Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wiet opsturen naar hotel in buitenland ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: wiet opsturen naar hotel in buitenland ?

    ga redelijk vaak met het vliegtuig op vakantie stop het altijd gewoon in mijn koffer in een broekzak met een paar boterhamzkjes eromheen voor de geur tape het in en voila een klein balletje van 10 gr wiet waar geen haan naar kraait en dat word ook nooit gevonden ik doe het al 15 jaar zo nog nooit problemen gehad alleen naar doebai durfte ik het niet voor de rest alle landen van aruba tot aan tukey no prob als het maar geen kilos zijn.

    Comment


      #17
      Re: wiet opsturen naar hotel in buitenland ?

      Ik stuur al jaren naar het buitenland zonder probs
      Gebruik strijkzakken http://www.gripzak.com/strijkzakken-kopen/ die je in de meeste growshops wel kan krijgen
      Gebruik een doosje en geen envelop , laat het lijken op onderdelen of zo iets
      Gebruik een bedrijf als afzender , het liefst een bestaande
      Gebruik een adres sticker , schrijf dus niet zelf het adres
      Ga het zeker niet meenemen of simpel verpakken in boterhammen zakjes of zipbags

      Ajo
      Ventje
      Living in Second live for real

      Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

      Comment


        #18
        Re: wiet opsturen naar hotel in buitenland ?

        Afzender: OK, maar welke geadresseerde gebruik je? Toch niet je eigen naam?

        Comment


          #19
          Re: wiet opsturen naar hotel in buitenland ?

          Tuurlijk wel , jij krijgt een onderdeel toegestuurd door een bedrijf naar je hotel adres
          Jij weet alleen dat je een onderdeel nodig hebt wat dat bedrijf je op zou sturen

          Ajo
          Ventje
          Living in Second live for real

          Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

          Comment


            #20
            Re: wiet opsturen naar hotel in buitenland ?

            Yeah, en als het onverhoopt toch gevonden wordt dan zeggen ze, "Ooooh, oke meneer, sorry dat we u stoorden meneer, zal nooit meer gebeuren".

            Maar als je wiet wil versturen is dat wel de enige manier. Strijkzak, doosje, adressticker.
            Opletten dat de wiet niet in aanraking komt met het doosje of de buitenkant van de zak, ook niet via je handen.

            Zelf meenemen het vliegtuig in zou ik nooit doen.
            Proberen plaatselijk te kopen, dealers zijn best te herkennen, of vraag een taxichauffeur waarvan je denkt dat-ie wel wat weet.
            Hij kan je vast wel ergens brengen als-ie het niet zelf verkoopt.

            Wat ook kan -als je recreatief gebruiker bent- is die paar weken geen wiet gebruiken.
            Dan maak je ook wat meer bewust mee en is het echt vakantie want je hebt ook geen stress dat je wordt betrapt.

            Benieuwd eigenlijk hoe Rufneck het opgelost heeft.
            Topic is tenslotte van voor afgelopen zomer
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            Bezig...
            X