opstap stond. Zo is opstap gaan een stuk minder leuk.
                      Mocht je wiet mee willen nemen naar dat feest dan zou ik het bij mijn ballen stoppen. Ik denk dat er vrij weinig kans is dat ze bij je ballen gaan lopen graaien.
                      Als je ziet dat er in Nederland mensen met hard drugs op zo'n feest lopen dan zal een blowtje weinig uit maken denk ik.
                      En over speeksel tests enzo heb ik nog nooit van gehoord bij een feest. Dit word volgesmij alleen op het politie bureau gedaan voor verder onderzoek als je onder invloed rijd ofzo, maar die tests zijn in Nederland nog niet zo ver ontwikkeld dat de tests betrouwbaar genoeg zijn.

                      Comment


                        #12
                        Re: Feest

                        was laatst op een booler party ben nog nooit zo dronken en stoned tegelijk geweestwas gezzelig.

                        Comment


                          #13
                          Re: Feest

                          Mag niet, speekseltest zonder aanwijsbare reden is nog steeds niet toegestaan. En waar maak je je toch druk om, beetje stoned zijn kijkt niemand op of om van hoor.

                          Comment


                            #14
                            Re: Feest

                            Feest was geslaagd
                            Bedankt voor jullie hulp

                            Comment

                            Bezig...
                            X