Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wietpas Demonstratie 1mei 14:00 Centraal Station Maastricht

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Nederland: Wietpas Demonstratie 1mei 14:00 Centraal Station Maastricht

    Korting op 420shop
    MAASTRICHT - Tegenstanders van de wietpas verzamelen zich op 1 mei voor het centraal station in Maastricht voor een vreedzame demonstratie. Via twitter wordt iedereen die zich gediscrimineerd voelt door het nieuwe coffeeshop-beleid opgeroepen om dinsdag 1 mei naar het station te komen. Vanaf 14.00 uur start daar het protest tegen de wietpas.





    #2
    Re: Wietpas Demonstratie 1mei 14:00 Centraal Station Maastricht

    Heel mooi maar dat haalt geen reet uit.
    Het volk moet zwijgen en in de pas lopen.

    Comment


      #3
      Re: Wietpas Demonstratie 1mei 14:00 Centraal Station Maastricht

      Oorspronkelijk geplaatst door Ganjax View Post
      Heel mooi maar dat haalt geen reet uit.
      Waarschijnlijk niet, en dat dankzij al die mensen die voor rechts kozen...
      Oorspronkelijk geplaatst door Ganjax View Post
      Het volk moet zwijgen en in de pas lopen.
      Dat is wat ze willen. Maar geven we ze dat ? Ik dacht dat de meeste blowers niet echt in de pas liepen . . .
      Niet reageren kan het einde van onze vrijheden en verworvenheden betekenen !
      Het minste wat je kan doen is OP LINKS STEMMEN.
      Pff, ik ga nog eentje met harddrugs rollen, lekkere zero zero.

      Smoke Ze

      Comment


        #4
        Re: Wietpas Demonstratie 1mei 14:00 Centraal Station Maastricht

        Gaan ze net als in amsterdam een poging doen om met 700 man blowend nederland te vertegenwoordigen??
        Ik zeg succes!

        Comment


          #5
          Re: Wietpas Demonstratie 1mei 14:00 Centraal Station Maastricht

          yep,

          vergeet nooit dat de grootste macht in de kennis der informatie ligt.

          we zoeken niet voor niets al jaar en dag met duizenden naar de

          "kamer der kennis" ????

          zit in je hoofd, alles wat wij hier samen brengen en nog belangrijker overbrengen.
          met daarbij een eerlijke uiting van elke mening negatief en positief zodat wij zelf
          kunnen denken. en dat is ons recht denken en onthouden. laat de kennis die wij
          hier verwerven niet ten onder gaan. ik bezit de kennis die mijn voorvaderen mijn
          overgroot oma, toen mijn oma en nu ik hebben meegekregen. en we bezitten geen boek
          of geschrift. dit heb ik met jaren met de verhalen mee gekregen en bewonderd. dit doen wij
          hier ook. kennis en macht. de tijd zal het leren. maar blijf die kennis doorgeven

          succes aan allen en sterkte voor hen die het nodig hebben


          (2046 => maar oom wat was dat dan die wietpas. Ach jongen net zoiets als
          de chipknip en de OVchip. achterhaald toen we de tetrapuntie electro staf kregen.
          dat ding waarvan opa denkt dat het een fakkel is.

          wat is een FAKKEL???? ach jongen zoek even op wat vuur is. vroeger mochten we nog zelf
          met vuur werken, maar toen besloot op een dag iemand dat dat te gevaarlijk is voor mensen
          en werd het verboden. ach jongen de tijd zal ooit wel weer veranderen....)
          Last edited by bramonius; 1 May 2012, 11:51.

          Comment

          Bezig...
          X