Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hennepvluchten effectief

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Nederland: Hennepvluchten effectief

    Korting op 420shop
    donderdag 11 september 2014, 15.40 uur

    Honderdennieuweoogst.nu

    ---

    m.i. Een beetje prematuur, aangezien de eerste resultaten pas over 'een paar' weken bekend worden.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    #2
    Re: Hennepvluchten effectief

    dat verklaart een hele hoop...

    er vliegen hier nogal wat helikopters over de laaste tijd. soms met 2 tegelijk.
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

    Comment


      #3
      Re: Hennepvluchten effectief

      Enkel nl of ook be soms ?

      Verstuurd van mijn GT-I8150 met Tapatalk

      Comment


        #4
        Re: Hennepvluchten effectief

        Ik herken het ook. Dat verdacht rondvliegen.
        Still learning... Respect, ook voor de mensen die tegen beter weten in hun eigen koers trekken.

        Comment


          #5
          Re: Hennepvluchten effectief

          Ze hebben gewoon niks beters te doen...

          Comment


            #6
            Re: Hennepvluchten effectief

            Ik vind het niet meer dan normaal dat de Limburgse Land- en Tuinbouwbond (LLTB) op komt voor bedrijven in de agrarische sector.
            Diegene die geld verdienen aan andermans grond en daarmee schade aanbrengen aan hun gewassen en terrein moeten gepakt worden en aansprakelijk worden gesteld.

            Aan de andere kant heb ik weer niets tegen guerrilla kweken in een publiek terrein zolang dit op een verantwoorde manier gebeurt.
            Toch vind ik dat de overheid nog het meeste schuldig is aan het laten ontstaan en in stand houden van deze situatie.
            Het verspillen van belasting geld aan zulke hennep vluchten is zonde en wat levert het op?
            Veel gestelde vragen over het forum

            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

            Comment


              #7
              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              Dit is onlangs ook op ons nieuws gekomen.

              http://www.polfed-fedpol.be/pub/info...2010-nl-10.pdf

              Comment


                #8
                Re: Hennepvluchten effectief

                Dat ze dit doen: top. Boeren werken hard die verdienen dit ook niet, op die uitzondering na die dit met toestemming doet en op de hoogte is.

                Er zijn zo veel mooiere locaties dan zo saai mais veld... Gaat het bij de Geurilla alleen om de beste omstandigheden, of ook om het plezier en de omgeving ? Ik zelf maak al jaren gebruik van de natuur, de 1e keer met meer geluk dan een ander jaar. Echter haal ik ook veel plezier uit de spanning en de locaties of het nu lukt of niet, en dit zonder schade te brengen aan gewassen of eigendommen. Takken breken - boompjes snoeien - gewassen plukken: het is niet aan mij besteed.

                De locatie is natuurlijk ook van invloed van waar je woont, maar je kunt je de vraag dan stellen: is het wel waard om zooi te vernielen voor mijn eigen genot ?

                Comment


                  #9
                  Re: Hennepvluchten effectief

                  alles draait om respect! -val niemand lastig (stroom-jatters heb ik ook een broertje-dood-aan!), beschadig het beetje natuur wat we nog hebben niet! Guerrilla kan de ultieme manier zijn in de zomer vind ik.....naast je planten geniet je ook nog van t bos, duinen kortom.... de natuur..... het op-pad-gaan, het spannende, je eigen geheime plekjes....tsja je bent weer ff kind eeeej.............In maart gaan er weer drie groepen vrouwen naar buiten - 2 plaatsen gebruik ik al drie jaar. Daar stort ik in de wintertijd mn kippenstront.....dus ja ......soms komen er ook granen boven

                  Comment


                    #10
                    Re: Hennepvluchten effectief

                    guerillia is leuk!

                    Comment

                    Bezig...
                    X