Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ik ben dom geweest, wat nu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Ik ben dom geweest, wat nu?

    daar ben ik het niet helemaal mee eens helaas
    als geconstateerd word bij meter opname door stroomleverancier of door jezelf dat er iets niet klopt hoor je dit te melden.
    meld je dit niet ben je strafbaar.
    als je nog steeds zo'n ouwe meter hebt zal die waarschijnlijk toch vervangen worden door 'n slimme meter!
    maar je bent zelf ten alle tijden verantwoordelijk voor je meter al hoe je het probeert te verdraaien!
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

    Comment


      #17
      Re: Ik ben dom geweest, wat nu?

      Daarbij komt : een beetje huiseigenaar inspecteert de boel grondig voordat hij de woonstee verhuurt aan deze of gene. Zowiezo worden standen opgenomen, en verkeerde/geen loodjes..nou dat valt gewoon heel erg op. Een minigaatje daarentegen..nou daar kijk je als verhuurder makkelijk overheen.
      Ik zou mezelf afvragen wat jij in je schild voerde als je me opeens opbelt om te vertellen dat je een gaatje hebt gevonden in de meter. Want ik kan me met de beste wil van de wereld geen reden bedenken waarom een particulier opeens zoveel interesse zou hebben voor een oersaai analoog apparaat wat prima functioneert, en waar je -buiten af en toe een aardlekschakelaar omhalen of stopje verwisselen- helemaal niks mee van doen hebt.
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment


        #18
        Re: Ik ben dom geweest, wat nu?

        Peuter een snottebel uit je neus en plak die erop

        Comment


          #19
          Re: Ik ben dom geweest, wat nu?

          ff de fik erin en zeggen dat ie zomaar ging branden.

          Comment


            #20
            Re: Ik ben dom geweest, wat nu?

            wat zeker werkt : heel lief vragen om een digitale (slimme) meter > komen ze je hele kast vervangen als je geluk hebt. Zij blij, jij je sporen kwijt.
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment


              #21
              Re: Ik ben dom geweest, wat nu?

              En .. ?
              Heb je er al iets aan gedaan RocoCoco ?
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #22
                Re: Ik ben dom geweest, wat nu?

                Buiten het topic posten heeft hij nog geen enkele reactie geplaatst dus denk niet dat hij het nu zal doen Q.
                Naderhand gezien mss een trolltopic, kan gewoon niet geloven dat iemand zo achterlijk is.

                Comment


                  #23
                  Re: Ik ben dom geweest, wat nu?

                  Gewoon iemand van de maatschappij erbij die je via via kent... bij telefoon net hetzelfde. Overal zijn wel overheidsarbeiders die na de uren de boel komen oplossen, voor een kleine vergoeding weliswaar, doch zulke man kan jou helpen hoor...

                  Comment


                    #24
                    Re: Ik ben dom geweest, wat nu?

                    Fuck it, wie gaat er nu uitbundig de meter bestuderen, zelfs de meteropnemers zijn ingehuurd van Randstad oid.
                    Je krijgt gewoon een kaart in de bus geflikkerd toch? waarin wordt gevraagd ff te bellen om je meterstand op te geven.

                    Juridisch gezien moeten ze wel bewijzen dat jij het gedaan hebt.
                    Weet je nog of het energie bedrijf langs is geweest toen je in het pand kwam, meestal ga je zelf bij het energie bedrijf langs voor de overschrijving.
                    Je gaat toch zeker niet verhuizen, gewoon realistisch zijn en realistisch blijven afnemen.
                    Echter nooit in je blote hoofd krijgen het nog een keer te doen, zelfs niet als het gaatje er al zit.
                    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                    Comment


                      #25
                      Re: Ik ben dom geweest, wat nu?

                      Kan je geen klodder verf erop laten vallen? Verf dan rondom je meter ook eens opnieuw, om het niet op te laten vallen. Is natuurlijk te zien hoe groot het gaatje is.
                      "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

                      Comment


                        #26
                        Re: Ik ben dom geweest, wat nu?

                        Oorspronkelijk geplaatst door RMeyer View Post
                        Juridisch gezien moeten ze wel bewijzen dat jij het gedaan hebt.
                        Dat is een stuk makkelijker dan je doet voorkomen helaas. Het is niet zozeer dat er sluitend bewijs moet zijn voor jouw handelen, eerder gaat men uit van waarschijnlijkheid. Niet echt een juridische basis natuurlijk, maar voldoende voor het hard maken van gepeperde rekeningen die je de lust ontnemen er verder energie aan te verspillen (sic). Zij kunnen namelijk altijd zeggen dat de meter van te voren goed geinspecteerd is, het protocol daarvoor is volledig uitgeschreven alhoewel dat in de praktijk natuurlijk haast nooit wordt gevolgd. Wat al eerder werd gezegd : lui die bij je meter komen zijn vaak ingehuurde onderaannemers die helemaal niets met dat protocol van doen hebben.

                        ->leuk bruggetje naar de privatisering van oorlog trouwens : zo'n protocol bestaat ook rond oorlogsvoering, de "rules of engagement" die worden samengesteld door -als het goed is- het parlement en de militaire top, met in het achterhoofd de geneefse conventie. Maar vraag jj als opperhoofd nu aan private partijen om je k**klusjes te fixen dan wordt er opeens met geen woord meer gesproken over die protocollen! Praktijk : wordt je gesnapt dan verander je de bedrijfsnaam.
                        In theorie ben je natuurlijk verantwoording schuldig aan het internationaal strafhof, maar praktisch... tsja de amerikanen hebben een defensieprotocol wat voorziet in een invasie van nederland(jawel!) mocht er een amerikaan in Den Haag terecht komen te staan...
                        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                        Comment


                          #27
                          Re: Ik ben dom geweest, wat nu?

                          volgens mij zit je al achter de tralie's !!!! laat eens wat van je horen , een slecht voorbeeld leer je ook van !

                          Comment


                            #28
                            Re: Ik ben dom geweest, wat nu?

                            Joh Mooreweed, ik dacht 2 minuten geleden dat jij Haags als Moedertaal had Ik heb zelfs een Smurf voor je bedacht de Taalenforumfoutuhsmuref.

                            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                            Trouwen denk inderdaad dat de Topic owner in de nor zit.
                            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                            Comment


                              #29
                              Re: Ik ben dom geweest, wat nu?

                              Hij zal al in den bak zitten.... .
                              Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

                              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

                              Comment


                                #30
                                Re: Ik ben dom geweest, wat nu?

                                als ik naar de berichten luister uit mijn omgeving zou ik menen dat "wartaal" mn moedertaal is, doorspekt met formules en hier en daar een abracadabra danwel pomtiedom

                                de topicstarter is dus niet alleen dom geweest maar heeft een verdere evolutie doorgemaakt. Mocht hij daadwerkelijk achter slot en grendel zitten is het dan niet conform realiteit om ook op dit topic een slot te doen ?
                                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                                Comment

                                Bezig...
                                X