Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

garagebox drogen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: garagebox drogen

    Dat zou kunnen maar dat gaat je wel enorm veel water kosten, meer dan je denkt. Watercuren werkt volgens osose. Als de zoutconcentratie in de plantcellen groter is dan erbuiten wil de natuur dit in evenwicht brengen. Alle in water oplosbare stoffen gaan vanuit de cellen het water in er er gaat water in de cellen om daar de zoutconcentratie te verlagen. Hoe vaker je ververst hoe beter dit osmoseproces op gang blijft. 1 a 2 x per dag is echter voldoende.

    Comment


      #17
      Re: garagebox drogen

      hm ja ik snap het. dus naar het einde toe gaat het water ook minder stinken omdat de grootte hoeveelheden vuil er al uit zijn?
      en naar wat stinkt het water eigenlijk? ruikt het naar wiet of gewoon naar vuil water?

      Comment


        #18
        Re: garagebox drogen

        Ja dat gaat steeds minder ruiken en word ook steeds helderder. Het ruikt niet naat wiet maar naar de in water opgeloste stoffen die aant fermenteren zijn. Soort van nat grass/hooi geur dat aant broeien is.

        Comment


          #19
          Re: garagebox drogen

          ok ideaal.

          dan weet ik voorlopig alles wat ik moet weten.
          we gaan nog goed voor onze plantjes zorgen en ondertussen een plan uitdenken :d

          merci!

          Comment


            #20
            Re: garagebox drogen

            Graag gedaan en succes met de grow en het watercuren.

            Grtz Monty

            Comment


              #21
              Re: garagebox drogen

              oh geweldig iemand die men raad opvolgt nu maar hopen dat het je bevalt, wandt het zou iets minder smaak geven, wel sterker en mindere mooiere en kleinere topjes
              maar daar in tegen is je wietje vele gezonder! maak allezins een verslagje ? ga het zelf ook proberen na de zomer

              Comment


                #22
                Re: garagebox drogen

                ik zal zeker een verslag maken!
                we gaan het eerst testen met de autoflowers die tegen midden/eind augustus klaar zouden zijn en als alles goed gaat doen we het ook met de grote planten!
                voor wie nog extra informatie wilt hebben over watercuren, heb ik nog een interessant toppic gevonden wel in het engels maar volledig met fotos en alles :

                http://www.weedguru.com/forum/viewto...p?f=88&t=26670

                Comment


                  #23
                  Re: garagebox drogen

                  Mooie link, inderdaad een heel mooi topic.

                  Een mooie oogst toegwenst
                  Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest

                  Comment


                    #24
                    Re: garagebox drogen

                    Na de coffeeshop en de growshop nu ook de 'droogshop'
                    waar je je wiet binnen brengt om te drogen tegen 10 procent
                    van de oogst

                    Comment


                      #25
                      Re: garagebox drogen

                      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...28-watercuring

                      Comment

                      Bezig...
                      X