Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BHSO (buiten het systeem om)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Algemeen: BHSO (buiten het systeem om)

    Korting op 420shop
    Wat is er mis aan om in voorkomende gevallen waarbij contacten worden gelegd via private mail om medeblowers ons eigen overschot gratis ter beschikking te stellen? Zelf kweek ik een veelvoud van wat ik kan oproken. Ik zet het niet op de markt, maar in de "kliko" donderen vind ik ook zonde. Vandaar dat ik mijn overschot gewoon weggeef, soms aan familie en kennissen, soms aan participanten op dit forum. Niet een ieder heeft een dikke portemonnee. Met een vuilniszak vol met toppen kun je ook anderen gerieven.

    #2
    Re: BHSO (buiten het systeem om)

    Alle vormen van handel zijn niet toegestaan op het forum, dus gratis weggeven en dergelijke gevallen horen daar ook onder, deze wensen we dus niet op de site te zien.
    Wat jij buiten het forum om doet moet je zelf weten, maar niet op het forum.
    Handel in cannabis is nog steeds verboden volgens de Wet ( ja, net als kweken en veel meer dingen) we willen ze geen stok geven om het forum mee te slaan....
    De "uitvloeisels" van handel kun je wel zien op het forum, die zijn er niet!

    Verder discussie over dit punt geen optie, dus slotje!

    NB.
    Last edited by ceBep; 2 February 2012, 12:44. Reden: aanpassing n.a.v. PM

    Comment

    Bezig...
    X