Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vraag naar mogelijke straf..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Nederland: vraag naar mogelijke straf..

    Korting op 420shop
    Dag Allen,

    ik vroeg me af of iemand ongeveer kan aangeven wat van straf/boete of wat van actie er door de politie zou worden ondernomen bij het kweken van 14 a 16 planten in een 1.2 bij 1.2 kweektent onder een 400watt hps lamp en ervan uit gaande dat dit gewoon op het betaalde stroom netwerk gaat.?
    Weet iemand ook of het duidelijk zichtbaar is voor een energie leverancier als je een 400watt lamp gebruikt en bijkomende stroom van een fan of lucht inlaat/uitlaat of kunnen ze dit ook zien als gewoon veel elektrische apparaten aan hebben in huis of een aquarium bijvoorbeeld?

    alvast bedankt!!

    groeteee!!

    #2
    Re: vraag naar mogelijke straf..

    Waarschijnlijk staat je bij ontdekking het vuurpeloton te wachten, daartegenover staat echter dat je als gehoozaam burgert een vorm van schijndood aanneemt waardoor je toch niks meer te verliezen hebt..
    Zo is het ook!

    Nederland wordt steeds groener..

    Comment


      #3
      Re: vraag naar mogelijke straf..

      Mwah ik verwacht eerder dat hoofdagent z'n worst tegen je porum gaat slappen
      Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
      Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

      Comment


        #4
        Re: vraag naar mogelijke straf..

        Ik denk dat je uit het leven word gebanned

        Comment


          #5
          Re: vraag naar mogelijke straf..

          Als je afstand van alles doet waarschijnlijk een boete
          Maar als ze noteren dat het hennep is kun je alles terug eisen want van Hennep maken ze touw en dat is niet verboden

          Ajo
          Ventje
          Living in Second live for real

          Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

          Comment


            #6
            Re: vraag naar mogelijke straf..

            strafhoogte : kan je opzoeken bij justitie o door even door wat recente rechtszaken te scrollen. Ik heb namelijk geen idee (gelukkig)

            Of ze 400watt+ extra's kunnen zien ? nee. Je computer heeft waarschijnlijk al een 450watt voeding, en kan ook uren achter mekaar aanstaan. Mocht je voorzien zijn van een slimme meter kan het anders zijn, maar dan nog vind ik het wat vergezocht. Zet je voorschot gas&licht wat hoger dan je huidige verbruik, dan kom je straks niet voor verrassingen te staan.

            De meeste kwekers worden denk ik gepakt door onoplettendheid, door niks te doen met vrij beschikbare kweek know-how, en natuurlijk door tipgevers.
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment

            Bezig...
            X