Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Derde keer urine testen...

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Nederland: Derde keer urine testen...

    Korting op 420shop
    na 2,5 jaar geleden mj een onderzoek is opgelegd ivm het vermoeden van cannabis misbruik waarbij mijn eerste urine test schoon was (blowde niet zo veel) maar zei toch vonden dat ik een een misbruiker was ivm wat ik verteld had aan de psychiater, maar het CBR vond een recidive periode van 1 jaar toch nodig :@.

    Tweede test was ook goed, en kreeg mijn rijbewijs terug voor 1 jaar.

    Derde test moet ik komende maand ondergaan, echter is dit ergens anders (wettstein en peterse expertise in rotterdam) ipv bij het CBR in rijswijk.

    Nu mijn vraag:

    Ik kan absoluut niet plassen in het bijzijn van een persoon (toezichthouder) aangezien ik vroeger seksueel misbruikt ben en ik dan compleet dichtsla en dus NIET kan plassen, bij het CBR kon ik rustig op de WC plassen maar ook dit ging al moeilijk door de reden erachter en het feit dat ik in een potje moet plassen doet mij dichtslaan en dus verkrampen mijn blaas-spieren.

    Nou vroeg ik mij dus af of je wel genoeg privacy krijgt als je die urine in het potje moet plassen daar in Rotterdam? Zo niet, heb ik een probleem want kan dan niet plassen (hoe nodig ik ook moet).

    Graag wat ervaringen van mensen die dit ondergaan hebben bij wettstein & peterse expertise, of ik dus genoeg privacy krijg.

    (dit is ook een van de reden dat ik geen topsport kan doen,omdat ze daar wel kijken als je moet plassen voor doping controle)

    MVG,
    S

    #2
    Re: Derde keer urine testen...

    Naar het schijnt lijdt 10% van de mannelijke bevolking aan plasangst. Bij vrouwen is dat percentage nog hoger. Het is dus zo'n normaal probleem dat zo'n controle er wel rekening mee moet houden.

    Misschien moet je je vraag ook een stellen op een forum over plasangst (ook wel paruresis). Op zo'n forum hebben ze minder ervaring met wiet, maar veel meer met urine-tests.

    Mag je na die test eindelijk weer een jointje opsteken? Geniet ervan, je hebt het verdient na zo'n nuchtere periode!

    Correctie: Geen tien procent maar 7% volgens http://www.paruresis.org .
    Last edited by Blani; 1 January 2012, 16:52.

    Comment


      #3
      Re: Derde keer urine testen...

      als er zwaar aan zo'n test gehangen wordt en je weet zeker dat je clean bent zou je een bloedtest kunnen voorstellen, al is er -meer nog dan bij ander lchaamsmateriaal- wel inbreuk op je lichamelijke integriteit. prio's ....
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment


        #4
        Re: Derde keer urine testen...

        Ken ook nie pissen als ze op me vingers staan..
        Is gewoon soort concentratieprobleem daar schaamte mij aardig vreemd is..
        -
        Tip van Jip: Ga zittend pissen, dat lukt altijd.

        Comment


          #5
          Re: Derde keer urine testen...

          "sorry meneer, pissen lukt me even niet nu, zal ik in plaats daarvan anders even over u heen braken ?"
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment


            #6
            Re: Derde keer urine testen...

            Leg hun jou situatie uit je kan ze ook voor je gaat eerst eens bellen en de situatie uit leggen aan hun.
            Deze stress levert je al zoveel spanning op dat is niet goed voor je .
            Mijn Tip Bel ze eens op en leg de situatie uit en stel dan voor dat je een bloed test liever laat doen bv.
            Je kan ze ook vragen hoe het onderzoek bij hun gaat zo dat je weet wat jou te wachten staat.

            groetjes Bella
            God was never on your side..

            Comment

            Bezig...
            X