Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshop Eindhoven

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Algemeen: Coffeeshop Eindhoven

    Korting op 420shop
    Wat heb je nog nodig als je naar een coffeeshop in Eindhoven wilt gaan? Is je identiteitskaart genoeg?
    Ben Nederlandse die helaas in Belgie woont en Nijmegen is me toch echt te gek voor iedere keer heen te knallen..

    Thanks!

    #2
    Re: Coffeeshop Eindhoven

    Kijk even bij het coffeeshops topic ofzo ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: Coffeeshop Eindhoven

      Je hebt gelijk QnQ maar ik kan het ook niet zo snel vinden daar.
      iig op deze site kun je het nieuws volgen http://vce-eindhoven.nl/

      en om nog duidelijker te zijn staat er dit over:
      Vanaf 1 februari 2013 ziet de handhaving Ingezetenen criterium te Eindhoven er als volgt uit:

      Nederlanders kunnen op vertoon van een geldig identiteitsbewijs terecht in de bij VCE aangesloten coffeeshops;
      Niet-Nederlanders kunnen op vertoon van een geldig identiteitsbewijs en een geldig GBA terecht in de bij VCE aangesloten coffeeshops;
      Niet-Nederlanders worden voor de duur van 1 jaar op een gastenlijst geplaatst zodat GBA niet telkens overlegd dient te worden. Voor plaatsing op de gastenlijst dient een geldig identiteitsbewijs en een geldig GBA (niet ouder dan 4 weken) overlegd te worden. Eenmaal geplaatst op de gastenlijst volstaat het om enkel een geldig identiteitsbewijs mee te nemen naar de coffeeshop.


      Dus, Als je nederlander bent met een geldig id bewijs.
      Als niet nederlander een geldig id en een GBA om aan te tonen dat je in nederland woont. (dan wordt je geregistreerd en is die registratie 1 jaar geldig)
      Als niet nederlander die niet in nederland woont ben je jammer genoeg niet welkom

      Comment


        #4

        Comment


          #5
          Re: Coffeeshop Eindhoven

          Komt er op neer dat Belgen dus steeds naar Amsterdam, Rotterdam of illegale circuit moeten?
          Die laatste moet ik alvast niet van weten... :s

          Comment


            #6
            Re: Coffeeshop Eindhoven

            Yep daarvoor hebben ze die regels ingevoerd eh.. Nog ffkes geduld, zal toch wel niet blijven duren

            Comment


              #7
              Re: Coffeeshop Eindhoven

              En kan je zo binnen? Want ik heb ook en nederlandse ID maar woon in belgie....
              -

              Comment


                #8
                Re: Coffeeshop Eindhoven

                je moet niet in het wekend gaan dan doen ze niet moeilijk

                Comment


                  #9
                  Re: Coffeeshop Eindhoven

                  De enige dag dat ik daar moet zijn is en zaterdag... Dan maar ergens anders proberen. Thanks!
                  -

                  Comment

                  Bezig...
                  X