Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wiet en de fiscus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Algemeen: wiet en de fiscus

    Korting op 420shop
    http://www.youtube.com/watch?v=7k2Njbi5Jn8

    wll gedoogd verkoop flink belasting betalen alle kosten mogen afgetrokken worden bij de belasting

    MAAR JE MAG NIET KWEKEN

    dit kan alleen in nederland

    #2
    Re: wiet en de fiscus

    Anno 2012 leven we nog steeds in een wereld waarin de wet van de sterkste geld.
    Ontzettend primitief.
    Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
    Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

    Comment


      #3
      Re: wiet en de fiscus

      De fiscus en justitie zijn gescheiden organen.
      Heb ik verder geen probleem mee hoor.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: wiet en de fiscus

        Oorspronkelijk geplaatst door WeedoHolic View Post
        Anno 2012 leven we nog steeds in een wereld waarin de wet van de sterkste geld.
        bijna : hier gaat het om de wet van het sterkste geld
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment


          #5
          Re: wiet en de fiscus

          en van de vriendjespolitiek
          Wil je blowen, moet je het zelf growen

          Comment


            #6
            Re: wiet en de fiscus

            mm, volgens mij heeft "de wietplant" meer vriendjes dan zowat alle politici bij mekaar
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment


              #7
              Re: wiet en de fiscus

              In mijn omgeving zijn 2 shop's gesloten, omdat ze de fiscus in hun nek hadden. De ene shop had geen belasting betaald in enkele jaren daarvoor. Dat leek opgelost, totdat de fiscus er met man en macht aan kwam en al het binnen interieur meenamen en alles dat verder nog geld op bracht. De shophouder is echt alles kwijt (heb ik geen spijt mee) ook de prive eigendommen gingen eraan. De fiscus in je nek wil je nooit als coffeeshop en hoe moeilijk kan het zijn.

              De andere shop is door de fiscus gesloten, omdat er gekloot werd met de inkomsten/opgave en werkelijke zaken (iedereen wordt gewoon genaaid.)

              Zoals QnQ zei, justitie en de fiscus zijn aparte organen en dat is in deze situatie maar goed ook. Maar het laat maar weer eens zien hoe macht de fiscus heeft.

              My 2 cents

              Je vraagt je af Hoe is het mogelijk dat je als shop eigenaar het zover laat komen en weg is je goudmijntje.
              Veel gestelde vragen over het forum
              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
              420Shop.NL
              "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

              Comment


                #8
                Re: wiet en de fiscus

                Een crimineel is niet bang voor detentie: dat risico-profel hoort bij zijn beroep. Ze zijn wel bang voor ontnemingsvorderingen van Justitie en beslagleggingen en executieverkoop door de belastingdienst. Het ontnemen van wederrechtelijk verkregen voordeel of uitverkoop door de fiscus treft ze rechtstreeks in hun portemonnee. De tijd dat een bankrover na het uitzitten van zijn straf een villa liet bouwen met als naam "Huize AMRO" -dat is overigens echt gebeurd- ligt ver achter ons.

                Comment


                  #9
                  Re: wiet en de fiscus

                  mm, ik heb eerder ht idee dat het andersom is hoor Xtreme > detentie is slecht voor de handel, zet je in een justitiezonnetje waar je niet op zit te wachten en maakt het leven erna hardstikke onprettig. Ontnemingsvorderingen zijn wel rot maar houden geen rekening met toekomstige verdiensten. Justitie moet je helemaal stil leggen en stil houden, en dat gebeurd maar weinig.

                  Nou is enige nuancering wel op z'n plek > de kleine wietkweker wordt naar verhouding veel zwaarder getroffen door ontnemingsvorderingen dan de professionele kwekert die er rekening mee kan houden. De huurmoordenaar kan altijd nog wel een dealtje met justitie sluiten, en de kluizenkraker is gewoon een amateur als ze z'n buit op hem kunnen vastpinnen. Witteboordencriminelen pak je wel maar tracering van geld is denk ik een fikse klus, harddopedealers kunnen na hun straf zo weer door omdat hun klantenbestand hen nooit zal vergeten. En verkrachters/kinderlokkers moeten ze gewoon postnataal aborteren, focussen op evt geld is werkelijk verraad naar de slachtoffers.
                  Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                  Comment


                    #10
                    Re: wiet en de fiscus

                    maar zo is het wel
                    lijkt wel een monopolie spel

                    Comment

                    Bezig...
                    X