Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ThermoRED Aangehouden met kweekspullen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Nederland: ThermoRED Aangehouden met kweekspullen

    Korting op 420shop
    Hallo mensen,

    Ik zit met een groot probleem en ik voel me er erg ongemakkelijk bij dus vandaar dat ik maar wat info probeer te vergaren hier op het forum.
    Ik ben dus aangehouden nadat ik naar de growshop ben gegaan, ze hadden me in de gaten gehouden voor de shop en reden daarna undercover achter me aan.
    Na ongeveer een kwartier rijden had ik een vermoeden dat iemand me volgde en zette de auto naast de kant waardoor ze ook moesten stoppen.

    Ze hebben mijn auto doorzocht en vonden een trafo 600 watt en wat zakken grond... De agent waarschuwde me dat ze over 2 maand nog wel eens een x langs konden komen en dat ik me niet moest bezighouden met dit soort praktijken.

    Mijn vraag is, wat is verstandig? Wat is slim? Wat mogen ze doen met deze informatie? Mogen ze een inval doen op basis van deze informatie? Of starten ze een onderzoek in naar me? Wat houd zo een onderzoek dan in?
    Of laten ze het erbij, het zijn tenslotte maar gewoon spullen.....

    Alle informatie is welkom.
    Last edited by Clamehome; 30 November 2012, 23:28.

    #2
    Re: ThermoRED Aangehouden met kweekspullen

    ze kunnen altijd eens terugkomen als ze vermoedens hebben. denk niet dat ze dat gaan doen, maar of het verstandig is om verder te doen laat ik je zelf beslissen.
    welke growshop was het?

    mvg,
    Potty

    Comment


      #3
      Re: ThermoRED Aangehouden met kweekspullen

      het was prijs gisteren controle ik zeg tijd van het jaar vuurwerk controles ed.

      Comment


        #4
        Re: ThermoRED Aangehouden met kweekspullen

        Aangehouden of tegengehouden? Politie gebruikt typisch dat soort repliek om af te schrikken. Zo zaten wij eens illegaal ergens 's nachts te vissen. Pakt maar in zeiden ze, we komen straks zien of ge weg zijt. We zijn ingepakt, maar daar blijven slapen. Geen flikken meer gezien. Het is natuurlijk een heel ongemakkelijke situatie, maar je kan volgens mij op je twee oren slapen. Voor een controle hebben ze een huiszoekingsbevel nodig, zonder kan je ze gewoon weigeren. En welke onderzoeksrechter gaat er zo'n bevel uitschrijven op basis van zo'n voorval. Tegengehouden met 1 vsa en wat zakken grond. Die kunnen evengoed voor iemand anders zijn. Als het zo ver gaat zou ik verhuizen
        Sinds wanneer zijn thuiskwekers voor eigen gebruik prioriteit? Het kost veel meer dan het op kan brengen. Dat ze u gadverdamme is gerust laten zolang het dat maar is.

        Comment


          #5
          Re: ThermoRED Aangehouden met kweekspullen

          Ik denk dat ik Maandag ffe langs een strafrecht advocaat zal gaan, die zullen er hoogstwaarschijnlijk wel bekend mee zijn.

          Comment


            #6
            Re: ThermoRED Aangehouden met kweekspullen

            Gewoon de spullen in gebruik nemen.
            Paar tomaatjes, kropje sla... altijd lekker in de winter en als er visite komt hebben ze wat uit te leggen

            Comment


              #7

              Comment


                #8
                Re: ThermoRED Aangehouden met kweekspullen

                Ik denk meer wat alien zegt, dat ze meer controlleren op illegaal vuurwerk dan iemand met een paar spullentjes van het tuincentrum (geen growshop meer zeggen )

                Comment


                  #9
                  Re: ThermoRED Aangehouden met kweekspullen

                  Jezus, wat een schijterige samenleving zeg!
                  Meteen paniek; ooooooooow politie....... wat moet ik doen, wat moet ik doen (terwijl je je nageltjes opsmikkelt)
                  Kom op man, word je nou je gepakt in Oost-Europa dan mag je wel bang zijn. Maar hier in West-Europa zijn de straffen peanuts.
                  Stiefvader van een gozer hier is gepakt met 44kg weed in Servie; 15jaar bakken ouwe.
                  Overigens schijnt die dude nu flink groot te zijn

                  Maar hier...........ken d'r 1 die gepakt is met 800+ planten; 90 uur werkstraf + 7000 boete
                  Een ander.........200+ planten; 120uur werkstraf + 4K boete
                  Een lachtertje imo.
                  En dan loop jij zo in je broek te schijten?
                  Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
                  Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

                  Comment


                    #10
                    Re: ThermoRED Aangehouden met kweekspullen

                    Je moet altijd nee zeggen als ze je auto willen doorzoeken, alleen de douane mag je zomaar aanhouden en je doorzoeken. De politie mag jou auto niet doorzoeken tenzij ze een redelijk vermoeden hebben dat jij iets illegaal's bij je hebt. Je stopt je kweek spullen in de kofferbak onder een deken en zij mogen niet kijken wat jij vervoert. Wanneer ze willen kijken zeg je altijd NEE, wanneer ze het mogen dan vragen ze niet om je toestemming.

