Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Straffen indoor kweek spanje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Algemeen: Straffen indoor kweek spanje

    Korting op 420shop
    Kan iemand mij misschien wat info geven over de straffen in spanje..

    Zeg je wordt gepakt met 1000+ planten.. (voorbeeld je)

    Betreft de straf, kan ik daar verder niks over vinden.. (raar want zie op het nieuws dat er best veel nederlandse broodkwekers gepakt worden in spanje)

    #2
    Re: Straffen indoor kweek spanje

    Ik denk als je zoektermen in het Spaans gebruikt, dat je genoeg resultaten vind via google
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: Straffen indoor kweek spanje

      Ik heb al aangegeven dat ik dat al heb geprobeerd te googlen.. (zonder succes)

      Als jij het kan vinden zou ik je dankbaar zijn..

      http://www.spanjevandaag.com/tag/drugs/

      Veel verder dan dit kom ik niet..
      (niks over straffen)

      Het gaat toch om grote hokken sommige zelfs 10.000 planten..

      "ze worden verdacht van het in gevaar brengen van de volksgezondheid en van het iliegaal aftappen van electriciteit.."
      (klink ernstig)

      Barnn,
      Last edited by Barnn; 11 February 2014, 18:07.

      Comment


        #4
        Re: Straffen indoor kweek spanje

        google translate

        type wat je wil weten in het nederlands .. vertaal in het spaans .. en voer die spaanse termen in google search in .. zucht

        http://sociedad.elpais.com/sociedad/...52_848434.html

        en dan kom ik bijvoorbeeld daar op uit ..

        nog maar de vraag of je spaans kan .. maar als je dat niet kan is dat ook geen probleem .. datzelfde google translate kan je ook gebruiken om iets naar het nederlands te vertalen .. je hebt nog wel een paar uur voor je gaat slapen

        als je echt alles wil weten kan dat .. internet is een zeer leuke uitvinding .. alleen moet je wel je hersenen wat vermoeien .. ik weet dat in deze tijden van schaarste en crisis het voor de jeugd niet makkelijker is geworden maar dit is basic .. heel erg basic ..

        anywho .. succes en graag gedaan

        Comment


          #5
          Re: Straffen indoor kweek spanje

          @El Guerilliero, ten eerste bedankt voor de moeite maar hier heb ik nog weinig aan..

          Ik heb het laten vertalen door Google transulate, maar is nog geen antwoort op mijn vraag.(Stukje gaat over het verzwaren van straffen voor het bezit van drugs in het algemeen..)
          Mijn vraag betreft NEDERLANDSE kwekers..
          Als je in belgie gepakt wordt hoef je ook als nederlander de eerste x je volle straf niet uit te zitten..

          Dus ik vraag aan mensen die uit ervaring spreken of misschien iemand kennen die dit heeft meegemaakt..

          Barnn,
          Last edited by Barnn; 11 February 2014, 19:59.

          Comment


            #6
            Re: Straffen indoor kweek spanje

            -----------------------------------------------------------------
            na een paar dagen zoeken nog steeds geen succes..

            Heb contact gehad met iemand die bij deze site werkt..
            http://www.spanjevandaag.com/

            vraag:

            Het Remco stoffer hier een berichtje uit nederland zie ook dat je een hoop drugs nieuws hebt maar er staat nooit bij voor hoelang de mensen die cel in moeten ?
            weet je dat niet of zetten jullie het er espress niet bij? want ik ben er wel benieuwd naar of spanje echt zo streng is
            hoop snel iets van u te horen groetjes uit hollandia

            reactie:

            Dat staat er niet omdat ik dat ook niet kan terugvinden in de oorspronkelijke (Spaanse) nieuwsberichten.
            Maar ze zijn wel streng wat betreft drugs, met name de hard drugs.
            Saludos,
            Remco Stoffer

            Comment

            Bezig...
            X