Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dank u wel Harry Potter

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Dank u wel Harry Potter

    Korting op 420shop
    Ritalin

    #2
    Kan iemand dees vertalen want ik kan geen hol duits
    Witte Weduwe toch, waarom ben je zo hemels?

    Comment


      #3
      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
      Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #4
        Sorry, mijn beste Nederlands, maar mijn Nederlands is niet erg goed. De satire moet u de ogen geopend dat Jan-Peter Balkenende en Ernst Hirsch Ballin agenten van het Duitse beleid. In Duitsland, die elk jaar meer dan 200.000 hasj rokers vervolgd, en de Nederlanders die reizen door Duitsland, kennen het probleem. Als een Nederlandse auto-nummer, dat is de Duitse politie, voor een hash-koerier en zal worden herzien.
        Al jaren heeft de Duitse politie op Nederlandse bodem en spionnen van het volk. De Nederlandse politie samengewerkt - en dit is Kollaboration hoe 1940 toen Duitse soldaten toen je bezoekt.

        Beste Nederlandse, nog wakker! Laten we de Duitsers geen vorm van uw beleid, omdat de Duitse drugswetgeving zal je veel problemen. Het CDA wil Nederland naar een satelliet van Duitsland - en dat is gevaarlijk, omdat de Duitse politici geloven, de eerste in Europa. En wat dat betekent, dat uw grootouders voelen boos.

        Ook is Europa worstelt tegen het beleid van het CDA! Niet toestaan dat de Duitsers je zeggen wat goed voor u!

        Comment


          #5
          Ich verstehe du nicht so gut, du bist gegen die hollandische Drogenpolitik?
          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

          Comment


            #6
            Nee, nee, ik ben een vriend van het Nederlandse drugsbeleid. 1976 een belangrijk jaar voor mij en vele andere Europeanen. Het gedogen van cannabis in Nederland betekende vrijheid. En ik geniet van elk jaar moet ik doen als ik verlof op Terschelling.
            Hier in Berlijn is oorlog en de gevangenissen zitten vol van cannabis liefhebbers.
            De Duitse drugsbeleid dat normale mensen criminelen gewoon omdat ze een joint roken diner.
            In Duitsland hebben we een regering van christen-democraten (CDU = CDA) en sociaal-democraten (SPD = PdvA). Beide partijen vormden een grote coalitie die zich verzetten tegen gedogen van cannabis - en dat voor de komende duizend jaar.
            Het is daarom belangrijk dat de coffeeshops in Nederland overleven. Balkenende en Ballin willen Nederland geschikt voor Europa. Om deze reden heeft de coffeeshops gesloten zijn. En Duitsland is het maken van de druk op de Nederlandse overheid.
            De Nederlander maakt dezelfde fout als de Duitsers, de vele miljoenen euro's voor de vervolging afval.
            Duitsland wil ook abortus en euthanasie in Nederland afgeschaft. Duitsland wil veel van de Duitse wetgeving in Nederland en het introduceren op de Europese weg.

            En wat doen de Nederlanders? De liberale en coolste land in de wereld ligt als een hond op zijn rug. Balkenende, de deurmat van de Duitse bondskanselier, deze idioot kan doen wat hij wil. De kranten schrijven voor Europa en tegen het gedogen van cannabis en een volk heel stil. Dat mag niet gebeuren, mijn dierbare Nederlandse vrienden!
            Je moet de mensen vertellen dat Duitsland is een gevaarlijk land. Nederland moet naar je eigen manier! Het is niet dat de Duitse politie op Nederlandse bodem opereert. Denk altijd in Rotterdam 1940! Zegt de oudere burgers dat Balkenende van het Koninkrijk Duitsland wil verkopen. Vocht tegen de pro-Europa-propaganda van het CDA met Pro-Holland propaganda - en de Merkel-vriend Jan-Peter Potter verliest de volgende verkiezingen.

            Goede nacht, mijn vrienden

            Mof

            Comment


              #7
              Ik snap je laatste gedeelte niet echt..

              Wat wil jij met deze post zeggen? Dat Balkenende naar Duitsland luistert? Alleen Balkenende is niet genoeg, meerdere ministers moeten daarvoor instemmen om cannabis niet meer te gedogen. Maar ik verwacht niet dat het gedoogdbeleid binnenkort weg zou gaan, dat kan gewoon niet.
              [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

              Comment


                #8
                Nou.......

                Tot vorig jaar dacht ik dat het paddoverbod er niet zou komen. Wie dacht dat er 2 jaar geleden aan dat je niet meer mocht roken in de kroeg ? Alcohol is flink duurder geworden, sigaretten zijn stervensduur, de vettax komt eraan, kortom ; alles wat leuk is wordt duur of verboden. Zolang dit maar geleidelijk aan gaat en niet in 1 keer (denk aan kikker in kokend water, ken je dit niet wil ik het wel uitleggen). zal niemand in opstand komen.

                Ik houd mijn hart vast. De hele propaganda voorafgaand aan het paddoverbod (Frans meisje, Fransman slacht hond enz. enz.) was mijnsinziens goed opgezet door regering en media. Dat Frans meisje had ook nog gedronken, die Fransman had helemaal geen paddoś genuttigd. Die berichten heb ik echter niet groot uitgemeten op de voorpagina zien staan.

