Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wietpas Brabant

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Algemeen: Wietpas Brabant

    Korting op 420shop
    Hoe zit dat nu met de wietpas start vanaf mei, is dit enkel in zuid brabant? en kan ik dan nog tot het eind van het jaar in amsterdam gaan halen?
    want aangezien cofeeshop toermalijn geen mogelijkheid meer is, wil ik gerust de moeite doen om een goed uurtje verder te rijden en dan maar 1keer wekelijks. kan ik snel greenhouse tolstraat, barney's en green place binnespringe , dan heb ik wel een kwaliteit stash voor de week.
    Last edited by Jointjedraaien; 9 May 2012, 02:52.



    #2
    Re: vraagje?

    noord brabant en limburg vanaf 1mei, de rest van het land is voor het einde van jaar
    als het echt doorgaat allezins gaat voor de nederlandse economie geen goed doen
    en denk dat het wel even langer dan 1 uur rijden is amsterdam

    Comment


      #3
      Re: vraagje?

      ja dat wel van hier maar ik bedoelde nog een goed uurtje doorrijden van tilburg, ja heb al een hoop telefoon nummers gekregen van nederlandse straat dealers ben nu niet van plan die te gebruiken als ik op straat regel zal ik wel hier om de hoek gaan bij wijze van spreken, maarja voor kwaliteit rookwaar zullen het duistere periode worden


      Comment


        #4
        Re: vraagje?

        Het gaat er niet op vooruit, ook niet voor de niet cannabis consumenten. Een nette coffeeshop wordt vervangen door dealende criminelen, wie weet voor jou deur.

        Comment


          #5
          Re: vraagje?

          Ik denk eigenlijk niet dat je ver hoeft te rijden. De coffeeshops in maastricht weigeren de pas in te voeren; een aantal gemeenten weigert mee te werken; er dient nog een rechtzaak tegen pas die komende week uitslag geeft; de tweede kamer heeft wederom uitstel gevraagd om meer duidelijkheid te krijgen...

          ... en het kabinet is gevallen.

          Het zou me verbazen als je na 1 mei in zowel Maastricht, den Bosch, Vlissingen als Breda geen wiet meer kan kopen in de shop.

          Misschien moeten we Opstelten bedanken en beschouwen als vriend van de blowers en coffeeshops. Met al zijn poeha heeft hij ons uiteindelijk geen strobreed in de weg gezeten.

          Comment


            #6
            Re: vraagje?

            Helaas vandaag (zelfs als Nederlander) ondervonden dat in Breda je niets meer krijgt zonder "lid" te zijn. Ik heb dan nog wle een NL ID kaart, maar moet ook een uitreksel hebben van de gemeente waar ik woon.... das dus Belgie

            Ben een stukje doorgereden na dit hele verhaal en koud een 30 minuten van Breda zonder problemen een nette 7 gram (5 besteld en betaald) meegekregen. Helaas wel 2 euro parkeergeld betaald Word weer roken vanavond!!

            Comment


              #7
              Re: vraagje?

              Oorspronkelijk geplaatst door patan View Post
              ...Ik heb dan nog wle een NL ID kaart, maar moet ook een uitreksel hebben van de gemeente waar ik woon.... das dus Belgie
              Klanten van Eindhovense coffeeshops hoeven deze maand nog geen uittreksel van het bevolkingsregister te tonen als ze zich willen laten inschrijven als lid.
              Bron.

              Misschien is dat een mogelijkheid voor je, als je jezelf, ondanks dat de persoonsgegevens nog niet 'veilig' lijken te zijn, wil inschrijven.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Re: vraagje?

                patan, waar ben je dan naartoe gereden?
                Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest

                Comment


                  #9
                  Re: vraagje?

                  Rotterdam

                  ---------- Post added at 18:59 ---------- Previous post was at 18:57 ----------

                  Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                  Klanten van Eindhovense coffeeshops hoeven deze maand nog geen uittreksel van het bevolkingsregister te tonen als ze zich willen laten inschrijven als lid.
                  Bron.

                  Misschien is dat een mogelijkheid voor je, als je jezelf, ondanks dat de persoonsgegevens nog niet 'veilig' lijken te zijn, wil inschrijven.
                  Thanks,

                  Maar naar het schijnt is het niet moeilijker (zeker niet met een auto van de zaak) iets "verder" te gaan kijken. als je dan ook de weg nog kent

                  Toch bedankt!

                  Comment


                    #10
                    Re: vraagje?

                    ben gisteren naar amsterdam geweest en ben ik blij dat het daar al effe noord holland is,


                    Comment


                      #11
                      Re: vraagje?

                      Toen ik gisteravond in de shop kwam werd er alleen gezegd : "hee man ben je er nu PAS ?"
                      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                      Comment

                      Bezig...
                      X