                    En ik zou wel degelijk bang zijn om gepakt te worden in een tijd dat de woningcorporaties voor eigen rechter spelen, je uit je huis schoppen en blacklisten wanneer er iets gevonden word.

                    Als het een koop huis is of er staat niets in het huurcontract over het kweken van drugs dan zou ik er gewoon voor gaan, fuck the police! Zoals WeedoHolic al zegt wat gaan ze doen!? Een weekje schoefellen en een bon als je pech hebt.

                    Comment


                      #11
                      Re: ThermoRED Aangehouden met kweekspullen

                      Thanks dude, zo is dat.
                      Topicstarter zou eens wat afleveringen van 'Banged up abroad' moeten kijken

                      Het uit huis trappen & blacklisten kan je weer tegen gaan door te blijven kweken, no matter what en het liefst massaal dat ieder het blijft doen.
                      Dan kunnen ze ons er wel uit knikkeren, maar we kunnen in Nederland moeilijk ons leven lang huisloos blijven.

                      En zo druk je legalisatie door
                      Last edited by WeedoHolic; 5 December 2012, 18:33.
                      Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
                      Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

                      Comment


                        #12
                        Re: ThermoRED Aangehouden met kweekspullen

                        Wat een berg onzin, dus omdat de straffen laag zijn mag iemand zich niet ongerust maken, terwijl hij is aangehouden en z'n gegevens zijn genoteerd ?
                        Ik zou me ook ongerust maken als ik na m'n jaarlijkse growshopbezoek toevallig voor het stoplicht naast een politieauto stil kom te staan.
                        Met 10 zakken grond en twee meterfilters lijk je al snel op een grote vangst.
                        Gvd, m'n hart slaat al over als ik een glimp van zo'n autootje zie, laat mij lekker met rust.

                        Wat gaan ze doen dan ? Nou, in je auto kijken he, een redelijk vermoeden bestaat al op het moment dat jij je raampje naar beneden doet en ze "Goeiemiddag meneertje" zeggen.
                        Jaja, tis makkelijk lullen, maar we zijn wel hobbykwekerts, we hebben geen liggende gelden, en een boete is al hoog als het boven de 100 euro uitkomt en uit je huis wil je helemaal niet gezet worden.
                        Als ze willen, kunnen ze je eens vereren met een huisbezoekje, desnoods bellen ze zelf M voor het nodige papierwerk.
                        Als je er echt slapeloze nachten van hebt, kun je misschien eens een rondje pepers doen, ipv. wiet, tot het een beetje gezakt is.

                        Vandaag kun je nog naar de shop, laat alles inpakken in Sinterklaaspapier en gooi er een paar BartSmitTassen tegenaan, dan kom je wel door.

                        btw. Het zal best een OHJA momentje wezen, maar het dringt niet echt door momenteel : Wat betekend dat ThermoRED in je topic ?
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          #13
                          Re: ThermoRED Aangehouden met kweekspullen

                          Kostte wat het kost, in het meest extreme geval draai je de bak in voor een paar jaar.
                          Anderzijds; in ~70% van alle landen draai je voor zeer lange tijd de bak in, das dus hele andere koek. Of je kop gaat rollen, en misschien eindig je met een touw om je nek.
                          Maar eerst wordt je natuurlijk royaal in elkaar gehengst.
                          Denk dat ze in dezer landen in hun broek pissen van het lachen als ze van de straffen hiero horen.

                          Maar goed ouwe, ieder zijn eigen kijken erop, enkel bekijk ik het vanuit een objectief perspectief.
                          Je vindt toch ook -misschien niet bewust- dat je het beter hebt dan menig ander op deze aardkloot? En mede omdat je in Nederland woont; nou dan!

                          Ja, heb ook zoiets van: Flikker op man, ik roof niet, steel niet, moord niet, mishandel niet, pers niet af, verkracht niet en ik licht niet op! Wie da fuck doe ik nou wat aan?
                          Dus oprotten en laat me lekker met rust stelletjes Adolfafstammelingen!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                          Last edited by WeedoHolic; 6 December 2012, 18:16.
                          Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
                          Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

                          Comment


                            #14
                            Re: ThermoRED Aangehouden met kweekspullen

                            binnen 2 maand,tegen dan heb je alweer een oogst gedraaid,gaan met die banaan
                            zeggen ze altijd,en als ze komen laat je ze gewoon niet binnen,zonder huiszoekingsbevel komen ze er niet in
                            en als ze alle mensen,die in de grensstreek aan de kant worden gezet met wa kweekspulletjes,moeten controleren,dan zijn ze een eindje zoet
                            en de gevangenissen zitten overvol dat je voor wa plantjes niet meer de gevangenis invliegt,je krijgt wel straf opgelegd maar word bijna niet uitgevoerd,
                            maandje thuis met elektronish toezicht een werkstrafje hier en daar ,da pakken we der allemaal bij,zet maar vlug uw zolder vol

                            Comment


                              #15
                              Re: ThermoRED Aangehouden met kweekspullen

                              *Maandje thuis & je planten zijn alweer 4 weken
                              Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
                              Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

                              Comment

                              Bezig...
                              X