Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Open brief van een gewetensbezwaarde burger.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Open brief van een gewetensbezwaarde burger.

    Ben er iets vergeten aan toe te voegen. Of beter gezegd; dehoogstetijd.nl is wat vergeten aan toe te voegen.

    Men verwacht steeds hogere kosten op gebied van ziektekosten.
    Ziektekosten zijn al vandaag de dag niet meer vanzelfsprekend in het land van de ongekende mogelijkheden (usa). Dit is dus zo'n mogelijkheid.
    En ja, Nederland is natuurlijk een trendy land. Dus het is enkel een kwestie van tijd tot die trend hier ook overwaait.
    Daarnaast moet je een eigen bijdrage betalen, bijbetalen voor je medicijnen, lichtjarenlange wachttijden enz enz.

    Wel daarintegen probeert de overheid -HELEMAAL GRATIS- je organen te bemachtigen door middel van een donorcodicil.
    Je wordt dus eerst financieel tot op het bot gestript, werken tot je lichaam het niet meer kan.
    En als kers op de taart neemt de (r)overheid nog je ingewanden e.d.

    Zag eens in een documantaire dat voor 1 hart/lever/ofwatdanook tonnen aan geld wordt neergeteld.
    En dat wilt de overheid dus van ons 'gewoon' krijgen. Terwijl wij ons hele leven bergen met geld aan het ziekenfonds hebben moeten betalen.
    Zonder dat de nabestaanden er financieel beter van worden of wat dan ook.
    Enkel mr.Babylon floreert.
    Last edited by WeedoHolic; 7 July 2012, 16:33.
    Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
    Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

    Comment


      #17
      Re: Open brief van een gewetensbezwaarde burger.

      jup, betrek de bloedbank er ook maar bij dan. Wordt gratis ter beschikking gesteld (en als je een bijzondere bloedgroep heb is er haast een plicht om mee te werken), en vervolgens voor stevige pecunia verkocht aan ziekenhuizen en laboratoria. Ik heb er met mn neus bovenop gestaan (en ging zowat over m'n nek toen ik de diepte van die beerput in de smiezen kreeg). Ja : er moet wel het een en ander mee gedaan worden nauurlijk, en dat kost poen. Maar dat soort werk hoort wat mij betreft niet in een commerciele setting.

      We hebben een gigantische val voor onszelf opgezet : door onbewustheid van de werkelijke zorgkosten te kweken (wat binnen ons systeem gebeurd) geef je een blanco cheque aan de uitvoerders van die zorg. Combineer dat met een op commerciele leest geschoeide medicijnontwikkeling, met focus op centen in plaats van op mensen en kwaliteit van leven, met gesponsorde wetenschap en overgoten met een sausje "wereldwijde economische crisis" en je hebt denk ik -zonder daar echt veel moeite voor te hebben moeten doen- een uitstervingsscenario voor 75%-90% van de wereldbevolking. LEBENSRAUM ! alleen jammer dat de overlevers er maar zo kort van zullen kunnen genieten
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment


        #18
        Re: Open brief van een gewetensbezwaarde burger.

        De een zn dood is de ander zn brood..
        Ouwe lijken uit de kast halen.
        In nood leert men zn vrienden kennen.
        Als de kat van huis is sprin gen de muizen op tafel.
        De verrader slaapt nooit.
        Sterke benen zware lasten?


        Oh sorry, verkeerde topic.

        Comment


          #19
          Re: Open brief van een gewetensbezwaarde burger.

          rofl fluit, jij zit wel ruim in je oneliners of niet... misschien toch eens iets in de politiek proberen joh
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment


            #20
            Re: Open brief van een gewetensbezwaarde burger.

            hahahaha iemand die hem al heeft opgestuurd

            Comment

            Bezig...
            X