Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nou hier gaan we dan met dank aan Opstelten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Nou hier gaan we dan met dank aan Opstelten

    Het mooiste zou een volkomen boycot van de wietpas zijn. Dat zou tenminste een statement inhouden. Een paar honderdduizend, wellicht een half miljoen mensen, die eensgezind laten blijken dat Van Opstelten met zijn pas hun rug op kan. Dus geen legale omzet meer van de coffeeshops, geen winstbelasting over de bedrijfswinst, geen loonheffingsafdracht voor de werknemers, ontslagen werknemers naar het UWV, coffeeshophouders die een beroep doen op de bijstand en heel de handel het illegale circuit in. Dus geen kaasschaafmethode meer accepteren, maar het beleid fundamenteel boycotten. Maar zoiets vraagt solidariteit: velen zullen voor alle zekerheid toch zo'n pas aanschaffen.
    Dit zou wellicht de manier zijn om Van Opstelten grandioos op zijn bek te laten vallen en een gigantisch gezichtsverlies te laten lijden in de Tweede Kamer.
    Last edited by Xtreme; 17 April 2012, 18:38.

    Comment


      #17
      Re: Nou hier gaan we dan met dank aan Opstelten

      Ja, volkomen waar extreme...

      Comment


        #18
        Re: Nou hier gaan we dan met dank aan Opstelten

        Opstelten; pleeg zelfmoord dude, spring voor een trein.


        Mag t ook voor mijn bus zijn, alsjeblieft??
        Zal n rotklap geven maar vind t anders zo zonde voor die machinist weetjewel??

        Smookse

        Comment


          #19
          Re: Nou hier gaan we dan met dank aan Opstelten

          Heerlijk zo'n discussie op een forum wat eigen teelt stimuleerd
          Het hele beleid klopt voor geen meter , alleen ter stimulering van de illegale handel
          Die wietpas is zowiezo link , heb je een pas kun je je rijbewijs inleveren of in je huurhuis buiten gaan roken wegens schending van je huurcontract ten opzichte van opiumwet, wat dacht je van jeugdzorg
          Growshop's en alle handel erom heen levert toch een hoop belasting centen op , als dat weg valt wie draait daar dan weer voor op

          Gelukkig is mijn gemeente medeplichtig aan wat ik doe want zij voeren regelmatig delen van mijn illegale kweek af en leveren in de zomer gratis gecomposteerde aarde voor mijn buitenkweek

          Ajo
          Ventje
          Living in Second live for real

          Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

          Comment


            #20
            Re: Nou hier gaan we dan met dank aan Opstelten

            Weldoeners zijn t..

            Comment


              #21
              Re: Nou hier gaan we dan met dank aan Opstelten

              Waar haal ik straks dan m'n kant en klare voeding ??!!
              En m'n zaadjes en m'n lampen enz..als dit straks allemaal verboden gaat worden ??!!
              Led's grow !

              Comment


                #22
                Re: Nou hier gaan we dan met dank aan Opstelten

                De tuinbouw groothandel, Engeland, de rest van de wereld????????????
                http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                Comment


                  #23
                  Re: Nou hier gaan we dan met dank aan Opstelten

                  Tsja.... de Gristentaliban weer in de bocht...ik moet vooral bang zijn van een hoofddoekje en ondertussen knijpt een middeleeuwse refo je keel dicht. Steeds minder ruimte, steeds nauwer, enger dus.
                  Protesteren is ook zo eng, straks vinden de roeptoeters je nog een linkse werkeloze moslimvingerende bomenknuffelaar, en het heeft toch geen zin? Tenzij je je verenigt, maar het volk is zeer verdeeld... dat is makkelijk heersen.

                  Ok dan maar beetje mopperen onder elkaar op internet. ;P

                  Comment


                    #24
                    Re: Nou hier gaan we dan met dank aan Opstelten

                    Goed bezig Nederland denk eraan volgende keer in de stembus.

                    Comment


                      #25
                      Re: Nou hier gaan we dan met dank aan Opstelten

                      Das t grote probleem ganjax.

                      Links is ook niks..

                      Smookse

                      Comment


                        #26
                        Re: Nou hier gaan we dan met dank aan Opstelten

                        Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme View Post
                        Het mooiste zou een volkomen boycot van de wietpas zijn. Dat zou tenminste een statement inhouden. Een paar honderdduizend, wellicht een half miljoen mensen, die eensgezind laten blijken dat Van Opstelten met zijn pas hun rug op kan. Dus geen legale omzet meer van de coffeeshops, geen winstbelasting over de bedrijfswinst, geen loonheffingsafdracht voor de werknemers, ontslagen werknemers naar het UWV, coffeeshophouders die een beroep doen op de bijstand en heel de handel het illegale circuit in. Dus geen kaasschaafmethode meer accepteren, maar het beleid fundamenteel boycotten. Maar zoiets vraagt solidariteit: velen zullen voor alle zekerheid toch zo'n pas aanschaffen.
                        Dit zou wellicht de manier zijn om Van Opstelten grandioos op zijn bek te laten vallen en een gigantisch gezichtsverlies te laten lijden in de Tweede Kamer.
                        Count me in!!! ohh shit ik kom nooit in de shop ,maar wel goed idee en indd er zijn toch altijd mensen die zon pas voor de zekerheid halen,neem nou Bv die benzineprijzen ze zeiken allemaal,maar blijven lkkr door rijden,nou ik niet ik laat me auto staan waar mogelijk en ik boycot zkr die pas
                        Last edited by showtime; 20 April 2012, 06:10.

                        Comment


                          #27
                          Re: Nou hier gaan we dan met dank aan Opstelten

                          Welke partij komt nu echt voor ons onschuldige zelfvoorzieners op?

                          Comment


                            #28
                            Re: Nou hier gaan we dan met dank aan Opstelten

                            Zouden gvd met zn allen 2 dagen niet moeten gaan tanken, ns kijken hoe die prijs naar beneden klapt..

                            Comment


                              #29
                              Re: Nou hier gaan we dan met dank aan Opstelten

                              We moeten een zwartboek maken van al die figuren die nu het wietgebruik dwars zitten of verketteren.
                              Politicie maar ook de graag uitvoerende agentjes en niet te vergeten de verraders.

                              Als die dan op enig moment cannabis nodig hebben, b.v. als medicijn, moet ze dat onthouden worden.
                              Laat ze maar pijn en ellende lijden.

                              Ook zou deze lijst publiek moeten zijn.
                              Laat maar bekend zijn wie aan de heksen jacht en inquisitie mee doet.
                              http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                              Comment


                                #30
                                Re: Nou hier gaan we dan met dank aan Opstelten

                                Verschuifd de handel net over de grens naar Duitsland en Belgie, meer inkomsten voor deze landen. Groot deel van de glastuinbouw vertrekt die kant op, dit kan er ook nog wel bij.
                                Maar kunst meststof hebben we niet nodig joh, voor die 5 plantjes die iedereen mag telen kan je prima een compostbak in je tuin hebben staan. Gewoon je bananenschillen en groenzooi erin en lekker rotten maar, krijg je veel beter wietje door.

                                Comment

                                Bezig...
                                X