Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Strafbaar of niet?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    En hoe zit het dan in belgie?
    Of geld die wet ook in belgie?

    grtz

    Comment


      #17

      Comment


        #18
        kijk, dat is nu eens duidelijk.

        grtz

        Comment


          #19
          Dus 2 volwassen = 2 planten?
          grtzzz


          420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
          Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment


            #20
            hoiiiiiiiii

            max 3 (dus 2 planten) zonder mediwiet verklaring

            max 5 (dus 4 planten) met mediwietverklaring

            gedoogd ----- vooral bij de mediwiet wanneer je 4 planten op een veilige manier binnen zet, kan het gedoogdbeleid niet opwegen tegenover de medische behoefte.

            meestal bij medische klachten hoort een laag inkomen endus onmogelijk om dan bij de shop te halen (financieel)

            wel moet je hiervoor een mediwietverklaring hebben.

            greetz

            Comment


              #21
              Jeetje, gister naar de gemeente geweest. Die waren heel vriendelijk. Hebben me doorverwezen naar postbus 51. Die hebben me doorverwezen naar de enige officiele kweker in Nederland. Daar kreeg ik de juriste, die wist het ook niet. Gaf als advies het met de plaatselijke politie op te nemen en die verwezen me door naar...... Inderdaad de gemeente! Joepie!!!
              Terug naar de gemeente gebeld. Uiteindelijk hebben ze me aangeraden om de verhuurder op de hoogte te stellen dat ik kweek voor medicinale doeleinden en het ook aan de politie te melden. zodanig dat als er klachten komen dat het dan in elk geval bekend is. Meer kan ik schijnbaar niet doen.
              Iedereen, zelfs bij de politie, was in elk geval heel vriendelijk en behulpzaam. Ze weten alleen allemaal niet zo veel hierover helaas. Overigens vond die mevrouw bij de politie het coffeeshopbeleid ook krom. Ze begon er zelf over. Best grappig. Echt wel aardige mevrouw aldaar.

              Grtz
              Last edited by Kim; 14 November 2008, 13:40.
              "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

              Medigebruiker

              Comment


                #22
                Dat zegt al behoorlijk veel over het beleid als ''de juriste van de enige officiele kweker in Nederland'' je weer doorverwijst...

                Van de kweekkast naar de muur zullen we maar zeggen

                Overigens wel de beste oplossing denk ik, al is het nog zo krom

                Sterkte in ieder geval!
                Veel gestelde vragen over het forum

                JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                Comment


                  #23
                  "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

                  Medigebruiker

                  Comment


                    #24
                    Hmm klote situatie Kim... Ik vind het ten eerste al belachelijk dat niemand je wat kan vertellen, daarnaast ga je op een keurige manier te werk.. eerst zeker weten of je legaal een aantal plantjes mag zetten.

                    Ik hoop voor je dat alles een beetje meezit en je snel duidelijkheid hebt!

                    Sterkte
                    Veel gestelde vragen over het forum

                    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                    Comment


                      #25
                      Wat dacht je van niemand op de hoogte te brengen (had je mssn best al in het begin gedaan)?Er is toch geen duidelijk beleid en voor enkele plantjes zullen ze echt niet heel de buurt op stelten gaan zetten hoor.Als je het dan toch nog allemaal wil aangeven wens ik je hiermee nog veel succes.
                      Peace Out

                      Comment


                        #26
                        Ik wil niet het risico lopen dat mijn vriendin en haar kinderen uit hun huis gezet worden, hoe klein dat risico ook mag zijn.
                        Heb vandaag via de post bericht gekregen dat mijn brief goed is aangekomen. Maar dat het nog wel paar weken duurt voor die in behandeling wordt genomen. Das toch beter dan geen nieuws.
                        "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

                        Medigebruiker

                        Comment


                          #27
                          dan heeft iedereen op deze site er al teveel staan denk ik

                          maar het maak toch eigenlijk niet uit of je er 3 of 5 heb staan het gaat toch om de lamp die de hoeveelheid bepaald wat je uit een m2 kan halen kwa opbrengst?

                          grtz.

                          Comment


                            #28
                            dus voor de belgen, hoe meer kinderen des te meer vreugd!
                            baar 50 kinderen en u kan een plantage beginnen!
                            sigpic

                            Comment


                              #29
                              Met lamp kweken, wat voor lamp dan ook, is strafbaar,

                              me maat is 2 weken geleden gepakt met zijn tentje vn 1,2 bij 1,2 met een 400 watt hps lamp.

                              alles werd in beslag genomen en hi heeft 1600 euro boete

                              groet

                              Comment


                                #30
                                en spaarlampen dan dat kunnen ze tog niet serieus nemen als commerciele kweker, als je uitlegt dat het spaarlampen zijn van de gamma of ah dan denk ze hopelijk wel wat anders als je dan 3-5 planten heb, ten eerste zijn spaarlampen heel zuinig, en bijna iedereen betaalt voor ze stroom met spaarlampen (niet dat met hps niet betaalt wordt hoor) dus ik denk bij mezelf wat is het probleem dan..... de geur maar als de buren er geen last van hebben.

                                mvg road

                                Comment

                                Bezig...
                                X