Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Help de Universiteit Gent aan een objectief beeld van cannabiskwekers in België!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Help de Universiteit Gent aan een objectief beeld van cannabiskwekers in België!

ik heb deze enquete gisteren ingevuld, zeer goed initiatief !!
    250W HPS Cheese, Haze 2.0, White Widow auto (up in smoke)

Comment

Re: Help de Universiteit Gent aan een objectief beeld van cannabiskwekers in België!

Oorspronkelijk geplaatst door UGent View Post
      Kweek je zelf één of meerdere cannabisplanten?
      Heb je ooit zelf cannabis verbouwd?
      Ken je mensen die cannabis telen of ooit hebben geteeld?

Help ons om genuanceerde en correcte informatie over cannabisteelt in België te verzamelen, en op die manier stereotype beeldvorming te corrigeren. Neem deel aan onze ANONIEME online survey (via volgende URL), en laat op anonieme wijze jouw persoonlijke ervaringen en je stem meetellen in het maatschappelijk debat over cannabis!

surf naar www.cannabiskweken.be

Alvast heel erg bedankt !
      Nog een keer de link spammen is makkelijker dan tegen Belladonna ingaan, geef je groot gelijk
      Toch leuk dat je de discussie hierover aanwakkert. Het zijn interessante tijden in cannabis land.
      Veel gestelde vragen over het forum

JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Blijf toch bij mijn stand punt hoeveel formulieren van die kut studenten hebben we al niet ingevuld en we in 5 jaar tijd maar 1 keer iets terug ge hoord

Wat jij JD
        God was never on your side..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jabbawackeez View Post
          Wat een air, Xtreme... Ikzelf ben ook afgestudeerd en heb een diploma ASO op zak.
          Wat weet jij nu wie, wat, hoe en het IQ van deze forumleden?
          Universiteit Gent, ik hoop dat uw bedoelingen inderdaad zijn zoals u zegt.
          Ik hoop dat u voldoende informatie zal verkrijgen voor jullie onderzoeken, want ik geloof in de Belgische onderzoekers/wetenschappers!

Vriendelijke groet

JabbawackeeZ
          Je moet toch echt nog leren lezen: het begrip IQ heb ik niet te berde gebracht, maar uitsluitend de genoten schoolopleiding. Volgens mij heeft de genoten schoolopleiding niets te maken met iemands IQ. Trouwens, als je een diploma ASO hebt behaald (algemeen secundair onderwijs) dan is dat toch maar een begin van je opleiding? Ik citeer internet: The job market considers an ASO-diploma alone as useless, so a continued study in higher education is not only implied but even necessery to get a job.
          Last edited by Xtreme; 8 August 2012, 11:18.

Comment

Bedankt voor de positieve (en soms iets minder positieve) reacties!

Het zijn inderdaad interessante tijden in cannabisland, zeker met de wietpas in Nederland nu. Ik ben benieuwd wat voor effect dit voor de zelfkweek in België zal hebben.

Je zal zeker nog iets terughoren van dit onderzoek. De studie zal resulteren in een onderzoeksrapport dat door Federaal Wetenschapsbeleid (Belspo) (wellicht in 2013) zal worden gepubliceerd. De resultaten zullen ook gepresenteerd worden op conferenties en in academische papers. Op die manier willen we cannabiskwekers een stem geven in het maatschappelijk debat, zowel nationaal als internationaal!

Je kan het onderzoek opvolgen op onze websites www.cannabiskweken.be en worldwideweed.nl, en ik hou het forum sowieso op de hoogte van de vooruitgang en de resultaten van dit onderzoek.

Nogmaals bedankt voor de positieve reacties!

(Ik ben trouwens ook geen student meer Belladonna dit is een onderzoek waar ik voltijds en met vol enthousiasme mee bezig ben)

Comment

Dat is gvd nog verplicht doorleren geblazen tegenwoordig voor als je met 2 linkerhanden geboren bent.

Boerenverstand en n fijne motoriek rocks!

Comment

Bijdeze jd vuld de formulieren wel in hoor dan horen we in 2013 weer van jou oke
                God was never on your side..

Comment

Dit is uitsluitend voor de belgen!
                  ?
                  420Shop.NL
                  "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Silas View Post
                    Dit is uitsluitend voor de belgen!
                    Als je niet in België woont, bezoek dan onze website van het internationale project waar deze studie ook deel van uitmaakt. www.worldwideweed.nl
                    Daar heb je toegang tot een enquête in jouw deel van de wereld.

