Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

welke partij kiezen ivm cannabis

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • gifkikker
    replied
    Re: welke partij kiezen ivm cannabis

    zolang politici worden verkozen op populariteit, omdat ze sympathiek overkomen in een kwisje op tv, zal er inderdaad niet veel veranderen.
    ik vraag me af hoeveel procent van de kiezers de moeite doet om een partijprogramma te lezen.

    Leave a comment:


  • moonlight1
    replied
    Re: welke partij kiezen ivm cannabis

    hier in belgie zijn ze nog stommer als in nederland op politiek beleid.
    oooooo... wat is politiek het maakt niet uit of je voor links of rechts stemt
    het zijn hier gewoon allemaal zakkevullers waar de gewone mens niks mee is
    en als er een nieuwe partij zou komen voor de mensen dan zou die regelrecht geboycoot
    worden ze zijn hier niet snugger en houden zich aan de ouderwetse regeltjes vast

    Leave a comment:


  • Bolliex
    replied
    Re: welke partij kiezen ivm cannabis

    Tis zo. Het is nog nergens gelukt drugstrafiek te kunnen elimineren...

    Antwerpen staat centraal in europa voor import/export

    De wever denkt snel wat punten te scoren maar wie betaald deze acties? Juist ja!

    Verstuurd van mijn GT-S7562 met Tapatalk

    Leave a comment:


  • k1
    replied
    Re: welke partij kiezen ivm cannabis

    jaja !! int stad zien ze alles als probleem !! en hard drugs krijgen ze nooit weg uit antwerpen !! Antwerpen is de draaischijf van alles ^^

    Leave a comment:


  • Fruitboer
    replied
    Re: welke partij kiezen ivm cannabis

    Volgens mij gaat het dan vooral om het hard drug probleem in de stad.

    Leave a comment:


  • k1
    replied
    Re: welke partij kiezen ivm cannabis

    jaja zwaar afgezopen !!!

    Leave a comment:


  • gifkikker
    replied
    Re: welke partij kiezen ivm cannabis

    zoals verwacht:

    uit gazet van Antwerpen:

    Antwerpen start oorlog tegen drugs



    06:17 Antwerpen Stad De stad Antwerpen trekt volgend jaar voluit ten strijde tegen drugs. Bij de drugsafdeling van de lokale politie komt er een verdrievoudiging van het aantal manschappen, terwijl kleine gebruikers een boete zullen krijgen of voor de rechter zullen moeten verschijnen.

    De strijd tegen drugs vormt een belangrijk onderdeel van het nieuwe bestuursakkoord van N-VA, CD&V en Open VldWe gaan de gebruikers dus aanpakken, om zo de drugsmarkt te verstoren en de dealers de stad uit te jagen."

    Wie met een gebruikersdosis drugs wordt betrapt, zal via een snelrechtsprocedure worden vervolgd. Dat houdt in dat iemand die wordt betrapt met een gebruikershoeveelheid, een minnelijke schikking voorgesteld krijgt. Wie niet wil betalen, moet voor de rechter verschijnen.

    ----
    veel geluk TUP

    Leave a comment:


  • Stickie
    replied

    Leave a comment:


  • Sekspyz
    replied
    Re: welke partij kiezen ivm cannabis

    Geen enkele, en niet eens gaan stemmen. Want als deze (op-dit-moment-niet-bestaande-partij) toch verkozen zou worden zou waarschijnlijk alle kleine partijen een coalitie vormen tegen deze. Lang leve de democratie, I guess?

    Leave a comment:


  • ElectroBeatz
    replied
    Re: welke partij kiezen ivm cannabis

    ze zouden beter hier stemrecht toekennen dan stemplicht op te leggen ik ben zelfs nie gegaan slim voor dit op het nieuws te zeggen dat er geen straffen worden opgelegd en boetes

    grtz

    Leave a comment:


  • jezus007
    replied
    Re: welke partij kiezen ivm cannabis

    belgie zal toch ni verandere ... tis allemaal om het geld te doen !!! vind het zever maar ja

    Leave a comment:


  • Nugs
    replied
    Re: welke partij kiezen ivm cannabis

    Oorspronkelijk geplaatst door westport View Post
    Ik stem N-VA.
    Logische standpunten een goed programma die recht in lijn ligt met wat ik denk en vele andere Vlamingen.
    Nogmaals dit zijn landelijke verkiezingen.
    Het doet mij wel ontzettend deugd dat het belang nergens meer veel stemmen zal ophalen.
    ah, de mannen die nog sterk in 'the war on drugs' geloven, zet je plantjes maar veilig weg dan.

    Leave a comment:


  • Zenne
    replied
    Re: welke partij kiezen ivm cannabis

    Hoe zit het hier wat moeten wij in de komende tijden verwachten over cannabis.
    Ik denk dat groen gewonnen heeft ik begrijp die verkiezingen niet,wie zal dat uitleggen.
    Proficiat nog.

    Leave a comment:


  • Bolliex
    replied
    Re: welke partij kiezen ivm cannabis

    1 en al maffia zeg ik jullie !
    :eek:

    Verstuurd met mijn mobiele telefoon

    Leave a comment:


  • Smowkie
    replied
    welke partij kiezen ivm cannabis

    Ik dacht een artikel gelezen te hebben , dat groen wil hebben dat cannabis op gelijke hoogte word gebracht met alcohol en tabak, maar wel met gecontrolleerde thc gehaltes en gevontrolleerde verkoop... Lijkt mij zo slecht nog niet dan maar ik zag al dat je die partij aangaf in het begin gifkikker.... zondag gaan stemmen, we zullen zien wie dit jaar zijn zakken zal kunnen vullen!

    Leave a comment:

Bezig...
X