Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoe zit het nu met die pas

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Algemeen: hoe zit het nu met die pas

    Korting op 420shop
    mensen die al ervaring hebben, stel ik wil naar maastricht, of tilburg, of eindhoven, of zelfs vlissingen, passen ze het nu effectief toe, of ben je op straatdealers aangewezen? ik ga er vooral zo eens op een weg geen voor een goed stukje hasj, en zou het echt doodjammer vinden moest dit niet meer kunnen

    #2
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: hoe zit het nu met die pas

      zeeland ook, zover ik weet.

      Comment


        #4
        Re: hoe zit het nu met die pas

        jep, maar ik las dat ze in gemeenten als tilburg burgerlijke ongehoorzaamheid gingen toepassen om een proefproces uit te lokken, dus de vraag is, worden die passen nu uitgedeeld en gecontroleerd, of kun je als belgje nog altijd ergens in de grensstreek terecht

        Comment


          #5
          Re: hoe zit het nu met die pas

          Deelde ze ze maar uit, zou 't een stuk makkelijker maken.
          Proces jegens discriminatie is al afgewimpeld. Ik ben bij 5 shops in EHV en Tilburg geweest voordat ik ermee kapte, dit waren ook de shops waarvan ik verwachtte dat ze wellicht nog toe zouden laten, maar helaas pindakaas.

          Wordt doorrijden naar dordrecht, nijmegen, utrecht!
          Shmoking weed, shmoking wizz, doin' coke, drinkin' beers, drinkin' beers beers beers

          Comment


            #6
            Re: hoe zit het nu met die pas

            k, thanks voor de info ikdus

            Comment


              #7
              Re: hoe zit het nu met die pas

              Wat is de huidige status?

              Game over of op naar de volgende ronde?
              http://www.andrebeckers.nl/html/downloads/2012/2012-03-Beckers.pdf

              Kort geding tegen onrechtmatig coffeeshopbeleid!
              http://www.andrebeckers.nl/html/down...02-Beckers.pdf


              En er zijn al tal van filmpjes op Youtube te vinden, die de gevolgen van de wietpas laten zien.... Iedereen zag het van verre aankomen, en toch zet de regering dit door. De wietpas is belachelijk in velen manieren.
              Wietpas-effecten zijn niet meetbaar

              Comment


                #8
                Re: hoe zit het nu met die pas

                Vind het vooral erg triest dat je met die pas gedwongen word naar de coffeshop in je eigen plaats te gaan
                Aangezien de kwaliteit hier meestal erg tegenvalt

                Comment


                  #9
                  Re: hoe zit het nu met die pas

                  Je bent straks toch aangewezen op een straatdealer want de 15% thc regeling is erdoor. Dat betekend dat alle hasj en wiet met een thc gehalte van 15% of meer nu op de hard-drugs lijst staat en dus niet meer mag worden verkocht in de shops. Voor hasj betekend het dus helemaal einde oefening, dat wordt gewoon verboden en zoek jij maar eens een shop die beneden die 15% weet te zitten en dan nog een lekker wietje heeft!!

                  Bei de wee: Ga je naar een stad als Nijmegen zorg er dan wel voor dat je geen overlast veroorzaakt..... het is namelijk wel zo dat door de enorme toeloop in die shops nu zij te maken krijgen met meldingen van overlast en dat kan ze de kop kosten!!!)

                  Comment


                    #10
                    Re: hoe zit het nu met die pas

                    Zou wel fijn zijn als we een beetje ontopic blijven, anders eindigt alles in dezelfde discussie.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #11
                      Re: hoe zit het nu met die pas

                      De effecten van de wietpas niet meetbaar? Dat lijkt mij echt onzin. Je kan toch gewoon kijken of er meer dealers op straat zijn aangehouden? Zo ja, dan zorgt de wietpas voor meer straathoek-dealers. Zo moeilijk is deze 'wetenschap' helemaal niet.

                      Comment


                        #12
                        Re: hoe zit het nu met die pas

                        Oorspronkelijk geplaatst door cannamarie View Post
                        Je bent straks toch aangewezen op een straatdealer want de 15% thc regeling is erdoor. Dat betekend dat alle hasj en wiet met een thc gehalte van 15% of meer nu op de hard-drugs lijst staat en dus niet meer mag worden verkocht in de shops. Voor hasj betekend het dus helemaal einde oefening, dat wordt gewoon verboden en zoek jij maar eens een shop die beneden die 15% weet te zitten en dan nog een lekker wietje heeft!!

                        Bei de wee: Ga je naar een stad als Nijmegen zorg er dan wel voor dat je geen overlast veroorzaakt..... het is namelijk wel zo dat door de enorme toeloop in die shops nu zij te maken krijgen met meldingen van overlast en dat kan ze de kop kosten!!!)
                        De regeling is er door zeg je. Wanneer gaat de regeling in? Want hier is nog gewoon hash te krijgen.
                        Dat zou ik jammer vinden. Dat er verder alleen nog wiet te koop is van 15% thc of lager.... ik denk dat je er vanzelf aan went. Al ben ik 10 punten minder stoned op een schaal van 100, dan ben ik nog steeds 90 punten even stoned.

                        Oorspronkelijk geplaatst door Micks View Post
                        De effecten van de wietpas niet meetbaar? Dat lijkt mij echt onzin. Je kan toch gewoon kijken of er meer dealers op straat zijn aangehouden? Zo ja, dan zorgt de wietpas voor meer straathoek-dealers. Zo moeilijk is deze 'wetenschap' helemaal niet.
                        Waar heb je het over?


                        Overigens, ik weet niet hoe het in de rest van Nederland zit, maar hier is geen sprake van een fysieke pas.

                        Comment


                          #13
                          Re: hoe zit het nu met die pas

                          En "hier" is in Brabant, Zeeland, Limburg ?

                          Hoe is je tripje afgelopen Poison Ivy ?
                          Heb je nog iets goeds kunnen vinden in de grensprovincies ?
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment


                            #14
                            Re: hoe zit het nu met die pas

                            Midden Limburg.

                            Inderdaad, The Tenth Sub Level of Suicide.

                            Comment

                            Bezig...
                            X