Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gaan we weer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Nederland: Gaan we weer

    Korting op 420shop
    http://www.telegraaf.nl/binnenland/2...n_hoofd__.html

    #2
    Re: Gaan we weer

    godverdomme neem eens een voorbeeld aan amerika waar het de goede kant op gaaat
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

    Comment


      #3
      Re: Gaan we weer

      niks nieuws onder de zon, ze hebben het nooit aangekund, maar nu is "het tij" gunstig voor ze om dat breed uit te meten en zo wetgevers te stimuleren nog meer idioterie te bedenken om ons lastig te vallen.

      overgrow the government, of full scale revolutie. Het liefst eigenlijk beide. En dan gewoon Bernhard op de troon, zeker weten dat we daar in zijn huidige gesteldheid geen gedonder mee krijgen.
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment


        #4
        Re: Gaan we weer

        En ondertussen blijft Ivo beweren dat gemeentelijke wietteelt onmogeliijk is, tegen alle rechtsdeskundigen, politici en gemeenten in.

        Prins Bernhard als dictator! Ik stem voor!

        Comment


          #5
          Re: Gaan we weer

          wel dat bilderbergzooitje afschaffen dan
          op het lijk na
          dan stem ik ook voor

          Comment


            #6
            Re: Gaan we weer

            Ivo is een laffe hond zonder mening.

            Hij vertileerd dus alleen maar wat hem opgedragen is.

            Kijk dus naar de mensen achter hem. Hijzelf is alleen maar canvas.
            http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

            Comment


              #7
              Re: Gaan we weer

              Ze willen een slaafs volk, wiet blowen is niet echt bevorderlijk om je slaafs te gedragen en braaf ja te knikken, uiteindelijk is dat de echte reden voor die ganse heksenjacht.
              'The war on drugs isn't a war on substances, it's a war against people's freedom to develop there mind like they choose to'~Ganjax.
              Last edited by Ganjax; 9 February 2013, 00:26. Reden: reden ipv rede :-)

              Comment


                #8
                Re: Gaan we weer

                "uiteindelijk is dat de echte reden voor die ganse heksenjacht"
                Hmm... "Reden" klinkt alsof er een soort van intelligentie achter zit, een hoger plan. Dat zou kunnen - maar je moet nooit aan slechtheid toeschrijven wat ook met domheid verklaard kan worden. (Occams razor)
                Achter het beleid zitten hele domme, slecht geinformeerde, kleingeestige eikels, die helaas gekozen zijn door miljoenen net zo domme, slecht geinformeerde, kleingeestige eikels. Dat dat stelletje een hoger plan zou hebben vind ik te veel eer voor ze.

                Comment


                  #9
                  Re: Gaan we weer

                  Hmhmh, ik moet altijd denken aan het volgende:"Hou jij ze dom, zei de burgemeester tegen de pastoor, zal ik ze arm houden!
                  Systeem is zo oud als de straat, klinkt heel simpel maar is actueler dan ooit.

                  Comment


                    #10
                    Re: Gaan we weer

                    komt mooi uit, want ik ben arm en dom
                    __________________________________________________ ______________

                    When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


                    sigpic

                    Comment


                      #11

                      Comment


                        #12
                        Re: Gaan we weer

                        Het probleem is eerder dat er een zeikcultuur is ontstaan in Nederland. Gaan ze naast een vliegveld wonen en dan zeiken dat er vliegtuigen vliegen (terwijl ze er zelf wel minimaal twee keer mee op reis gaan). Er moet een vuilverbranding komen, maar geen enkele gemeente wil het ding plaatsen en indien wel dan dienen burgers protesten in en voeren rechtszaken tot aan de hoge raad. Bij mij in de buurt ligt een snelweg half af omdat iemand een bepaald stukje jarenlang wist te traineren door maar rechtszaken te blijven voeren.

                        Of meer on topic: Er is een coffeeshop en daar parkeren wat auto's door in de buurt. Mensen klagen over overlast en de coffeeshops zijn "een probleem"

                        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                        Comment

                        Bezig...
                        X