Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe wetgeving België

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Nieuwe wetgeving België

Oorspronkelijk geplaatst door Matsy80 View Post
    Ja maar ik kweek ook voor mezelf maar nu als je u betrappen door een buur die roddelt wordt je nu dus vervolgd.
    Dat was vroeger ook zo hoor,toch gewoon maken dat de buren geen kans krijgen om te roddelen over je kweek

Comment

Net wat Ganjax zegt , Ik ken wel wat nva stemmers haha ,rasisten,onverdraagzaam,tegen de walen , tegen dit tegen dat ...,die vuile doppers ,stomme buitenlanders , den dien zit aan de DRUKS oooh wat een stouterd... Als je het daarvan moet hebben om je stemmen te halen.. Ken ook iemand die graag jointjes rookt en die voor nva stemde , heb hem onlangs nog eens gevraagt of hij zich geen STOMME KLOOT voelde en JA was zijn antwoord . Hij zal wel niet de enigste naïeveling geweest zijn ...

Grtz Hash
      Last edited by Hasharin; 10 October 2014, 16:17.
      Geniet nooit met mate !

Comment

Hasharin, als iemand dan zo rechts is als jij schets, wegen die belangen voor hem/haar misschien zwaarder als dat jointje wat ie lekker thuis rookt en waarschijnlijk nooit gezeik over krijgt?
        Grow bitch! Grow!

Comment

Ik heb totaal niet op de nva gestemd maar op de sossen omdat ik weet dat die goede sociale ideeën hebben ma ja als zo iemand die haat heeft tegen sossen zoals hitler op de joden,ja dan kunnen we totaal niets doen.
          Verhuizen is een plan. En ik ga er alles aan doen om te kunnen verhuizen naar een ander land . Ik kan dit België niet meer rieken of zien.

Comment

jongens, bij mijn weten is het gebruik van (soft)drugs in het openbaar altijd al verboden geweest. lees het gedoogbeleid van 2005 na.

Comment

Ja correct maar nu zijn we ook vervolgbaar als we dus voor eigen gebruik zouden kweken. Het is verboden om cannabis te bezitten ook voor volwassen nu. Elk geval dus zal vervolgd worden. Dit wil dus zeggen als je een kloot van een buur hebt die doorgeeft dat je aan het kweken bent ben je de pineut en ga de bak in nu.

Comment

K*t :mad:

Comment

@ giel , Wel ja , voor een stuk wel maar vooral ondoordacht gaan stemmen , het zijn ook allemaal moeilijke thema's wat mensen bezig houd, Ik heb gewoon het gevoel en ook van zien , dat veel mensen op nva stemden voor één van die dingen wat ik opnoemde en elkaar daar in meetrekken en opjutten . In een gesprek op werk en café hoor je veel , mensen gaan daar zo laks over zonder echt goed na te denken over de partij en hun programma heb ik dan het gevoel ...

Ik zie nu al mensen die balen van hun stemkeuze , gewoon omdat ze meeliepen met die zuure meute maar geen rekening hielden met andere programmapunten , ofdat die mensen zo rechts zijn ? neen , maar ze dachten niet na en liepen mooi mee en beklagen zich het later , zielig toch .

Bepaalde belangen wegen zeker op tegenover een jointje "waar je geen gezeik over krijgt" voor die persoon , maar dan nog had hij er meer van verwacht dan wat nu naar voor geschoven is en dus voelt hij zich belogen en een beetje gepakt op dat vlak.

Nou ja ,van mijlenver kon je dat zien aankomen en vele trapt daar dan in onder invloed van de massa en door geen intresse in zaken als je eigen landsbestuur.

Grtz Hash
                  Geniet nooit met mate !

Comment

@Hasharin,

Ja het klopt wat je zegt en zulke partijen profiteren ervan maar ik hoop voor hem dat hij zijn lesje geleerd heeft en de volgende keer alle partijen hun programma bekijken voor te gaan stemmen.
                    Nu het klopt ik zie en hoor er ook veel die nu enorm zitten te vloeken en toch hebben ze ook op hen gestemd maar toch heb ik hen verteld dat het dikke idioten zijn.
                    Nu het kan 2 kanten opgaan met deze regering.
                    1. Ze doen wat ze willen doen en we slikken alles wat er gebeurt
                    2. De belgen worden wakker en gaan tegenwerken tot de regering valt.

Als we niet aanvaarden kunnen we nog altijd ervoor zorgen dat deze regering valt. Er is altijd hoop maar we moeten blijven vechten en niet bij de pakken blijven zitten!

Grtz

matsy

Comment

Ik heb nu al tweemaal het regeerakkoord doorlopen. en ik vind er niks van terug. kan iemand mij vertellen op welke pagina het staat?

Comment

Comment

miserie,miserie,miserie.......ik schaam me belg te zijn.
                          Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

Comment

Wel jammer dat het strenger wordt, maar als het alleen in het openbaar is het toch niet heel erg, als je maar gewoon thuis nog wat kan roken dan valt nog wel mee.

Ik las van de week in de krant (nederland) in de gemeente waar ik woon dat ze bij hennepkwekerij een boete gaan geven van 12.500 euro. Nou ik hoop niet dat ze dat ook gaan doen bij een thuis kweker met vijf plantjes dan kap ik er ook gelijk mee, ben toch wel een beetje van geschrokken eerlijk gezegd. En ze gaan gelijk het huis maak niet uit of je gekocht heb of gehuurd voor paar maanden dicht maken, dat is echt fucking shittttt!!
                            Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

Comment

De nieuwe regering-Michel I maakt in het regeerakkoord komaf met het gedoogbeleid voor cannabis. Voortaan zullen het gebruik en bezit van alle drugs, zowel voor minder- als meerderjarigen, opnieuw worden vervolgd.
                              @Morgen zonder zorgen: Dat is niet enkel openbaar gebruik dat is zelfs geen peuk of een tiende van een gram in huis mogen hebben!
                              ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

Comment

Sorry, maar ik geef Giel gelijk.

Cannabis is één ding, maar er zijn ook nog veel andere zaken die moeten geregeld worden. En al hebben we niet allemaal dezelfde belangen, deze regering dient wel deze van de meerderheid van de bevolking.

Bovendien wordt de soep niet zo heet gegeten als ze geschept wordt. Ik zou ook een beetje opletten met al te negatieve en beledigende reacties op dit openbaar forum, dit is regelrechte propaganda voor de voorstanders van de War on Drugs, hoe schunniger de opmerkingen, hoe meer ze er kaas van lusten.

Ook leuk op te merken dat zowel de jongerenvleugel van MR als VLD voor de verkiezingen claimden cannabis te willen legaliseren. Avant != Après...

Comment

Bezig...
                                X