Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe wetgeving Belgiė

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31

    Comment


      #32

      Comment


        #33
        Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

        Comment


          #34

          Comment


            #35

            Comment


              #36

              Comment


                #37
                Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                Comment


                  #38

                  Comment


                    #39

                    Comment


                      #40

                      Comment


                        #41
                        Oorspronkelijk geplaatst door Ganjax View Post
                        Ze dienen 'een meerderheid', het had ook een andere meerderheid kunnen zijn!
                        Dat klopt maar het is nu zo niet... Overigens lijkt me dit vooral een symboolkwestie, want ik kan me niet voorstellen dat de politie en justitie staan te popelen om al die "schurken" met een klein zakje cannabis op zak te gaan opsporen en achter tralies zetten. En wat "een andere meederderheid" betreft: de voorbije tripartite was ook deftig aan een voorstel aan het timmeren om o.a. growshops te verbieden.

                        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...trent-cannabis

                        0 reacties in dat onderwerp, vind ik weer typisch. Maar als een voormalige dikzak nu schrielkip gaat mekkeren van "drugs are bad" staat iedereen op zijn achterpoten. Terwijl er eigenlijk niet veel veranderd, gebruiken en public was al verboden.

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        Oorspronkelijk geplaatst door Matsy80 View Post
                        Ik heb het gisteren op het nieuws op nederland 1 nog eens goed gevolg en de wet is eigenlijk niet zoveel veranderd.
                        Dus hetgeen dat gaat veranderen is dat als je nu betrapt wordt met canna op straat wordt er nu een boete opgelegd van €75.
                        Er mag nog altijd bij volwassenen 1 plantje gekweekt worden voor eigen gebruik.
                        Je mag het dus niet verkopen of uitdelen= dealen
                        Je mag niet in het bijzijn van minderjarigen
                        Niet op openbare plaatsen en scholen of waar veel kinderen vertoeven.


                        In het kort veranderd er niets enkel dat vroeger als je betrapt werd met een joint of 3 gram de zaak meestal geseponeerd werd.
                        Nu wordt je voor al die zaken die ik opgenoemd heb vervolgd met boetes wat vroeger niet was.
                        Dus gene paniek. Nu als je aan broodkweken doet ja dan ben je pineut want die willen ze er nu uit.
                        Misschien is dit een voorbode op eventuele nog hardere maatregelen maar nu is het momenteel zo

                        Grtz

                        Matsy80
                        Zo interpreteer ik het ook eigenlijk.

                        Overigens IS er nog niets veranderd. Een regeerakkoord moet uitgevoerd worden. Tot de bevoegde minister, de tsjeef Koen Geens, een nieuwe richtlijn uitvaardigt, blijft de oude van kracht.

                        En wat de War on Drugs betreft, alle oorlogen hebben hun Ardennenoffensief.

                        Comment


                          #42
                          Last edited by Giel; 11 October 2014, 14:15. Reden: Verkeerde info.
                          Grow bitch! Grow!

                          Comment


                            #43

                            Comment


                              #44

                              Comment


                                #45

                                Comment

                                Bezig...
                                X