Zoooo hé wat een plantage! Beetje veel van het goede maar het lijkt wel leuk. Oh ik had een plantje met raar blad welke was het ook alweer.... ff zoeken
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Politie test electronische hennep-ruiker
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Dat is wat overdreven denk ik. Ik ken veel mensen die alleen in de coffeeshop of buiten roken.Oorspronkelijk geplaatst door sensie View Posthahahaha
iedereen die wiet rookt krijgt op deze manier "bezoek"
das wreed veel, want volgens mij rookt 35% minimaal 1 van de nl gezinsleden/huishoudens we; een jointje.
greetz
Waarschijnlijk zou die cannasniffer ook niet als enige bewijs kunnen gelden voor een inval.
Enkel pas na zeer reeële vermoedens in combinatie met een uitslag van zo'n cannasniffer zouden kunnen lijden tot een inval.
Maar ach, zorg voor goede filters en houdt je mondje toe... dan heb je nergens last van.
Last edited by Miss Mist; 3 January 2009, 14:02.
Comment
-
Re: Politie test electronische hennep-ruiker
Zie het nut niet in van zon ding. Dacht dat ze per helicopter en hittescanner zochten naar ongewoon warme plekken. En dat ding, die ruikt specifieke geuren? Dus als je fruit zoekt moet je die instellen voor appels en voor peren. Lijkt me zeer omslachtig want northernlight ruikt nu toch helemaal anders dan een of ander berry.
Koopt u een zotte rothweiler ofzo, die maakt er wel korte metten mee. Je hoort ze afkomen en zullen wel 2 keer nadenken voor ze iets door de brievenbus naar binnen duwen! Of geen brievenbus meer, moet postbode ze maar onder deur schuiven.
Grtz $iRsigpic
Comment

Comment