Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

politie bezoekje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: politie bezoekje

    met een joint de deur open doen,is niet algemeen geaccepteerd,doe de volgende keer de deur dronken open met een fles wodka in je hand.

    Comment


      #17
      Re: politie bezoekje

      Die agent heeft helemaal niets doorgehad in eerste instantie, maar nu die dit verhaal heeft gelezen over het opendoen met je jointje, komt hij vast en zeker terug met zijn collega's.Waarschijnlijk om een jointje te roken, maar dat weet je niet zeker.

      Nu je dus net hebt geknipt zou ik het risico even niet nemen door het thuis te drogen. Het zou zonde zijn als je dit kwijt raakt, dus leg het bij iemand anders zou ik zeggen. Wanneer je de komende week geen bezoek meer krijgt, kun je verder gaan met je plantjes.

      Comment


        #18
        Re: politie bezoekje

        Oorspronkelijk geplaatst door D-style24 View Post
        Je mag toch gewoon een jointje roken in je eigenhuis kamer of hoe heb ik het?? Ik zat in de woonkamer te roken en wij hebben geen deur naar onze hal waarin onze meterkast staat. ruiken doe je het toch met of zonder jtje. Heb ook geen groei tent of hok dus waarom zou ik niet lekker onderuitgezakt op de bank genieten van een WWtje.
        Natuurlijk mag je in je eigen woonkamer een jointje roken. Maar ik vind het onbeschoft om met een brandende sigaret of joint (en ook met een half opgegeten boterham in de hand) de deur te openen voor bezoek.

        Comment


          #19
          Re: politie bezoekje

          Met een joint in je hand de deur open doen is Uitlokken stoer doen ofzo maar zeker niet slim.
          Als hier de bel gaat dan ruim ik alles netjes weg voor ik de deir open doe kwestie van problemen voor komen.
          God was never on your side..

          Comment


            #20
            Re: politie bezoekje

            nou sorry hoor maar als de bel ga ga ik zeker niet met ee blow de deur open doen
            maar ik ruim ook zeker niks op ruiken doen ze het toch wel dus mogen ze het zien ook

            gr Gonzo
            Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
            laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

            Comment


              #21
              Re: politie bezoekje

              Ik vind het helemaal niet vreemd hoor we leven in Nederland. tis niet zo dat ik met dat ding in me mond de deur open doe en zeg heeey wat mot je en vervolgens de rook naar buiten uitblaas. Als ik bezig ben met me dagelijkse dingen rook ik standaard een jtje dus als ik door mijn huis loop en de bel gaat en ik heb hem toevallig in me hand ja dan doe ik gewoon open heb niets te verbergen. Ik ben een zeer nuchter en relaxt persoon. En het is niet zo dat ik met een witte neus zwaar uit me dak de deur open doe.

              Ik vind het onbeschoft als je met de telefoon al bellend de deur open doet. Maar niet als je met een jointje of een broodje open doet. We zijn in Nederland mensen.


              (@jopey)
              Je haalt 2 verhalen door elkaar. Het was iemand van de energie leverancier. En ik haal mijn wiet in de sjop doe niets verkeerd heb geen HPSje of tentje of drooghok.

              (@belladonna)
              Stoer doen kom op zeg die leeftijd ligt al een tijdje achter me.

              (@Tumble trimmert)
              Niet geaccepteerd hun komen bij mij aan de deur kom op zeg als ik in me onderbroek de deur open doe doe ik dat. Ik was koerier 8 jaar geleden voor een meubel zaak je moet eens weten hoe mensen open doen en waar je soms binnen stapt. En die mensen laten mij toch in hun prive (gebiedje) lekker in hun waarde laten. Bij de een stond het hele aanrecht vol met halfe liters bier, de ander kwam de vuilnis lucht je al op het pad tegemoet, de ander doet open in zijn onderbroek, en zo kan ik nog wel even doorgaan.

