Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opstelten en Teeven treden AF!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Nederland: Opstelten en Teeven treden AF!!!

    Korting op 420shop
    grote stap voorwaarts voor ons!!!
    sigpic
    Werkzaam in de medische groenvoorziening sedert '93

    #2
    Re: Opstelten en Teeven treden AF!!!

    Jaaaah!! Ik hoor het net op het nieuws, hopelijk komt er nu iemand op die post die wat minder hard gaat optreden tegen de kweek van wiet.
    Iniedergeval zijn we van deze twee walgelijke mensen af!

    EDIT: Teeven draagt trouwens altijd te grote pakken, dat staat zo lelijk, ik ben meer een fan van maatpakken.
    Last edited by KushCommander; 9 March 2015, 22:29.

    Comment


      #3
      Re: Opstelten en Teeven treden AF!!!

      zolang je niet weet wie er voor in de plaats komt is het maar afwachten

      Comment


        #4
        Re: Opstelten en Teeven treden AF!!!

        helaas is hij net te laat afgetreden.

        Oh wat ben ik blij

        Comment


          #5
          Re: Opstelten en Teeven treden AF!!!

          Klopt van die pakken, die van suit supply zijn zelfs beter
          Baas in eigen brein.

          Comment


            #6
            Re: Opstelten en Teeven treden AF!!!

            2 criminelen minder in het kabinet
            HOE MOET IK ONTKIEMEN
            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

            Comment


              #7
              Re: Opstelten en Teeven treden AF!!!

              Daar was het wachten op of hopen op...ben blij dat die ouwe eruit is. Gezegd werd dat hij het tempo op het binnenhof niet meer aankon en dan ga je af, vorige week al he..en dan komt dat bonnetje via extern ingrijpen toch uit (een printscreen)) en blijkt dat het bedrag klopte dat Nieuwsuur aangaf. Eruit vliegen door een 14 jaar oud bonnetje en Teevens zegt dat alles in orde is met de deal.!!

              2 VVD ers eruit, maar ook 2 VVD ers weer erin, ach erger dan dit kan het niet worden, verwijzend naar de Growshop perikelen.

              Straks eerst ff kijken naar de MP en de oppositie die de messen aan het slijpen zijn zo vlak voor de verkeizingen...
              Veel gestelde vragen over het forum
              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
              420Shop.NL
              "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

              Comment


                #8
                Re: Opstelten en Teeven treden AF!!!

                Oorspronkelijk geplaatst door Hennep View Post
                grote stap voorwaarts voor ons!!!
                One small step for Opstelten and Teeven, one giant leap for mankind

                Comment


                  #9
                  Re: Opstelten en Teeven treden AF!!!

                  Een paar jaar te laat, maar beter laat dan nooit (zullen we maar zeggen)

                  Comment


                    #10
                    Re: Opstelten en Teeven treden AF!!!

                    mooi nieuws.. maar nu.. wordt het er momenteel echt beter van? hoop natuurlijk mee maar denk dat er wel meer moet gebeuren dan alleen het aftreden van deze heerschappen..

                    Comment


                      #11

                      Comment


                        #12
                        Re: Opstelten en Teeven treden AF!!!

                        12.jpg
                        HOE MOET IK ONTKIEMEN
                        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                        Comment


                          #13
                          Re: Opstelten en Teeven treden AF!!!

                          Het hoeft er niet automatisch beter van te worden maar ik ga er van uit dat ministers en staatssecretarissen binnen een bepaalde marge geautoriseerd zijn om ergens prioriteit aan te geven of juist niet.
                          Ook is het zo dat veel "proefballonnetjes" van Teeven geen partijbeleid waren maar uit zijn persoonlijke koker kwamen. Dat zal ook voor een minister gelden.
                          Dat de partij er mee instemt ok, maar hij/zij legt er dan de focus op en geeft er zijn prioriteit aan.
                          Het kan dus nog alle kanten op, ik hoop voor het thuis kweken een positieve.

                          D66 is voor wiet, maar dat zeggen ze alleen rond de verkiezingen, de rest van de jaren hoor je er weinig over.. lokkertjes waar ik niet in trap.
                          Ik hou niet van concessies en ben nogal principieel, stemmen is daarom altijd lastig omdat wanneer je kiest voor een lesser evil dat lesser evil dan ook evil bevat en daar ben je dan ook verantwoordelijk voor.. Dat haat ik.. Dit systeem met tig partijen is gewoon zinloos, win je dan win je niet.. er gaan altijd dingen van tafel en er komen dingen op tafel, dingen die je niet lust.. waar je zelfs allergisch voor bent, maar wel verantwoordelijk voor bent (want gestemd op). Ik zal niet op een partij stemmen die voor preventieve militaire acties is bijv.. ook niet als ze pro wiet zijn. Een mensenleven is voor mij toch wat waardevoller dan een plantje kweken.
                          Toch hoop ik dat de partij waar ik me grotendeels in kan vinden de wiet teelt normaliseert.
                          Last edited by Eclecticon; 10 March 2015, 23:40. Reden: typo's
                          Baas in eigen brein.

                          Comment


                            #14
                            Re: Opstelten en Teeven treden AF!!!

                            Voorlopig komt teef weg met liegen.
                            Corrupte..............


                            En maar wijzen naar het buitenland, want DAAR zijn ze pas echt corrupt.
                            http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                            Comment


                              #15
                              Re: Opstelten en Teeven treden AF!!!

                              Macht corrumpeert en absolute macht corrumpeert absoluut!

                              Comment

                              Bezig...
                              X