Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Je besluit het tog te doen, Maar dan dan!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Je besluit het tog te doen, Maar dan dan!

    ik had 30 planten 600w
    500 euro bekeuring en moest me huis uit
    2009

    Comment


      #17
      Re: Je besluit het tog te doen, Maar dan dan!

      hey iedereen

      ik ben ook gepakt geweest een 3 tal maanden geleden tot nu toe nog niks van gehoord bij mij wast wss overdracht van ex-huisgenoot maar ja ze hebben maar 6 dames gevonden en waren er 2 van elke soort en verschillend in bloei 2 moesten nog 1 weekje (ak47) , 1 bubbel die nog 3 a4 weken moest bloeien dan nog 1 bubbel en 2 shiva's die just een week in de bloei stonden alle eigenlijk moest ze just beginnen in de bloei maar ja spijtig genoeg heb ik nu niks meer ze hebben echt alles mee wat ze maar konden vinden aja was nie thuis zat al op diene domme buro maar ja das het leven e maar stoppen nee zenne geen haar op mijn hoofd dat daar aan denkt just nu extra voorzichtig zijn is de boodschap maar ja

      hoop ook dak er niks meer van hoor maar afwachten advocaat is ook wel op de hoogte dus ja we zien wel

      grtz

      Comment


        #18
        Re: Je besluit het tog te doen, Maar dan dan!

        sterkte ouwe.
        6 planten hoe triest kan het zijn, dat ze daar voor langs durven komen.
        laat wel ff weten als je wat hoort van justitie of zo, ben ik benieuwt naar.
        en ik heb in het bericht van cannabiscoen gelezen #85 dat ze een 2e inval gedaan hebben, dus pas op.
        Last edited by DutchTerrorX; 20 March 2013, 13:16.

        Comment


          #19
          Re: Je besluit het tog te doen, Maar dan dan!

          Oorspronkelijk geplaatst door DutchTerrorX View Post
          sterkte ouwe.
          6 planten hoe triest kan het zijn, dat ze daar voor langs durven komen.
          laat wel ff weten als je wat hoort van justitie of zo, ben ik benieuwt naar.
          en ik heb in het bericht van cannabiscoen gelezen #85 dat ze een 2e inval gedaan hebben, dus pas op.
          hehe heb gisteren bericht gehad van advocaat en er word zonder enig vervolg geklasseerd ze hebben geen bewijzen die bezwarend kunnen genomen dus case closed

          goed nieuws toch he mss toch nog hoop voor de hobbykwekers in belgie


          grtz

          Comment


            #20
            Re: Je besluit het tog te doen, Maar dan dan!

            Oef!

            mobile message

            Comment


              #21
              Re: Je besluit het tog te doen, Maar dan dan!

              481938_612962485385426_366375207_n.jpg

              Comment


                #22
                Re: Je besluit het tog te doen, Maar dan dan!

                daar zit zeker wat in Filter!

                Comment


                  #23
                  Re: Je besluit het tog te doen, Maar dan dan!

                  ik heb de blauwe op bezoek gehad en heb het hen gevraagd hoe het nu zit met kweken voor eigen gebruik (belgie)
                  de blauwe zeggen dus dat je 1 plant mag kweken of het nu onder een lamp is of buiten maakt niet uit maar er mogen geen minderjarigen in die zelfde woning wonen
                  ik had voor het zekerste mijn tent afgebroken en 2plantjes laten staan aan mijn venster maar natuurlijk hebben ze die mee genomen omdat mijn zus nog minderjarig is
                  dus mijn besluit is dat je in belgie per persoon die meerderjarig is 1plantje mag hebben

                  Comment


                    #24
                    Re: Je besluit het tog te doen, Maar dan dan!

                    leip ga verhuizen naar belgie geloof ik

                    Comment

                    Bezig...
                    X