Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forum en politie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: Forum en politie

    Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
    Ik kreeg juist weer een sponsorverzoek binnen
    [ATTACH=CONFIG]247544[/ATTACH]
    Onze zoon noemde CJIB-post fanmail.
    [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
    mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

    Comment


      #62
      Re: Forum en politie

      Jammer dat je geen radar detector meer mag gebruiken tegenwoordig. Al moet ik zeggen dat ik de laatste jaren nauwelijks nog van die CJIB belasting verhogingen krijg. Flitsmeister en Flitsnav helpen een hoop en anders de files wel.

      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

      Comment


        #63
        Re: Forum en politie

        Ik heb Em nog gewoon die radarcontrole.
        Alleen geluid is wel kaduuk .

        Comment


          #64
          Re: Forum en politie

          Zonder geluid is wel mooi stealth. Die van mij hadden ze ontdekt met een "radar detector detector"

          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

          Comment


            #65
            Re: Forum en politie

            Hahaha

            Comment


              #66
              Re: Forum en politie

              hoeveel planten mag je eigenlijk hebben en wat als de politie deze vind ?

              Comment


                #67
                Re: Forum en politie

                Geen en inbeslagname van alles. Eventueel gevolgd door nog wat boetes of gevangenis straf met uitstel. Als jij niks verkoopt dan is dat een heel hypothetische als. Politie vindt plantages aan de hand van gebruikers, meestal minderjarig en niet omgekeerd. Waarom worden grote plantages praktisch altijd toevallig aangetroffen bij brand?
                En wij maken ons met 1 lamp zorgen om helikopters...

                Comment


                  #68
                  Re: Forum en politie

                  Klopt hahaha. Ze zijn nogsteeds moeilijk te vinden. Wat dacht je van in een kelder. Praktisch onvindbaar.

                  Comment


                    #69
                    Re: Forum en politie

                    Zo heb ik iemand gekend die had een zeecontainer onder de grond en daar had hij er plantage in. (wel opgepakt

                    Comment


                      #70
                      Re: Forum en politie

                      En wsl opgepakt omdat iemand hem verklikt heeft. Anders gebeurt dat niet.

                      Comment


                        #71
                        Re: Forum en politie

                        Oorspronkelijk geplaatst door Blazeit420 View Post
                        Zo heb ik iemand gekend die had een zeecontainer onder de grond en daar had hij er plantage in. (wel opgepakt
                        Rockanje?

                        Comment


                          #72
                          Last edited by Kwasimodo; 8 December 2014, 11:18.
                          [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
                          mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

                          Comment


                            #73
                            Re: Forum en politie

                            Loslippigheid is het probleem inderdaad. Helaas kan je maar weinig mensen vertrouwen. Zelfs de mensen die je soms denkt te vertrouwen is dus niet helemaal te vertrouwen.

                            Comment


                              #74
                              Re: Forum en politie

                              Afgunst is vaak de boosdoener.
                              Van mij weten 3 forumleden het meer niet en ik weet het van hun.
                              Heb gelukkig geen afgunst ten opzichte van een ander.
                              Ben dan van mening dat je zelf van je luie reet af moet komen.

                              En dat de kleine kweker een tijd lang goed de sigaar was mag je rustig aan een heleboel broodkwekers wijten.

                              Dat ging toen der tijd als volg.
                              De thuiskweker bracht zijn overschot bij de shop deze kocht deze in voor de op dat moment geldende prijzen.
                              De kweker meestal toen pioniers en dus liefhebbers van onze plant brachten dus een mooi wietje voor de normale handelsprijs.
                              Daarna komt de broodkweker langs en vraag de op dat moment geldende prijs voor zijn wiet waarop de shophouder zegt ja maar dit koop ik ook voor die prijs die van jou ziet er niet zo goed uit ik geef je 50 cent minder per gram.BAM de start van alle ellende minder beuren door die kutthuiskweker en dan nog de factor haantjesgedrag dat knetterde flink bij een hoop in het koppie.Want houd er rekening mee 10 kilo x 0,50 cent de gram is 5000 en dat door hooguit een paar onsje wiet.

                              Comment


                                #75
                                Re: Forum en politie

                                Oorspronkelijk geplaatst door WeedFan View Post
                                Loslippigheid is het probleem inderdaad. Helaas kan je maar weinig mensen vertrouwen. Zelfs de mensen die je soms denkt te vertrouwen is dus niet helemaal te vertrouwen.
                                Vertrouwen kan inderdaad beschaamd worden.

                                Een vriend die ik al 35 jaar kende, startte -na zijn ontslag door inkrimping bij zijn werkgever- met geleend geld van zijn vader een vrij grote horeca onderneming.
                                Met mijn fiscale en economische achtergrond wees ik hem op zijn beginnersfouten: hij zat hele dagen in een andere kroeg en liet zijn onderneming runnen door een bedrijfsleidster.

                                Hij nam personeel aan van dertigjarigen, terwijl zestienjarigen het zelfde werk doen voor de helft van de loonkosten: naar zijn oordeel had ik er geen verstand van, want ouderen moesten ook een kans krijgen
                                Dus het werd een verlieslatende onderneming, waarin zijn vader jaar in jaar uit geld moest inpompen.

                                Uit hoofde van coulance gaf ik hem uitstel van betaling voor mijn werkzaamheden voor het voeren van zijn dagelijkse administratie: in zes jaar tijd was hij me 30.000 euro schuldig.
                                Uiteindelijk wist hij zijn bedrijf met mijn bemiddeling te verkopen: wat een feest was dat.

                                Om dat te vieren liet ik een cateraar bij ons thuis een maaltijd bezorgen.
                                Dat zouden we de avond erna in een sterrenrestaurant nog een dunnetjes overdoen.

                                Bij het restaurant aangekomen, bleek er niet te zijn gereserveerd.
                                Mijn beste vriend bleek namelijk metterwoon naar Thailand te zijn vertrokken.

                                Een paar keer per jaar mailt hij me nog, want dan kan hij zijn huur of tandarts niet betalen.
                                Het lijkt wellicht hard, maar van mij mag hij aldaar creperen.
                                Naar die 30.000 euro kan ik fluiten: die krijg ik nooit van mijn leven meer.

                                Het enige wat ik nog heb gedaan, is zijn dochter -die ook te vergeefs een beroep op haar vader deed- € 5000 verstrekken, zodat ze na haar studie een flatje kon inrichten met Ikea meubels.
                                Ze heeft overigens netjes deze lening terugbetaald.
                                Last edited by Kwasimodo; 8 December 2014, 14:14.
                                [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
                                mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

                                Comment

                                Bezig...
                                X