Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

controle gevolgen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Algemeen: controle gevolgen

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal.

    Ik was gisteren samen met een vriend opweg naar nerderland om zaadjes te halen.
    Net voor de grens van nederland was er een drugscontrole. We zijn dan ook meteen aan de kant gemoeten een hond in de auto zoeken.en dan omdat ik gekend was volgens de politie als verkoper(feiten van toen ik 16 was) naakt fouilleren etc mijn vriend die aan het rijden was speekseltest die was positief dus meteen rijverbod 15 dagen. Opzich hebben ze voor mij geen pv opgemaakt of niets enkel wat gewone vragen.zoals wat ik kwam doen waar ik woon.
    Nu heb ik thuis een tent staan met 15 afjes.

    Door de controle weet ik dus niet goed wat ik kan verwachten is er een kans dat ze voor mijn deur zoude staan of niet?
    Ik heb en beetje stress en weet niet goed wat denke?

    #2
    Re: controle gevolgen

    Ik zou me geen zorgen maken, vragen over waar woon je en wat je gaat doen zijn wel normaal...
    Je vriend die de bestuurder was die gaat meer gezeik hebben vrees ik....

    Kut speekseltest!

    Comment


      #3
      Re: controle gevolgen

      Ja mijn vriend 15dagen rijverbod en boete van 1100 tot 2500 euro ze hebben bij hem op het bureau bloed afname gedaan. En hij had 1 schamel jointje bij en zelfs dat was en probleem

      Comment


        #4
        Re: controle gevolgen

        I know... Ik ken helaas de procedure
        Direct 15 dagen rijbewijs kwijt en dan maar wachten op de rest he....

        Ben nu dus al 9 maand aan't wachten op de politierechtbank.

        Ahja en ik had zelfs NIETS bij he!!!

        Comment


          #5
          Re: controle gevolgen

          heb je nog steeds geen datum gekregen na 9 maanden !!
          Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

          Comment


            #6
            Re: controle gevolgen

            ik heb een jaar moeten wachten op nieuws. dan opeens naar de rechter. 850 euro boete. had gedronken ook maar dat vonden ze geen probleem.

            Comment


              #7
              Re: controle gevolgen

              ik maar denken dat kweken een dure hobby kan zijn, maar rijden na een oogstfeestje is dus nog een stuk duurder gelukkig heb ik geen rijbewijs... maar wel kut man ik denk dat de vragen idd geen problemen zullen opleveren, en tenzij ze de planten vanaf buiten kunnen zien zullen ze een bevel nodig hebben om in je huis te mogen kijken natuurlijk
              https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

              Comment


                #8
                Re: controle gevolgen

                Oorspronkelijk geplaatst door Ternesse View Post
                We zijn dan ook meteen aan de kant gemoeten een hond in de auto zoeken.en dan omdat ik gekend was volgens de politie als verkoper(feiten van toen ik 16 was) naakt fouilleren etc mijn vriend die aan het rijden was speekseltest die was positief dus meteen rijverbod 15 dagen.
                Naakt fouilleren in de zin van in je onderbroek staan, of volledig? Gaat wel erg ver als je het mij vraagt!
                Was dit door de Belgische politie?
                Veel gestelde vragen over het forum

                JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                Comment


                  #9
                  Re: controle gevolgen

                  1) Naakt?
                  Dus naakt kan enkel in de cel en niet op de openbare weg http://www.druglijn.be/media/1134636...ite_%20def.pdfDus ter plaatse voor 15 dagen je rijbewijs kwijt kan niet http://www.gezondheid.be/index.cfm?f...t&art_id=15273
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

                  Comment


                    #10
                    Re: controle gevolgen

                    Dus ter plaatse voor 15 dagen je rijbewijs kwijt kan niet !!!

                    mja jij weet het dus blijkbaar weer beter , dan de mensen die het hebben meegemaakt !!
                    Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                    Comment


                      #11
                      onbenullen
                      Last edited by Kwasimodo; 27 August 2014, 19:20.
                      [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
                      mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

                      Comment


                        #12
                        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

                        Comment


                          #13

                          Comment

                          Bezig...
                          X