              Comment


                #22
                Re: politie bezoekje

                Als je "gestoord" wordt in je eigen huis en met je joint, boterham, fles vodka, biertje de deur open doet, dat mag gerust.
                "The king of the castle" is thuis en doet zijn eigen ding omdat hij dat wil, mag en kan.. dat mensen er niet tegen kunnen als je dat doet, dat is hun probleem.
                Je bent nog steeds baas in eigen huis.... als ik het hier zo lees doe ik de deur niet meer open.
                Censuur in je eigen huis aan je eigen deur? Heb je een slecht geweten, schaamte of angst voor wat je doet? Fatsoen?
                Een mens veroordelen op wat hij hij doet in zijn eigen huis getuigt van weinig fatsoen.....snap er niks van.

                Comment


                  #23
                  Re: politie bezoekje

                  @ Vale

                  Bedankt eindelijk nog een Nederlander die snapt wat ik bedoel.

                  Greatzz D-style24.

                  Comment


                    #24
                    Re: politie bezoekje

                    Ook ik ben baas in eigen huis, maar over de manier waarop ik bezoek ontvang ben ik ook eigen baas. Een ieder heeft naar ik aanneem een zeker respect voor onverwacht bezoek. Welnu, de een vindt dat hij al blowend, rokend of met een boterham in zijn knuist de deur kan openen en dat dit respectvol is. Anderen vervangen hun pantoffels voor een paar instappers en trekken een colbert of een blazer aan. Vale vindt kennelijk dat het eerste kan of moet kunnen, ik geef de voorkeur aan het laatste. Daarbij wil ik overigens niet aangeven dat de manier van Vale minder is dan die van mij of andersom.

                    Comment


                      #25
                      Re: politie bezoekje

                      Ik vind ook dat je zelf mag weten hoe je de deur open doet, nu zal ik zelf waarschijnlijk als de bel gaat automatisch de joint in de asbak leggen voordat ik opsta en als ik in mijn onderbroek rondloop hebben ze waarschijnlijk gewoon pech, maar ieder zijn ding.
                      Verder heb ik zelf een spionnetje in de deur, als ik iemand die voor de deur staat niet ken en ook niemand besteld heb, kan het ook wel eens zijn dat ik het onverwacht bezoek lekker voor een gesloten deur laat staan, zeker als ik lekker aan het relaxen ben met een jointje.

                      Comment


                        #26
                        Re: politie bezoekje

                        Een ieder heeft zo zijn mores Matthijs. Ik vind bijvoorbeeld sigaretten roken weerzinwekkend en de meeste van mijn kennissen evenzeer. Wat niet wegneemt dat ik bereid ben tot het sluiten van compromissen. Slechts in 1 kamer in mijn huis mag door bezoek worden gerookt: nadien gaan de ramen open en de gordijnen in de wasmachine en ruikt die kamer ook weer fris. Dat iemand mij met een slechte adem vanwege de sigarettenrook aanspreekt neem ik op de koop toe. Zoveel coulance heb ik ook nog wel.

                        Comment


                          #27
                          Re: politie bezoekje

                          Of je respect moet hebben voor het bezoek dat aan je deur komt???
                          Dat ik ze te woord sta (in welke staat of hoedanigheid doet bij mij niet ter zake) vind ik respect genoeg, kan de deur ook dicht laten.....etiquette heb ik me nog nooit aan gestoord:
                          Doe maar gewoon, dan doe je gek genoeg!

                          p.s.
                          ja, ik ben een hork.. en I don't care

                          Comment


                            #28
                            Re: politie bezoekje

                            Je zou je nooit gestoord hebben aan etiquette Vale? Dat kan ik me nauwelijks voorstellen. De een heeft etiquette hoger in het vaandel dan de ander. Kijk maar eens om je heen bij een begrafenis. Sommigen hebben nette stemmige kleding aan, anderen kiezen voor casual maar ik heb nog nooit waargenomen dat iemand in carnavalskleding met een soesafoon aan de plechtigheid een vrolijke noot wilde toevoegen.

                            Comment


                              #29
                              Re: politie bezoekje

                              Dat is een wereld van verschil... etiquette en common decency.

                              Comment


                                #30
                                Last edited by Xtreme; 21 January 2012, 17:10.

                                Comment

                                Bezig...
                                X