Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

als het zo door gaat wordt het hier toch een soort van klein mexico

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: als het zo door gaat wordt het hier toch een soort van klein mexico

    het zal niet voorkomen dat ik mezelf niet van wiet kan voorzien als die wietpas er is. en ik ga me echt niet registreren.
    met een beetje moeite, en nadenken kan je in bijna elke stad wel buiten de shop om wiet krijgen. laat staan in je eigen omgeving, moet toch een makkie zijn?
    het maakt me ook niet uit dat die gegevens misschien niet gebruikt worden, het gaat mij er om dat ze het toch kunnen weten als ze willen.
    ik neem gewoon voorzorgsmaatregelen door me niet te registreren.

    Comment


      #17
      Re: als het zo door gaat wordt het hier toch een soort van klein mexico

      @Cannamarie: Hoezo het nieuwtje dat die wietpas er niet komt? Ik volg het nieuws en coffeeshopnieuws, maar heb niet meegekregen dat Opstelten opeens het licht heeft gezien...

      Comment


        #18
        Re: als het zo door gaat wordt het hier toch een soort van klein mexico

        Opstelten gaat meer licht krijgen dat hij verwacht haha.... geef het even tijd... en blijf vooral het nieuws volgen

        Last edited by Silas; 17 February 2012, 11:40. Reden: directe link naar FB profiel zonder uitleg

        Comment


          #19
          Re: als het zo door gaat wordt het hier toch een soort van klein mexico

          'als het zo door gaat wordt het hier toch een soort van klein mexico'

          Zolang 't bovenstaande voor 't weer geld vind ik het prima
          Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
          Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

          Comment


            #20
            Re: als het zo door gaat wordt het hier toch een soort van klein mexico

            je weet niet wat je zegt ... volledig uit de hand gelopen "oorlog tegen drugs" daar: leger wordt in de pan gehakt door gewapende smokkelaars/producenten, hele provincies die volledig en exclusief onder controle van dopemaffia staan en waar geen enkele vorm van gezag is buiten die drugsclubs, steden waar per jaar 2x zoveel doden vallen als in Bagdad, invloed van dope in politiek tot op hoogste niveau wat elke dag erger wordt, mega-wapengebruik, slachtpartijen waarna zakken met lichaamsdelen op schoolpleinen worden achtergelaten... Zelfs kunstuiting is volledig in het teken van dope en haar invloed op het dagelijks leven (de narcocorridos)

            doe mij maar regen dan
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment


              #21
              Re: als het zo door gaat wordt het hier toch een soort van klein mexico

              ^^Zit wat in; met je kogelvrije vest op 't strand liggen is ook niks
              Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
              Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

              Comment


                #22
                Re: als het zo door gaat wordt het hier toch een soort van klein mexico

                hard drugs is nog steeds een heel groot probleem ze zeggen dat het minder is geworden tuuuuuuuuuuuuuurlijk
                daarom zit in het afkick kliniek overvol
                worden met drugs onder begleiding afgekickt
                en dan hebben we het nog niet eens over het ghb probleem

                Comment


                  #23
                  Re: als het zo door gaat wordt het hier toch een soort van klein mexico

                  Mexico had enkele jaren terug de oplossing voor al die problemen, nl. alle drugs legaliseren... maar de USA oefende zoveel druk uit op Mexico dat deze niet anders konden dan met het doorgaan van de zinloze, geldverspillende en bloederige WAR on DRUGS, die enkel een escalatie van geweld teweeg brengt...
                  Viva la revolucion !

                  Comment


                    #24
                    Re: als het zo door gaat wordt het hier toch een soort van klein mexico

                    Zonder die mexicaanse drugsclubjes en hun wekelijkse cash-stortingen bij New Yorkse banken waren enkele van die instituten in 2008-2009 op de fles gegaan. Dit schijnt bewezen te zijn (en ik kan me er ook best wel wat bij voorstellen).
                    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                    Comment


                      #25

                      Comment


                        #26
                        Re: als het zo door gaat wordt het hier toch een soort van klein mexico

                        Weet je wat het is? Je kan dit niet winnen. Er is een economisch drama gaande en mensen gaan heel hard in hun portemonnee geraakt worden, mensen met kinderen enkele honderden euro's, mensen die ver weg wonen van het werk ook honderden euro's, verhoging zoals elk jaar in de verzekeringskosten, hypotheekrente aftrek en ga zo maar door.. Ik ga er gemiddeld per maand 400 euro netto op achteruit door de nieuwe grappen.

                        Iets secundairs als het gedoogbeleid komt dan niet op de 2e plaats maar op de 10e plaats. Het is de hele trend van het huidige regeren zoals alle politieke partijen nu doen: Kapot maken wat onze ouders en voorvaders gemaakt hebben. Ondertussen is het geen enkel probleem om grote firma's belasting kortingen te geven zodat ze hier maar hun nep bv's blijven oprichten om belasting te kunnen ontduiken in eigen land (U2 doet dat bijvoorbeeld en is meest bekende voorbeeld).

                        Daarnaast zijn we in Nederland protest moe.. Kijk naar wat er doorgevoerd word, en niemand die er over denkt om maar te gaan staken of protesteren. Rond hangen op een forum en daar klagen is de makkelijkste manier: Helaas bereik je er niets mee.

                        Comment

                        Bezig...
                        X