Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gratis blowen! (Boek over binnenteelt binnen gedoogbeleid)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Nederland: Gratis blowen! (Boek over binnenteelt binnen gedoogbeleid)

    Korting op 420shop
    Ik zag een artikel langskomen van Gratisblowen.nl

    Succesvol thuiskweken van cannabis is nu gemakkelijk, mooi en veilig.Lees dit boek en leer hoe je binnen de normen van het huidige gedoogbeleid voor eigen gebruik binnenshuis kunt kweken

    Ik ben erg benieuwd wat er in het boek staat. Aangezien de wetten sinds juni 2011 het vrijwel onmogelijk maken om binnenshuis te kweken, zonder dat het als bedrijfsmatige teelt wordt gekenmerkt.

    Zou het iets zijn? Het boek is leverbaar vanaf 1 september 2012.

    PS.Hopelijk komt er snel een digitale versie van.
    Last edited by Jointjedraaien; 5 November 2013, 04:44.

    #2
    Re: Gratis blowen! (Boek over binnenteelt binnen gedoogbeleid)

    volgens mij is het verboden om binnen te kweken dus het lijkt mij een sterk verhaal

    Comment


      #3
      Re: Gratis blowen! (Boek over binnenteelt binnen gedoogbeleid)

      Gratis blowen ?! Hehe mooi verhaal ik heb er geen 25 euro ervoor over om te zien wat erin staat

      Comment


        #4
        Re: Gratis blowen! (Boek over binnenteelt binnen gedoogbeleid)

        Oorspronkelijk geplaatst door Renhaze View Post

        Ik ben erg benieuwd wat er in het boek staat. Aangezien de wetten sinds juni 2011 het vrijwel onmogelijk maken om binnenshuis te kweken, zonder dat het als bedrijfsmatige teelt wordt gekenmerkt.
        Welke wetten?

        Wat ze suggereren is dat binnenkweek onder lampen toch legaal kan zijn. Dit is volgens mij onjuist en misleidend.
        De info die eerst op de homepage stond is weggehaald, ben benieuwd wanneer er meer over bekend is.
        Veel gestelde vragen over het forum

        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment


          #5
          Re: Gratis blowen! (Boek over binnenteelt binnen gedoogbeleid)

          Inderdaad lange, die 25piek doneer ik nog liever aan een junk of zwerver.
          Deze manier van verkoop zie je vaker terug op het internet: betalen voor (gouden) informatie, met een TellSell verhaal erbij.
          Slinkse zooi dus.
          Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
          Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

          Comment


            #6
            Re: Gratis blowen! (Boek over binnenteelt binnen gedoogbeleid)

            Daarom ben ik zo benieuwd naar de digitale (PDF) versie. Dat leest makkelijker en is gratis

            Als je gratis wilt blowen, moet je 't goed doen.

            Comment


              #7
              Re: Gratis blowen! (Boek over binnenteelt binnen gedoogbeleid)

              Het is gewoon reclame, en gesponsord door een headshop.
              Zoals JD al zei is de home pagina inmiddels verwijderd.
              Daar stonden nogal wat eigen interpretaties en verkeerde aannames.

              Het is vast een broodkwekert, die een paar keer gepakt is, en nu op deze manier wat munten probeert te pakken.
              Da's mijn interpretatie.
              (hebben jullie de lampen link al bekeken ?)

              ---
              Nieuws uit helmond.

              Lancering "Gratis Blowen" boek verboden in Helmond ( PRIMEUR / UPDATE )
              168366.jpgHoe de auteur Jan de Kloe erover denkt...........
              Lees de rest bij de bron.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Re: Gratis blowen! (Boek over binnenteelt binnen gedoogbeleid)

                Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                Reclame uitingen zijn in Nederland wettelijk vastgelegd. Hierin staat ook dat reclame over verdovende middelen verboden is.
                ........Behalve als het om alcohol gaat, want dat helpt je lekker naar de rotkanker.
                Shibbieeeeeeeeeeeeee!! Zo wordt er in brede zin werkgelegenheid gecreerd.
                Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
                Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

                Comment


                  #9
                  Re: Gratis blowen! (Boek over binnenteelt binnen gedoogbeleid)

                  Helmond, 30 augustus 2012
                  Jan de Kloe auteur van het boek "GRATIS BLOWEN" laat het er niet bij zitten! Hij heeft een andere manier gevonden om zijn boek lancering te promoten.
                  De bekende Billboards waren niet toegestaan, maar de nieuwe manier is wel toegestaan, en door alle ophef over dit gebeuren leverde het in de media toch veel extra publiciteit op. Er zijn helaas wel wat partners afgehaakt, en de lancering is een weekje uitgesteld.
                  De nieuwe boek promotie bestaat uit een gigantische aanhanger met daarop de reclame promotie. Deze aanhanger is sinds maandag de gehele dag aan het rondrijden, en dit zal tot zeker volgende week woensdag voortgezet worden.

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  Helmond, 30 augustus 2012
                  Jan de Kloe auteur van het boek "GRATIS BLOWEN" laat het er niet bij zitten! Hij heeft een andere manier gevonden om zijn boek lancering te promoten.
                  De bekende Billboards waren niet toegestaan, maar de nieuwe manier is wel toegestaan, en door alle ophef over dit gebeuren leverde het in de media toch veel extra publiciteit op. Er zijn helaas wel wat partners afgehaakt, en de lancering is een weekje uitgesteld.
                  De nieuwe boek promotie bestaat uit een gigantische aanhanger met daarop de reclame promotie. Deze aanhanger is sinds maandag de gehele dag aan het rondrijden, en dit zal tot zeker volgende week woensdag voortgezet worden.

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  Helmond, 30 augustus 2012
                  Jan de Kloe auteur van het boek "GRATIS BLOWEN" laat het er niet bij zitten! Hij heeft een andere manier gevonden om zijn boek lancering te promoten.
                  De bekende Billboards waren niet toegestaan, maar de nieuwe manier is wel toegestaan, en door alle ophef over dit gebeuren leverde het in de media toch veel extra publiciteit op. Er zijn helaas wel wat partners afgehaakt, en de lancering is een weekje uitgesteld.
                  De nieuwe boek promotie bestaat uit een gigantische aanhanger met daarop de reclame promotie. Deze aanhanger is sinds maandag de gehele dag aan het rondrijden, en dit zal tot zeker volgende week woensdag voortgezet worden.

                  Comment


                    #10
                    Gratis blowen! (Boek over binnenteelt binnen gedoogbeleid)

                    Hlmm zie ik nu scheel?

                    Comment

                    Bezig...
                    X