Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

legaal over grens

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: legaal over grens

    Oorspronkelijk geplaatst door Maarten101 View Post
    Ik zou het toch maar niet in Belgie kopen..ze hebben je zo in de smiezen..

    Denk dat de blauwjassen ook op de parking zullen staan

    Comment


      #17
      grtzz..

      Comment


        #18
        Re: legaal over grens

        ik ben gepakt juist over de grens in belgie . vriend van mij had zaadjes bij en ik wat rol grief ze hebben ales in beslag genomen
        we hadden net wat geoogst en maat van mij had een vers topje gekregen dus dat hebben ze ook in beslag genomen
        nu was ik bestuurder speeksel test was ok
        maar we hebben alle 2 onze vinger afdrukken moeten geven en ze hebben fotos genomen
        wat zal er verder gebeuren ?

        Comment


          #19
          Re: legaal over grens

          Oorspronkelijk geplaatst door wiedewiet View Post
          ik ben gepakt juist over de grens in belgie . vriend van mij had zaadjes bij en ik wat rol grief ze hebben ales in beslag genomen
          we hadden net wat geoogst en maat van mij had een vers topje gekregen dus dat hebben ze ook in beslag genomen
          nu was ik bestuurder speeksel test was ok
          maar we hebben alle 2 onze vinger afdrukken moeten geven en ze hebben fotos genomen
          wat zal er verder gebeuren ?
          Jullie zijn nu geregistreerd en zitten in de databank van justitie,wss gaat er nu verder niets gebeuren.....wss gaan ze ons later verplichten een weedblad op onze jas te naaien en als alle weedgebruikers geregistreerd zijn gaan ze ons wegslepen en in kampen steken.
          Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

          Comment


            #20
            Re: legaal over grens

            er was wel een hele politie show bij wat ik raar vond

            Comment


              #21
              Re: legaal over grens

              Waar is het gebeurd als ik vragen mag? Jammer dat je nu gekend staat... Zou me even kalm houden op je adres van je paspoort

              Comment


                #22
                Re: legaal over grens

                heb het ooit ook voorgehad gepakt met beetje wiet en ook vingerafdruk en fotos moeten laten nemen maar nooit iets van gehoord

                Comment


                  #23
                  Re: legaal over grens

                  Geloof me ze doen daar weinig mee, word enkel gebruikt als ze je verdenken van andere zaken waar ze wel onderzoek in doen.

                  Voor de rest zal je de eerste jaren ook meer kans hebben op controle als men met nummerplaat herkenning werkt bij wegcontroles .
                  Maar na een paar jaar heb je meestal geen problemen meer bij wegcontroles.

                  Het blijft wel een blaam die boven je hangt, en zelf na 10 jaar nog tegen je gebruikt kan worden, zoals ik al zelf heb ondervonden met de rechtzaak voor hoederecht zoontje.

                  Greetz

                  Comment


                    #24
                    Re: legaal over grens

                    Jullie zijn nu geregistreerd en zitten in de databank van justitie,wss gaat er nu verder niets gebeuren.....wss gaan ze ons later verplichten een weedblad op onze jas te naaien en als alle weedgebruikers geregistreerd zijn gaan ze ons wegslepen en in kampen steken.


                    loooooool sole mio dat is een goei :p

                    Comment


                      #25
                      Re: legaal over grens

                      hmm deja vu

                      Comment


                        #26
                        Re: legaal over grens

                        tis gebeurt alsk van Alien kwam
                        Last edited by wiedewiet; 5 May 2013, 19:03.

                        Comment

                        Bezig...
                        X