Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wetgeving Nederland

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Nederland: Wetgeving Nederland

Korting op 420shop
    Hoi ik had een vraagje ik las net de topic van wetgeving in Nederland daaruit bleek dus dat je met meer dan 5 plante maximaal 4 jaar cell straf zouw kunnen krijgen nu is mij vraag dus:

Stel ik heb hier 10 hele kleine plantjes buiten die net begonnen zijn met groeien gaan ze dit werkelijk echt zien als 10 buitenplanten/wietkweeker

Re: Wetgeving Nederland

10 planten zijn 10 planten, tis redelijk duidelijk dacht ik.

Voor 10 buitenplantjes ga je geen 4 jaar de cel in. Boete van 500 euro (is geen boete maar een schikking, whats in a name) is eerder te verwachten, en ben je vaker gepakt dan heel misschien wat voorwaardelijke celstraf.
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Re: Wetgeving Nederland

"Bizar is dat in de 21 jaar dat De Kom ít Bunkertje runt, nooit een controle is geweest van politie op externe voorraad, maar dat er nu ineens sprake zou zijn van een overtreding. Dat terwijl je kunt aannemen dat bij achthonderd tot duizend klanten per dag een winkelvoorraad van maximaal vijfhonderd gram te weinig is (er mag vijf gram per klant per dag verkocht worden). Daar De Kom dus al meermaals per dag zijn voorraad moet bijvullen door beroep te doen op de externe voorraad "(die zoals de wet voorschrijft verder dan twee kilometer van zijn zaak ligt en een andere eigenaar heeft)" en daarbij nooit de regels heeft overtreden, is dit een uiterst vreemde gang van zaken. Bovendien volgt bij vermoedens van wetsovertreding normaal gesproken altijd eerst een waarschuwing, dan een tijdelijke sluiting en pas bij een derde overtreding een definitieve sluiting. De wetgeving,ik kwam dit stukje ergens tegen en dacht "wie verzint nou zoiets? Je verplicht een bakker toch ook niet om z'n meel twee kilometer verder op te slaan bij een andere eigenaar,dit lijkt gewoon pesterij. Het hele artikel vind je hier http://www.apeldoorndirect.nl/thema/...eleid_20130227
      Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

Comment

Footer Left Ad

Collapse
      Bezig...
      X