Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

politie bezoekje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: politie bezoekje

    Ook leuk : het jaarlijkse gesprekje met m'n mobiele aanbieder > contractverlenging voor een nieuw lulijzer. Dus dan krijg je een aanbieding waarbij je moet bijbetalen, je hakkelt wat, laat je doorverbinden naar de afdeling opzeggingen en tadaa! alles gratis.
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #47
      Re: politie bezoekje

      Oh ja mw?
      Mijn contract loopt zo af.. dus "hakkelen" en opzeggen en een nieuw apparaatje? Zo simpel...

      Comment


        #48
        Re: politie bezoekje

        hangt een beetje van je aanbieder af waarschijnlijk Vale, ik zit bij KPN -nationalist die ik ben- , heb daar vroeger voor gewerkt en weet dat ze een afdeling "retentie" hebben, oftewel een plek waar je naartoe wordt doorverbonden als je je contract niet wil verlengen. de "laatste kans"afdeling zeg maar. En die heeft meer mogelijkheden op het gebied van korting en kadootjes dan normale verkoopafdelingen. succes
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment


          #49
          Re: politie bezoekje

          Dank je, zal ff de poot stijf houden bij T-Mobile als ze bellen....

          Comment


            #50
            Re: politie bezoekje

            wat gepast drama, theatraal boos worden, de hele tijd andere aanbieders ter sprake brengen en dan weer beginnen over dat je eigenlijk best blij bent met T-mobile en opziet tegen wisselen, toch maar opzeggen omdat Tmobile blijkbaar niet dat ene extra stapje wil doen om jou als hardstikke trouwe en netjes betalende klant te behouden... veel plezier
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment


              #51
              Re: politie bezoekje

              In je eigen huis doe je nog altijd wat je zelf wil.. Behalve als er kinderen zijn natuurlijk. Dan heb ik persoonlijk wel een probleem mee.
              Ik ruim ook niet expres iets op als de bel gaat. It's my way of life

              Comment


                #52
                Re: politie bezoekje

                Het is toch niet meer dan een woordenspel in een topic dat zich daartoe leent? Een beetje "bekvechten": soms ironisch, soms cynisch en soms sarcastisch. "C'est le ton qui fait la musique". Onze idioterie -over onderwerpen van ondergeschikte aard- levert in ieder geval veel views op.

                Comment


                  #53
                  Re: politie bezoekje

                  Oorspronkelijk geplaatst door moreweed View Post
                  Ook leuk : het jaarlijkse gesprekje met m'n mobiele aanbieder > contractverlenging voor een nieuw lulijzer. Dus dan krijg je een aanbieding waarbij je moet bijbetalen, je hakkelt wat, laat je doorverbinden naar de afdeling opzeggingen en tadaa! alles gratis.
                  werkt idd altijd

                  Comment

                  Bezig...
                  X