Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Stop van zadenverkoop

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Stop van zadenverkoop

    Mijn beste yezuurr, als je iets denkt dan is dat per definitie persoonlijk, je denkt immers niet voor mij of voor anderen.

    Comment


      #17
      Re: Stop van zadenverkoop

      De overheid hier is (of was) bezig aan de "growshopwet", die het strafbaar maakt om op enige manier de kweek van wiet te helpen. De zaadhandel zal onder diezelfde wet vallen.

      MAAR: Die wet was nog niet door de tweede kamer, en er was een behoorlijke hoop kritiek op. Ik neem aan dat die wet niet wordt aangenomen voor er een nieuw parlement is - en hopelijk dan nog steeds niet. Het is tenslotte een belachelijke wet die iedereen die werkt in een tuinierswinkel een crimineel maakt. Ik dacht dat justitie genoeg criminelen had om achteraan te zitten zonder dat ze extra criminelen hoeven te creeeren.

      Comment


        #18
        Re: Stop van zadenverkoop

        attidude seedbank, & die deense banken waar zo vaak wordt over gesproken
        heb enkel nog maar mee alien gewerkt, maar wete zoals attidude en zo veel andere bekenden zaadbanken
        maakt het echt niet veel uit enigste nadeel zou kunnen zijn moeste de nederlandse zaadbanken zich nergens anders vestigen
        zoals greenhouse met die bekende haze soorten, super silver haze, bv zou verloren gaan dan, maar lijkt me allemaal vrij straf

        Comment


          #19
          Re: Stop van zadenverkoop

          Mijn beste Xtreme , daarom ik ook begin aan men zin met 'ik denk persoonlijk'

          you did to much puff puff without no pass

          Comment


            #20
            Re: Stop van zadenverkoop

            er zit ook zaad in het vogelvoer van m`n papegaai.. wat willen ze daaraan doen dan?

            Comment


              #21
              Re: Stop van zadenverkoop

              Ik heb eens zaden besteld bij http://www.seedsman.com/nl/ . Die zitten in Engeland en versturen vanuit Engeland, maar hebben een keurige Nederlandse website. Ik heb er al eens besteld en keurig zaden ontvangen in een anonieme envelop.

              Comment


                #22
                Re: Stop van zadenverkoop

                Interesseert me geen reet.
                Ik heb op div plekken in binnen en buitenland zaden in safe houses liggen.

                Het enige wat ze bereiken is dat de zaden amerikaanse prijzen krijgen.
                En dat vinden de leveranciers niet zo erg^^
                http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                Comment


                  #23
                  Re: Stop van zadenverkoop

                  Goed voorbereid dus HJM
                  Eerste guerillakweek Royal dane

                  Comment


                    #24

                    Comment


                      #25
                      Re: Stop van zadenverkoop

                      (safe house 1)o.a. in limburg

                      [QUOTE=HJM;274741]Interesseert me geen reet.
                      Ik heb op div plekken in binnen en buitenland zaden in safe houses liggen.
                      QUOTE]
                      HOE MOET IK ONTKIEMEN
                      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                      Comment


                        #26
                        Re: Stop van zadenverkoop

                        Oorspronkelijk geplaatst door yezzuurr View Post
                        Mijn beste Xtreme , daarom ik ook begin aan men zin met 'ik denk persoonlijk'

                        you did to much puff puff without no pass
                        Wat ik aan je verstand probeerde te peuteren is dat je niets meer of minder behoort te zeggen dan: "ik denk". Zodra iemand zegt: "ik denk persoonlijk" klinkt dat naar mijn oordeel onnozel.

                        Comment


                          #27
                          Re: Stop van zadenverkoop

                          hou die dan voor jezelf ! blijkbaar ben jij de enige hier die over niets struikelt , no hard feelings tough
                          je voelt je precies aangevallen als ik zeg dat de nederlandse overheid te veel hooi op hun vork neemt met de wietpas en daarna ook bezig zijn met het verbieden van wiet zaden

                          anyway ik ga er verder niet meer op in !

                          puff puff pass mtf !

                          Comment


                            #28
                            Re: Stop van zadenverkoop

                            Dat handel in wietzaden nu nog niet verboden is, komt door Europese regelgeving. Ik neem aan dat ze daar niet onderuit kunnen, dus tot nu vind ik het ook nog lariekoek.

                            Comment


                              #29
                              Re: Stop van zadenverkoop

                              deze week heb ik via het nieuws vernomen. dat ze de growshops willen sluiten met der tijd. omdat zij aanzetten tot druggebruik.
                              En vanwege de pro kweekmatrialen. dikke bullshit vindt ik persoonlijk. maar dat er geen zaad meer mag verkocht worden weet ik niet.en over de nederlandsezaadbanken hebben ze ook niets laten vallen. en mochten ze die toch sluiten. dan is dat pech. maar die zaadbanken zijn toch wereldwijd verspreid.
                              En de meeste kweekmatrialen vind je ook bij ons in Belgie. zo kan je kweeklampen kopen bij de horta en vloeibare mestof bij andere.koolstof filters kunnen ze niet verbieden want die worden ook voor ander zaken gebruikt. (bv) afzuigkap voor in de keuken. dus als je handig bent en geduld hebt knutsel je alles zelf in mekaar.

                              Comment

                              Bezig...
                              X