Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

OM start offensief tegen growshops

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: OM start offensief tegen growshops

    Net gezien,dutch-headshop.nl stopt met hun growshop,geen lampen e.d meer

    Comment


      #32
      Re: OM start offensief tegen growshops

      Bij anderen 400 w gavita lamp voor 17-18 euro.....
      Stemma doet het forum, stout 2017

      Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

      Comment


        #33
        Re: OM start offensief tegen growshops

        Ik zal het eens goed moeten bekijken Stemma,wat er prioriteit is hier,paar reserve lampen alvast,de afzuigingset staat op hold,gaat verlopig ook zo(tent staat apart in een donkere kamer met raam open en via pasieve inlaten verse zeelucht dag/nacht,temp.is constant stabiel 25graden ),sommigen vragen om te onderteken dat ik niet


        kweek, bij sommige webwinkels,men gat,ik onderteken juste nikst

        Comment


          #34
          Re: OM start offensief tegen growshops

          Hou wel rekening met de geur Rebel. Als het straks warmer wordt ga je het denk ik ook niet meer redden zonder afzuiging.
          Stemma doet het forum, stout 2017

          Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

          Comment


            #35
            Re: OM start offensief tegen growshops

            Greensell gaat dicht zaterdag, tot 22 maart. Shop eigenaars denken er duidelijk anders over dan 'verkoop het onder het mom van pepers'. Ik zou men zaak ook niet zo snel riskeren... Als klant is het makkelijk praten. Ben benieuwd hoe dit gaat uitdraaien.

            Comment


              #36
              Re: OM start offensief tegen growshops

              Gelukkig heb ik onbewust(had het niet aan dit tempo verw8),alles al aangekocht,nog net een 2e tneon 150watt aangeschaft,lampen kan je hier altijd in de hubo aankopen tja de meesten kiezen eieren voor hun geld,ik zie mezelf ook niet te gauw weer 'online'bestellingen doen,hps lampen/voeding,dan maar zelf omgaan,ik ken de weg

              Comment


                #37
                Re: OM start offensief tegen growshops

                Fuck.....
                Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

                Comment


                  #38
                  Re: OM start offensief tegen growshops

                  Aj aj waar gaat dit toch allemaal heen... Alles weer richting zwarte markt drukken of denken ze nou echt dat deze wet zen doel niet gaat missen ?

                  Comment


                    #39
                    Re: OM start offensief tegen growshops

                    Ja, die grote kwekers hebben natuurlijk geen enkel probleem om ergens een vrachtwagen vol kweekspullen op de kop te tikken, maar de hobbykweker is mooi de lul.

                    Al gaven ze bij de growshop, waar ik was, aan dat ze wellicht wel weer online lampen gingen verkopen, maar dan alleen als je je adres opgeeft zodat ze kunnen controleren dat je er niet teveel koopt. Dus ook alleen maar bezorgen en niet in de winkel. Filters dachten ze sowieso niet aan om die weer te gaan verkopen. Er is blijkbaar geen enkele redelijke smoes te verzinnen waarom een kweker een filter nodig zou hebben.

                    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                    Comment


                      #40
                      Re: OM start offensief tegen growshops

                      gelukkig heb ik zo'n 3dubbel dik brandveilige deuren,die laat niets door,van geuren enzo

                      Comment


                        #41
                        Re: OM start offensief tegen growshops

                        Zoveel zaken die ik ni snap. Als ze een grote kwekerij vinden en die kwekers oppakken, waarom sluiten ze dan de growshop niet die hun de spullen verkocht heeft? Zonder die wet zijn die dan toch ook al medeplichtig? Als ze het daar toch zogezegd kopen?

                        Maar wel de coffeeshops open houden natuurlijk. Hypocriet tot en met. Paar 100 miljoen euro aan inkomsten verliezen zien ze precies ook niet zitten.

                        Comment


                          #42
                          Re: OM start offensief tegen growshops

                          Belasting daar draait het volgens mij om. Hoeveel growshop's zijn er waar je alleen contant kan betalen?

                          Waar de coffeeshop houders werden geconfronteerd met regels en sluiting evenals FIOD zaken als ze geen administratie konden tonen uit het jaar 2000-2001 ongeveer dan trad de FIOD op en werd de zaak leeg gehaald. Met als hoofdreden geen belasting te hebben betaald en/of geen bewijs van hadden.

                          De laatste jaren is er veel veranderd en zijn de meeste shop's uitgerust met een pin mogelijkheid en dan weet je dat ze belasting betalen. Waar bv. bij Tref uit Rotterdam je alleen wiet kunt kopen als je contant moet betalen. Overigens hebben ze uitstekende wiet.
                          Veel gestelde vragen over het forum
                          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                          420Shop.NL
                          "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

                          Comment


                            #43
                            Re: OM start offensief tegen growshops

                            Maakt toch niet uit of je cash betaalt of met de kaart? Toch niet voor growshops. De boekhouding moet in orde zijn. Coffeeshops slaan hun gerief illegaal in, gewone winkels niet he. Je kan ni zomaar je stock verkopen en geen inkomsten aangeven. Dus daar zie ik het nut niet van in om growshops te viseren.

                            Comment


                              #44
                              Re: OM start offensief tegen growshops

                              @Beowulf Ik denk dat je dat toch iets te naief bekijkt. Cash biedt zeker mogelijkheden tot frauderen, al is het maar in de marge. De belastingdienst zou het liefst cash verbieden in bepaalde branches, daar zijn echter geen wettelijke mogelijkheden voor.
                              Stemma doet het forum, stout 2017

                              Stemma doet stout (2016)
                              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                              Comment


                                #45
                                Re: OM start offensief tegen growshops

                                vandaag lach ik al wat minder,net nieuws gekregen dat men bestelling is geannuleerd gelukkig was het 'maar'een tneon set 2x75watt,maar daardoor ben ik nu wel verplicht een alternatief te zoeken(gamma hubo e.d),omdat er 3 ontkiemde zaadjes daarvoor bestemd waren kutpolitiekers

                                Comment

                                Bezig...
                                X