Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verdacht energieverbruik

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Algemeen: Verdacht energieverbruik

    Korting op 420shop
    Hier is een specifiek onderwerp waar ik weinig info over kan vinden:

    Zoals ik begrijp zijn de grootste risico's om opgerold te worden: geuroverlast en je mondje voorbij praten. Maar hoet zit het met energieverbruik? Bij hoeveel energieverbruik (in watt) worden energiemaatschappijen achterdochtig en gaan ze 1. vragen stellen of nog erger: 2. de politie tippen over mogelijke cannabis teelt.

    Ga uit van een sociale huurwoning..

    #2
    Re: Verdacht energieverbruik

    Als je je rekeningen niet betaalt of elektriciteit aftapt ga je problemen krijgen.

    Comment


      #3
      Re: Verdacht energieverbruik

      mensen met een terrarium of een High-Tech pc krijgen ook geen inval ..
      Shivaman-s-Amnesia-scrogg

      Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
      (running)

      Comment


        #4

        Comment


          #5
          Re: Verdacht energieverbruik

          Comment


            #6
            Re: Verdacht energieverbruik

            Duidelijk, maar ik heb geen plannen om de marijuana kingpin van nederland te worden hoor gewoon nieuwsgierig

            Comment


              #7
              Re: Verdacht energieverbruik

              Curiosity killed the cat...vragen roepen vragen op en dergelijke vragen, vragen we hier niet

              Comment


                #8
                het ritme van het gebruik is zeker te detecteren.
                Als je bijvoorbeeld 10 weken 12/12 draait met 250W is dat er softwarematig uit te filteren bij je energiebedrijf als je zo'n slimme meter hebt.

                Softwarematig -als ze constant je meter zouden mogen uitlezen- kunnen ze aan het verbruik zelfs zien welk programma je op tv kijkt als je een moderne tv hebt

                Mgoed, zonder aanwijzingen doen ze dat niet want er komt juridisch wel wat bij kijken om zo'n meter vaker dan 2x per jaar uit te lezen op afstand.

                Zware computers enzo kun je dus niet vergelijken, of je moet je computer ook 10 weken op 12/12 hebben.

                Er zijn volgens mij wel wat topics over energiegebruik en slimme meters.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                Bezig...
                X