Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

JOVD : Gedoog thuisteelt en verkoop wiet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: JOVD : Gedoog thuisteelt en verkoop wiet

    Oorspronkelijk geplaatst door Wietefras View Post

    Oh, en doe niet zo hysterisch.
    Ik doe niet hysterisch hoor, waar haal je die hysterie vandaan dan?? Onderbouw dat is even, of probeer je gewoon iemand mond dood te maken met dat slappe gelul van je???

    Comment


      #17
      Re: JOVD : Gedoog thuisteelt en verkoop wiet

      Oorspronkelijk geplaatst door THC Dude View Post
      Ik doe niet hysterisch hoor, waar haal je die hysterie vandaan dan?? Onderbouw dat is even, of probeer je gewoon iemand mond dood te maken met dat slappe gelul van je???
      Weet niet wat je probleem precies is (Net ontslagen? Maanden geen sex gehad?), maar deze reactie is ook nogal hysterisch.

      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

      Comment


        #18
        Re: JOVD : Gedoog thuisteelt en verkoop wiet

        Lol, ik kom niets te kort hoor, niet zo als jij zo te lezen

        En je bent gewoon een zielig ventje die alleen maar mensen mond dood probeert te maken met je slappe gelul. Je lijkt minister Pechtold wel die is daar ook heel goed in, misschien een baan bij de staat voor jouw??? Die zoeken precies mensen zoals jij.....kan je collega worden van Herr Opstelten

        Groeten van een hysterisch persoon
        Last edited by THC Dude; 12 September 2014, 20:21.

        Comment


          #19
          Re: JOVD : Gedoog thuisteelt en verkoop wiet

          Jeetje jeetje wat een spanning hier. Ik zou zeggen steek een joint op haal je luiter uit je broek en laat je gaan...

          Comment


            #20
            Re: JOVD : Gedoog thuisteelt en verkoop wiet

            Kansloos inderdaad. Hij komt hier ook alleen maar om te tieren. Zeikt het forum af dat er alleen nog maar prutsers zijn en heeft ook al zijn verslagen verminkt. Kreeg een tijd terug ook al de wind van voren omdat ik zijn advies niet wilde opvolgen. Ruim 1 op 1 gedraaid dus ben blij dat ik niet geluisterd heb (had met een 250W lamp meer oogst dan hij met 400W!), maar goed dat soort types heb je er helaas altijd wel tussen.

            Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

            Comment


              #21
              Re: JOVD : Gedoog thuisteelt en verkoop wiet

              Niet de enige, de Libertarische partij bijvoorbeeld.

              Controle en regulatie zal er ook zonder monopoly zijn. : The Free Market Doesn’t Need Government Regulation
              http://www.examiner.com/article/free...-no-regulation


              Oorspronkelijk geplaatst door THC Dude View Post
              Afbrandende huizen komt door broodkwekers, niet door hobby kwekers! De troep over de wiet wordt gedaan door broodkwekers, niet door hobbykwekers. Gevaarlijke omstandigheden worden veroorzaakt door broodkwekers, niet door hobby kwekers.

              Maar het is duidelijk dat je je erg aangesproken voelt en dat je je, bijna wanhopig, verdedigd......

              Zoals eerder gezegd, alleen BROODKWEKERS willen niet dat het legaal wordt!!!!
              Wat versta je precies onder een 'broodkweker' en een 'hobbykweker'?
              Ik denk dat het niet zo zwart wit is als je hier stelt.
              Veel gestelde vragen over het forum

              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

              Comment


                #22
                Re: JOVD : Gedoog thuisteelt en verkoop wiet

                2 words people : Legalize it !

                Comment


                  #23
                  Re: JOVD : Gedoog thuisteelt en verkoop wiet

                  Als Belg had ik wel graag legalisatie gezien om thuis te kunnen kweken, met een beperkt aantal planten. En verkopen, tja, moeilijk debat. Dat zou elk z'n eigen zaak zijn. Kweek je voor jezelf of ook om te verkopen.

                  Je ziet toch ook vaak mensen hun fruitwaar enzo verkopen langs de weg?

                  http://financieel.infonu.nl/geld/704...van-fruit.html

                  Niemand zal een zak rotte appelen kopen toch? Als je degelijke produkten van goede kwaliteit kan aanbieden komen mensen wel terug.

                  Bij ons plakt er echt nog zo'n sticker op wiet, "DRUGS"
                  maak het legaal en je creeert transparantie, zwarte markt zal er altijd zijn,
                  en er zullen altijd mensen meer om winstbejag uit zijn dan om kwaliteit...
                  Kijk maar naar wat er zoal met ons vlees gebeurt dat we op ons bord krijgen....

                  Voor ik ging kweken heb ik ook al genoeg afgezet geweest, wie niet?
                  Was altijd beetje zoeken naar prijs/kwaliteit. En betaal je nog teveel...
                  Blij dat ik daar vanaf ben!

                  Ivm de veiligheid zie je mensen toch wel stunten uithalen om te kweken, ik zou niet graag wonen naast dergelijke prutsers.
                  Maar als je met dergelijke installatie aan de slag gaat, hangt er natuurlijk altijd wel een risico aan verbonden.
                  Zorg dat we onze kweekruimtes niet zo moeten verstoppen, het zou mss ook al wat veiliger verlopen...

                  Maar ik wil ook geen controles, want ik kweek voor mij en m'n vrouw en voor de rest heeft niemand hier zaken mee...
                  Last edited by JacktheBass; 14 September 2014, 14:15.
                  Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
                  Jack Herer in scrog
                  The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

                  Comment

                  Bezig...
                  X