Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dank u wel Harry Potter

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Volledig mee eens. Maar wat als, zoals eerder in deze thread besproken, ze de huidige wetten zouden aanpassen als reactie op het zogezegde mislukte beleid?

    Comment


      #17
      Welke veranderingen bedoel je precies ?

      Ik denk niet dat er wetten worden aangepast, het zal of legaliseren worden of volledig verbieden. Het huidige kabinet is de onduidelijkheid van het gedoogbeleid zat en wilt spijkers met koppen slaan. Hieronder werd een periode van zo'n 5 jaar genoemd, ik denk dat we daar ook rekening mee moeten houden.
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


        #18
        ok, ik heb het niet goed verwoord omdat ik niet genoeg in detail over het onderwerp weet - er zijn ws. geen vastgelegde wetten gezien het een gedoogbeleid is of heb ik het verkeerd? Maar toch zijn er 'afspraken', hoe onduidelijk ook, over hoe men optreedt/niet optreedt.
        Ik heb gewoon angst dat ze de mogelijkheid om zelf te kweken verbieden. Voor buitenkweek is het niet zo moeilijk om aan zaadjes te komen etc.. maar een hps lamp enzomeer is al wat moeilijker vast te krijgen. Ik zou het echt spijtig vinden als dit niet langer toegestaan zou zijn. Zelf blow ik heel weinig en teel ik niet echt voor eigen consumptie of om er geld van op te strijken maar gewoon omdat ik het ontzettend leuk vind om te doen.

        Wat zijn de kansen dat ze alles zouden verbieden?

        Comment


          #19
          In ons huidige gedoogbeleid zijn zeer zeker regels waaraan coffeeshops, growshops en gebruikers zich moeten houden. Tevens zijn er een aantal wetten, maar hier houdt justitie zich niet altijd. Zo zal een kleine hobbykweker die voor eigen gebruik kweekt en netjes zijn elektriciteitsrekening betaald, niet worden vervolgd. Wiet wordt immers gedoogd (het gedoogbeleid)

          Als we kijken naar de paddo ; deze is tegenwoordig verboden, maar kleinschalige thuisteelt voor eigen gebruik wordt toegestaan. (ook een vorm van gedogen). Paddo's mag je niet kopen, paddokweeksetjes wel.

          Als je mij vraagt naar de kans dat alle wiet verboden wordt, die lijkt mij vrij hoog, laten we hopen dat thuisteelt dan ook gedoogd wordt.

          Over het afschaffen van ons gedoogbeleid, lees dit stuk maar eens, ik kwam het een tijdje geleden tegen en het deed mij de ogen openen.

          http://nieuws-uitgelicht.infonu.nl/m...softdrugs.html
          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

          Comment


            #20
            Net gelezen - Damn... Ik ga alvast een voorraadje kweekapparatuur inslaan.

            Ik heb hetzelfde meegemaakt bij het verstrengen van de wapenwet; daar is men op een gelijkaardige manier te werk gegaan en daarom zou het me niet verbazen als hetzelfde zou gebeuren met softdrugs. Regeringen in het algemeen hebben niet graag dat hun bevolking te autonoom kan redeneren; dan kunnen ze moeilijker belachelijke maatregelen invoeren. Ik vind de analogie met het Nazisme hogerop in deze thread vrij toepasselijk; PR campagnes voeren om het volk achter hun te krijgen enzo...

            't wordt tijd dat de LED als lichtbron voor planten uitvoerig wordt onderzocht me dunkt...

            Comment


              #21
              Quote:

              The history of the drug policy in the world is a big shame for mankind.
              The pressure of the US government and the UN on other governments to prohibit a plant like Cannabis is actually absurd.Thanks to them we have to deal right now with Global Warming and other nasty effects.
              True True...
              Veel gestelde vragen over het forum

              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

              Comment


                #22

                Comment

                Bezig...
                X