Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

welke partij kiezen ivm cannabis

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: welke partij kiezen ivm cannabis

    handig dat je niet de volledige tekst publiceert

    dan zou je weten dat men ten allen tijde een stok achter de deur heeft.

    tenzij je in een natuurdomein, met niemand in de omgeving gepakt wordt, zijn er altijd wel verzwarende omstandigheden:

    -een stuk of vijf verschillende interpretaties en omzendbrieven, naargelang welke provincie je woont
    -nabijheid van minderjarigen
    -nabijheid van een school of halte van openbaar vervoer
    -ostentatief bezit in een plaats die openbaar toegankelijk is
    -....

    dit alles laat een totale willekeur toe !

    wacht maar tot VB of NVA een burgemeester krijgt in Antwerpen, repressieve aanpak van drugs is die hun prioriteit.

    waarom zou men trouwens een PV opmaken voor iets dat mag?
    Last edited by gifkikker; 7 October 2012, 11:24.
    kweekverslag sour diesel en lemon skunk.

    Say Cheese !!



    Comment


      #17
      Re: welke partij kiezen ivm cannabis

      Tis geen pv, maar een vpv. Achteraf wordt beslist of er verzwarende omstandigheden bij zijn en dat staat ook in die eerste alinea.
      Mij ging het niet om het persoonlijk bezit op straat, maar over het kweken van 1 plant bij u thuis. Bewijs daar maar eens dat er verzwarende omstandigheden bij zijn. Zolang ge geen gripzakskes of weegschaal of wat dan ook hebt liggen kunnen ze u weinig maken. Tis ook lang geen prioriteit, enkel voor vlaams belang en die hebben gelukkig hun tijd wel gehad.

      Comment


        #18
        Re: welke partij kiezen ivm cannabis

        k dacht dat je het over je maat had die met minder dan 3 gram gepakt is.

        je bent nooit in je recht:
        Cannabis is een illegale drug, eigen gebruik zonder overlast wordt echter gedecriminaliseerd. Een maatregel die op een paar dagen ongedaan kan gemaakt worden.

        En veel geluk met je vrouwelijke plant in een duistere kamer zonder lichtaansluiting. (ook hier ben je weer volledig afhankelijk van de vaststeller/procureur. Als die zegt dat jij met je gloeilamp wiet aan het kweken bent, hang je)


        De Belgische oplossing is een typische Belgische oplossing: niemand die weet hoe het ziet (wat is problematisch gebruik, wanneer veroorzaak je overlast, je mag een vrouwelijke plant hebben, enkel maar hopen dat die niet meer dan 3 gram opbrengt dan.).

        Ik woon trouwens naast een school, mag ik nu een plant hebben en minder dan 3 gram of niet?
        kweekverslag sour diesel en lemon skunk.

        Say Cheese !!



        Comment


          #19
          welke partij kiezen ivm cannabis

          Ik dacht een artikel gelezen te hebben , dat groen wil hebben dat cannabis op gelijke hoogte word gebracht met alcohol en tabak, maar wel met gecontrolleerde thc gehaltes en gevontrolleerde verkoop... Lijkt mij zo slecht nog niet dan maar ik zag al dat je die partij aangaf in het begin gifkikker.... zondag gaan stemmen, we zullen zien wie dit jaar zijn zakken zal kunnen vullen!

          Comment


            #20
            Re: welke partij kiezen ivm cannabis

            1 en al maffia zeg ik jullie !
            :eek:

            Verstuurd met mijn mobiele telefoon

            Comment


              #21
              Re: welke partij kiezen ivm cannabis

              Hoe zit het hier wat moeten wij in de komende tijden verwachten over cannabis.
              Ik denk dat groen gewonnen heeft ik begrijp die verkiezingen niet,wie zal dat uitleggen.
              Proficiat nog.

              Comment


                #22
                Re: welke partij kiezen ivm cannabis

                Oorspronkelijk geplaatst door westport View Post
                Ik stem N-VA.
                Logische standpunten een goed programma die recht in lijn ligt met wat ik denk en vele andere Vlamingen.
                Nogmaals dit zijn landelijke verkiezingen.
                Het doet mij wel ontzettend deugd dat het belang nergens meer veel stemmen zal ophalen.
                ah, de mannen die nog sterk in 'the war on drugs' geloven, zet je plantjes maar veilig weg dan.

                Comment


                  #23
                  Re: welke partij kiezen ivm cannabis

                  belgie zal toch ni verandere ... tis allemaal om het geld te doen !!! vind het zever maar ja

                  Comment


                    #24
                    Re: welke partij kiezen ivm cannabis

                    ze zouden beter hier stemrecht toekennen dan stemplicht op te leggen ik ben zelfs nie gegaan slim voor dit op het nieuws te zeggen dat er geen straffen worden opgelegd en boetes

                    grtz

                    Comment


                      #25
                      Re: welke partij kiezen ivm cannabis

                      Geen enkele, en niet eens gaan stemmen. Want als deze (op-dit-moment-niet-bestaande-partij) toch verkozen zou worden zou waarschijnlijk alle kleine partijen een coalitie vormen tegen deze. Lang leve de democratie, I guess?
                      Do not judge a fish by his ability to climb trees

                      Comment


                        #26

                        Comment


                          #27
                          Re: welke partij kiezen ivm cannabis

                          zoals verwacht:

                          uit gazet van Antwerpen:

                          Antwerpen start oorlog tegen drugs



                          06:17 Antwerpen Stad De stad Antwerpen trekt volgend jaar voluit ten strijde tegen drugs. Bij de drugsafdeling van de lokale politie komt er een verdrievoudiging van het aantal manschappen, terwijl kleine gebruikers een boete zullen krijgen of voor de rechter zullen moeten verschijnen.

                          De strijd tegen drugs vormt een belangrijk onderdeel van het nieuwe bestuursakkoord van N-VA, CD&V en Open VldWe gaan de gebruikers dus aanpakken, om zo de drugsmarkt te verstoren en de dealers de stad uit te jagen."

                          Wie met een gebruikersdosis drugs wordt betrapt, zal via een snelrechtsprocedure worden vervolgd. Dat houdt in dat iemand die wordt betrapt met een gebruikershoeveelheid, een minnelijke schikking voorgesteld krijgt. Wie niet wil betalen, moet voor de rechter verschijnen.

                          ----
                          veel geluk TUP
                          kweekverslag sour diesel en lemon skunk.

                          Say Cheese !!



                          Comment


                            #28
                            Re: welke partij kiezen ivm cannabis

                            jaja zwaar afgezopen !!!
                            Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                            Comment


                              #29
                              Re: welke partij kiezen ivm cannabis

                              Volgens mij gaat het dan vooral om het hard drug probleem in de stad.
                              Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest

                              Comment


                                #30
                                Re: welke partij kiezen ivm cannabis

                                jaja !! int stad zien ze alles als probleem !! en hard drugs krijgen ze nooit weg uit antwerpen !! Antwerpen is de draaischijf van alles ^^
                                Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                                Comment

                                Bezig...
                                X