                Ik ben bang voor een vergelijkbare propagandatour tegen cannabis. De heksenjacht op growschops en coffeeshops is al begonnen.

                Wat mof wilt zeggen, is dat we allemaal veel te laconiek reageren, we denken dat het wel losloopt en tegen de tijd dat we ons realiseren dat en verbod wel heel dicht bij is is het te laat. Dan is het al doorgevoerd, en kun je er niks meer tegen inbrengen.

                Mof wilt ons aansporen om tot verzet over te gaan, zodat ons drugsbeleid behouden blijft, het buitenland een voorbeeld aan ons beleid kan nemen en cannabis eindelijk de status krijgt die het verdiend, namelijk een genotsmiddel en geen gevaarlijke drugs.

                Geniet, blow met (je) maten !
                Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                Comment


                  #9
                  Flip Hasjkip spreekt mij van de ziel. Stuk voor stuk verliezen we onze vrijheden.
                  De anti-cannabis campagne van het CDA is gevaarlijk, maar nog gevaarlijker is de stilte van de PvdA.
                  Op het moment verandering in Nederland het paradigma en de conservatieve denken is up-to-date. Europa zal vernietigen dit paradijs. Veel liberale wetten wordt afgeschaft, de mensen zijn harder en meer ongerust. En dit is een zeer trieste zaak voor de volgende generatie.

                  Comment


                    #10
                    Verwacht niet dat ze veel eraan zullen doen in deze tijd; ze lopen toch een hoop geld mis als ze die coffeeshops sluiten. Alcohol zal ook niet snel illegaal worden, mochten ze alcohol verbieden zou de hele economie instorten.. weet je hoeveel horecagelegenheden daar gebruik van maken, en wat de overheid er dus aan verdient..
                    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                    Comment


                      #11
                      ik vind je nederlands behoorlijk goed hoor

                      Comment


                        #12
                        de politiek maakt nederland kapot met al die regeltjes

                        ze zeggen dat dit een vrij land is nou total niet want er worden zat verplichtingen op gedrongen vrijheid is al heel lang zoek in dit land

                        weet zeker dat ze de coffeeshops een keer gaan sluiten maar zal niet binnen nu en 5 jaar zijn
                        2 joints in the morning, 2 joints in the afternoon
                        http://i21.photobucket.com/albums/b2...r/bazecopy.png

                        Comment


                          #13
                          Ze merken het wel als het beleid word afgeschaft dan zullen ze meer criminaliteit zien enzo. Ook hoop ik dat degene verantwoordelijk daarvoor dan ff een mooi pak rammel krijgt.

                          Comment


                            #14
                            Coffeeshops sluiten is al erg genoeg maar niet het ergst mogelijke scenario - Het aantal mensen die dan zelf gaan verbouwen zal zo ontzettend hard toenemen in alle landen dat ze het nog moeilijker zullen hebben dan ooit om de boel 'onder controle' te houden.

                            Het grote probleem is als de growshops verboden zouden worden of zo gereguleerd dat, bij voorbeeld, elke HPS lamp die aangekocht wordt op naam geregistreerd zou worden of iets dergelijks.

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Simplex View Post
                              Coffeeshops sluiten is al erg genoeg maar niet het ergst mogelijke scenario - Het aantal mensen die dan zelf gaan verbouwen zal zo ontzettend hard toenemen in alle landen dat ze het nog moeilijker zullen hebben dan ooit om de boel 'onder controle' te houden.
                              De bedoeling van het gedogen van coffeeshops was dat deze zouden worden bevoorraad door de kleine thuiskweker. Omdat het gedoogbeleid maar een half beleid is, en de inkoop door coffeeshops nog altijd illegaal is, bleek dit een grote aantrekkingskracht uit te oefen op de georganiseerde misdaad. Dit bleek achteraf een motivatie te zijn om te beweren dat het gedoogbeleid mislukt is. Dit is het niet, alleen de uitvoering ervan. Wordt thuiskweken gelegaliseerd, dan krijg je juist minder geknoei met elektriciteit maar kleine kwekers die op een eerlijke manier een centje bijverdienen die daarover weer belasting afstaan.

                              Oorspronkelijk geplaatst door Simplex
                              Het grote probleem is als de growshops verboden zouden worden of zo gereguleerd dat, bij voorbeeld, elke HPS lamp die aangekocht wordt op naam geregistreerd zou worden of iets dergelijks.
                              Nogmaals, het verkopen van kweekbenodigdheden is niet illegaal, je kunt deze ook gebruiken voor bijv. tomatenteelt. Het verkopen van stekken, in- en verkoop van wiet en het opzetten van grote professionele kweekruimtes waar illegaal stroom afgetapt wordt met de bedoeling een berg winst te maken is dat wel.

                              Daar gaan ze dus in de fout ; coffeeshops die verkopen aan minderjarigen, te veel voorraad hebben, growshops die zich bezighouden met bovengenoemde illegale bezigheden zijn redenen om een shop te sluiten. Houden ze zich aan de regels, dan kan justitie niks maken en kan hun zaak jarenlang stand houden. Verbreken zij deze regels, dan is een sluiting snel georganiseerd.
                              Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                              Comment

                              Bezig...
                              X