Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verbod op growshops (wetsvoorstel Tweede Kamer)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Verbod op growshops (wetsvoorstel Tweede Kamer)

    als die lui zichzelf serieus zouden nemen zouden ze behandeling en stemming van dat wetsvoorstel opschuiven naar 1 april.
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #32
      Re: Verbod op growshops (wetsvoorstel Tweede Kamer)

      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

      Comment


        #33
        Re: Verbod op growshops (wetsvoorstel Tweede Kamer)



        Dus het idee is simpel, zoals vorig jaar al duidelijk was : Leg de verantwoordelijkheid bij de verkoper.
        Dus als een winkel jou een koolstoffilter verkoopt, faciliteert hij daarmee hennepteelt en is dus strafbaar.[/QUOTE

        Dus als ik het goed begrijp, als ik 25 spaarlampen koop en wat turfpotjes en mischien wat aarde nog een ventilator bij de hornbach bouwmarkt en ik word gepakt zijn zij medeplichtig.
        Das best sneu toch?

        moeten ze lekker doen dit wetsvoorstel in de crisis.
        Weer een paar banen minder.
        :mad::mad::mad::mad:


        Verstuurd van mijn GT-S5830 met Tapatalk
        Gij zult niet stelen, De overheid duld geen concurentie!!

        Comment


          #34
          Re: Verbod op growshops (wetsvoorstel Tweede Kamer)

          Kunnen ze gelijk de directeur van de Praxis opsluiten.
          Of die van de Action, waar de cocos briketten en zaai bakjes zo lekker goedkoop zijn.
          En de broertjes Aldi, waar de coniferen mest in de aanbieding was.
          En die domeinen figuren die in beslag genomen spullen weer te koop aanbieden.
          Corrupte kloten.

          Trouwens dat koolfilter heb ik nodig in de keuken, anders hebben de buren last van mijn kook kunsten.
          http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

          Comment


            #35
            Re: Verbod op growshops (wetsvoorstel Tweede Kamer)

            Opsletten is een echte DON QUICHOT. Is dit echt waar de nederlandse bevolking voor gekozen heeft ? lang leve de democratie.

            Comment


              #36
              Re: Verbod op growshops (wetsvoorstel Tweede Kamer)

              Nee.

              Wij kiezen slechts een partij. Die gaat vervolgens om de tafel met andere partijen om te kijken welke en hoeveel verkiezingsbeloftes er gebroken gaan worden. De partijen die samen de meeste beloftes verbreken proberen met behulp van onderlinge geheime afspraken vervolgens tot een accoord te komen, en doen er in de tussentijd alles aan om de indruk te wekken dat ze iets doen met de verkiezingsuitslag. Als er dan overeenstemming is, waar niemand precies van weet waar er nou overeenstemming over is, gaan ze op bezoek bij psychiatrische instellingen om ministers te kiezen. Dat doen de partijen dus, niet de bevolking. Die hebben daar geen stem in. Als de juiste mafkezen geselcteerd zijn woren ze -met haldol overladen- gepresenteerd in een "bordesscene", waar ze samen met de koningin op de foto mogen. Vandaar ook de haldol, anders beweegt er teveel op de foto.

              Helaas werkt die haldol niet permanent, en vergeten ze regelmatig de medicatie te checken bij ministers. Vandaar de bezopen uitspraken van o.a. Opstelten.
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

              Comment


                #37
                Re: Verbod op growshops (wetsvoorstel Tweede Kamer)

                Er is helaas nog weinig kennis over wietteelt en growshops. Daardoor kan iedereen maar wat roepen over de schade die er aangericht wordt, met alle (beleidsmatige) gevolgen van dien.

                Met ons onderzoek willen wij aantonen dat - in plaats van alleen maar grote criminele organisaties die geweld gebruiken, brandschade veroorzaken en illegale stroom aftappen, etc - ook een heleboel kleine hobby kwekers zijn die voor zichzelf kweken, om medicinale redenen of om wat weg te geven of wat te verkopen.

                Als hier meer kennis over is kan er ook beter beleid gevoerd worden!

                Comment


                  #38
                  Re: Verbod op growshops (wetsvoorstel Tweede Kamer)

                  Het maakt niet uit hoe goed en onderbouwd info is die wordt aangedragen, als de beslisser van te voren al een mening heeft gevormd kan niets hem/haar tot andere gedachten brengen. Wat eerder zal gebeuren is dat goed onderzoek uit z'n verband wordt gerukt, wordt verdraaid en wordt voorzien van valse gevolgtrekkingen om het daarna als ondersteunend materiaal te presenteren voor nog meer repressie.

                  Gezond kritische mensen met een open blik en zonder voorprogrammering beginnen een zeldzaamheid te worden. Ook (misschien zelfs wel vooral) in kringen waar men anders zou willen zien (zoals politiek, wetenschap, media en andere takken van sport die beleidsbepalend kunnen zijn).

                  Wat niet wil zeggen dat er geen plek meer is voor goed onderzoek. Er is alleen geen plek meer voor wishfull thinking eromheen.
                  Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                  Comment


                    #39
                    Re: Verbod op growshops (wetsvoorstel Tweede Kamer)

                    En zo is dat!

                    Verstuurd van mijn GT-S5830 met Tapatalk
                    Gij zult niet stelen, De overheid duld geen concurentie!!

                    Comment


                      #40
                      Re: Verbod op growshops (wetsvoorstel Tweede Kamer)

                      Hahaha zo ging het vroeger toch altijd, even bij Eveleens op de Hornweg te Aalsmeer langs, of bij de coop in de bloemenveiling.
                      Zo zijn er nog wel meer hoor niet alleen Wed.P. Eveleens (die weduwe zal wel onder de groene zoden liggen), van staveren, alstromerias, etc etc.
                      Vroeger bestonden er helemaal geen growshops.
                      Last edited by Escargot; 20 July 2013, 23:31.
                      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                      Comment


                        #41
                        Re: Verbod op growshops (wetsvoorstel Tweede Kamer)



                        511 dagen ik heb het overwogensorry
                        Last edited by Urban; 12 December 2014, 22:31. Reden: ik was de o in srry vergeten

                        Comment


                          #42
                          [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
                          mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

                          Comment


                            #43
                            Re: Verbod op growshops (wetsvoorstel Tweede Kamer)

                            Leven en laten leven dat maakt het allemaal een stuk gemakkelijker.

                            Comment


                              #44
                              Last edited by Kwasimodo; 17 December 2014, 08:44.
                              [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
                              mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

                              Comment


                                #45
                                Re: Verbod op growshops (wetsvoorstel Tweede Kamer)

                                Oorspronkelijk geplaatst door vlrs View Post
                                dan gaan we met zn allen buiten kweken joh, in heel denhaag wietzaden strooien zoveel dat de gemeente er niks tegen kan doen
                                Ik ben voor en serieus als jij een zaak weet voor veel voor weinig dan gaan we maandag beginnen met inkopen.

                                P.S. I'm serieues

                                Comment

                                Bezig...
                                X