Comment

Hoe zit het met de privacy op die site ?
                      Want niks is anoniem op internet !!!???

Studeer ze

Ajo
                      Ventje
                      Living in Second live for real

Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

Comment

Nog ff wat IQ geneuzel..

Comment

Ipv een hoop hobbykwekers op de kaart te zetten, misschien onderzoek doen naar genezende effecten bij cannabis?

En mispak u niet Ugent, politici worden aangesteld om dingen te houden zoals ze zijn, niet om ze te veranderen.

Comment

Als je niet in België woont, bezoek dan onze website van het internationale project waar deze studie ook deel van uitmaakt.
                            Daar heb je toegang tot een enquête in jouw deel van de wereld.
                            in welk deel denk je dat ik of wij komen!!! Beetje zinloos is het. Ga naar het beroe(md)re belgen forum
                            ?
                            420Shop.NL
                            "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

Comment

Bedankt voor de positieve (en soms iets minder positieve) reacties!

Het zijn inderdaad interessante tijden in cannabisland, zeker met de wietpas in Nederland nu. Ik ben benieuwd wat voor effect dit voor de zelfkweek in België zal hebben.

Je zal zeker nog iets terughoren van dit onderzoek. De studie zal resulteren in een onderzoeksrapport dat door Federaal Wetenschapsbeleid (Belspo) (wellicht in 2013) zal worden gepubliceerd. De resultaten zullen ook gepresenteerd worden op conferenties en in academische papers. Op die manier willen we cannabiskwekers een stem geven in het maatschappelijk debat, zowel nationaal als internationaal!

Je kan het onderzoek opvolgen op onze websites www.cannabiskweken.be en worldwideweed.nl, en ik hou het forum sowieso op de hoogte van de vooruitgang en de resultaten van dit onderzoek.

Nogmaals bedankt voor de positieve reacties!

(Ik ben trouwens ook geen student meer Belladonna dit is een onderzoek waar ik voltijds en met vol enthousiasme mee bezig ben)
                              Ik zie dat er steeds meer belgen zijn die hun eigen wietje kweken, en groot gelijk!
                              De wietpas en het huidige cannabis beleid zijn gefaald, maar dat wil niet zeggen dat de wietpas niets positiefs brengt.
                              Cannabis staat weer op de agenda, en dat net voor de verkiezingen! In cannabis land zijn verschillende acties in touw (VOC, wesmoke, haagsje sjonnie).
                              Ook al is het geen gezamenlijke lobby, het brengt de blowers, coffeeshop eigenaren, growshops en overige cannabisten wel samen.
                              Daarnaast is de publieke opinie misschien ook voordelig beïnvloed door het falende beleid.
                              We zullen het de komende maanden meemaken, één ding weet ik wel...
                              Het cannabis klimaat in Nederland wordt nooit meer zoals vroeger.

Jammer dat ik niet gewoon spontaan in een andere stad naar de coffeeshop kan.
                              Jammer dat er geen buitenlanders meer komen in de shops.
                              Jammer dat de straatdealers nu veel meer drugs verkopen aan minderjarige.
                              Jammer dat we zo betutteld worden door onze eigen overheid.

Jammer dat ik nu een einde moet maken aan deze post, zou nog een pagina door kunnen gaan maar ik moet weg

Owja @ xtreme, graag on topic blijven, laat dat gebekvecht nou eens zitten joh

420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Heel lang geleden voor de allereerste keer, ging ik naar de shop, het was verschrikkelijk slecht weer.
                                Toen ik aankwam ging ik binnen en ik zette me daar neer, ik keek naar links ik keek naar rechts,
                                ik keek naar boven en naar onder en het leek me wel een wonder!
                                Zag enkel mensen vol vertier en ze hadden een hoop plezier, het heilige kruid ging stevig rond via een joint van mond tot mond.
                                Zwevend op een wolk vol genot en zonder traan, konden alle mensen daar elkaar heel goed verstaan,
                                Nu is dat niet meer en zijn we niet meer vrij, en al zij die dat slikken zijn als schapen in de wei.

Copyright Ganjax LOL
                                ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

Comment

Bezig...
                                X